ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νικητής ο Neuville - Ιστορικός θρίαμβος για τη Hyundai
O Thierry Neuville ήταν ο μεγάλος νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις, με τη Hyundai να κυριαρχεί απόλυτα, κάνοντας το 1-2-3 στον ελληνικό αγώνα.
- -
- -
Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε έπειτα απο τέσσερις ημέρες εντυπωσιακής δράσης στο ΟΑΚΑ και τα ελληνικά βουνά. Ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 N είναι ο μεγάλος νικητής του ελληνικού αγώνα. Μάλιστα, αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Βέλγου στο φετινό WRC και προφανώς τη γιόρτασε πανηγυρίζοντας έξαλλα. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ott Tanak και στην τρίτη ο Dani Sordo, αμφότεροι με Hyundai i20 N.
Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή για την κορεατική ομάδα, καθώς έκανε το 1-2-3 για πρώτη φορά, με τα τρία πληρώματά της να εκμεταλλεύονται πλήρως τα λάθη, τις ατυχίες και τις εγκαταλείψεις των ανταγωνιστών στον εθνικό μας αγώνα, ο οποίος για μια ακόμη φορά έδειξε το σκληρό και άκρως απαιτητικό του προφίλ στις χωμάτινες διαδρομές.
Για να δείτε τη δράση από κοντά, διαβάστε τον απόλυτο οδηγό για τον θεατή του Ράλλυ Ακρόπολις 2022
Οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίοςμε Hyundai i20 N Rally2 τερμάτισαν πρώτοι ανάμεσα στους Έλληνες, στη 16η θέση της γενικής κατάταξης. Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών, ο Rovanpera προηγείται πλέον του Tanak με 53 βαθμούς, ενώ απομένουν 3 αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος. Στους κατασκευαστές, η Toyota Gazoo Racing διατηρεί διαφορά ασφαλείας από τη Hyundai Motorsport.
Βαθμολογία Οδηγών
1. Rovanpera: 207 βαθμοί
2. Tanak: 154 βαθμοί
3. Neuville: 131 βαθμοί
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Toyota Gazoo Racing: 404 βαθμοί
2. Hyundai Motorsport: 341 βαθμοί
3. M-Sport Ford: 214 βαθμοί
Ακολουθούν όλες οι ειδικές με τον νικητή, από την υπερειδική της Παρασκευής έως και την Power Stage της Κυριακής, καθώς και η τελική κατάταξη:
Ειδική Διαδρομή | Νικητής |
Ε.Δ.1 - Υπερειδική ΟΑΚΑ |
T. NEUVILLE |
Ε.Δ.2 - Λουτράκι 1 |
S. LOEB |
Ε.Δ.3 - Χαρβάτι |
S. LOEB |
Ε.Δ.2 - Λουτράκι 2 |
S. LOEB |
Ε.Δ.5 - Δάφνη |
P. LOUBET |
Ε.Δ.6 - Λιβαδειά |
P. LOUBET |
Ε.Δ.7 - Βωξίτες |
S. LOEB |
Ε.Δ.8 - Πύργος 1 |
S. LOEB |
Ε.Δ.9 - Περιβόλι 1 |
T. NEUVILLE |
Ε.Δ.10 - Ταρζάν 1 | T. NEUVILLE |
Ε.Δ.11 - Πύργος 2 |
T. NEUVILLE |
Ε.Δ.12 - Περιβόλι 2 |
D. SORDO |
Ε.Δ.13 - Ταρζάν 2 | O. TÄNAK |
Ε.Δ.14 - Ελευθεροχώρι 1 | O. TÄNAK |
Ε.Δ.15 - Ελάτεια - Ρεγκίνι | T. NEUVILLE |
Ε.Δ.16 - Ελευθεροχώρι 2 | O. TÄNAK |
Αποτελέσματα γενικής κατάταξης
- T. NEUVILLE +3:34:52.0
- O. TÄNAK +15.0
- D. SORDO +1:49.7
- P. LOUBET +3:42.2
- C. BREEN +4:09.0
- T. KATSUTA +6:21.1
- E. LINDHOLM +7:46.6
- N. GRYAZIN +8:22.7
- A. TSOULOFTAS +10:53.8
- E. BRYNILDSEN +10:56.7
Περίληψη Σαββάτου
Η δεύτερη καθαρά αγωνιστική μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε ένα
πάρα πολύ σκληρό πρόσωπο σε πολλούς από τους συμμετέχοντες. Μεταξύ
αυτών που αντιμετώπισαν προβλήματα είναι οι Loeb,
Rovanpera, Lappi, Loubet, Breen, Katsuta και ο Ιορδάνης
Σερδερίδης. Φυσικά η μεγαλύτερη απώλεια ήταν εκείνη του
Loeb. Ο 9 φορές πρωταθλητής του WRC αναγκάστηκε να
εγκαταλείψει με πρόβλημα στον ιμάντα του δυναμό, τη στιγμή που
βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης με συνολική παρουσία η
οποία τον έκανε με διαφορά τον επικρατέστερο υποψήφιο για τη νίκη.
Αν κάποιος παρακολουθούσε τα αποτελέσματα μετά από την κάθε
Ειδική Διαδρομή, η εικόνα roller coaster καθώς οι οδηγοί
ανεβοκατέβαιναν στην κατάταξη ενώ ανάμεσα στις Ειδικές κάποια
ονόματα εξαφανίζονταν εντελώς. Τα προβλήματα αφορούν και
συνδυασμούς των υπόλοιπων κατηγοριών όπως στην περίπτωση του
Suninen.
Συνολικά το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις επιβεβαιώνει τη φήμη του
πολύ σκληρού αγώνα, ήδη από την Υπερειδική στο ΟΑΚΑ με το
ατύχημα του Mikkelsen, τάση η οποία συνεχίζεται και στα ελληνικά
βουνά.
Περίληψη Παρασκευής
Ήδη από την πρώτη καθαρά αγωνιστική μέρα του αγώνα ο Loeb
έδειξε ότι δε διαθέτει μόνο εμπειρία, αλλά συνεχίζει να είναι και
πολύ γρήγορος. Τέθηκε από νωρίς επικεφαλής της κατάταξης,
ένα λάθος δικό του τον έκανε να χάσει έδαφος όμως ολοκληρώνοντας
τους Βωξίτες (τελευταία Ε. Δ. της Παρασκευής) είχε ανέβει ξανά στην
πρώτη θέση.
Η απόλυτη αποκάλυψη ήταν ο Loubet, ο οποίος κατάφερε για
πρώτη φορά στην καριέρα του να κερδίσει μία Ε.Δ. του WRC,
θέτοντας εαυτόν έστω και προσωρινά στην πρωτοπορία του αγώνα. Μόλις
7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Loubet και 8,7 δλ. από την κορυφή
βρίσκεται ο Esapekka Lappi, που συνεχίζει το σερί καλών εμφανίσεων
για λογαριασμό της Toyota Gazoo Racing.
Δείτε ακόμα: Ράλλυ
Ακρόπολις: Αξίζει η ταλαιπωρία;
Ο Emil Lindholm δίνει τον ρυθμό στην κατηγορία WRC
2,μπροστά από τους Nikolay Grayzin και Teemu Sunninen, με
Skoda Fabia Rally2 και Hyundai i20 N Rally2 αντίστοιχα.
Από ελληνικής πλευράς, ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο ξεκίνησαν με γρήγορους ρυθμούς με το Hyundai i20 N Rally2, αλλά στη συνέχεια προσπάθησαν να μην παρασυρθούν, ολοκληρώνοντας στην 8η θέση της κατηγορίας, όμως πρώτοι μεταξύ των Ελλήνων, με τους Κεχαγιά - Σαΐνή πίω τους και τους Σερδερίδη - Miclotte να συμπληρώνουν τις τρεις πρώτες θέσεις της άτυπης ελληνικής κατάταξης
Με δεδομένο ότι μόλις 30 δλ. χωρίζουν τον πρώτο με τον έκτο, εύλογα καταλαβαίνει κανείς ότι τα πάντα μπορούν να αλλάξουν μέσα σε ελάχιστα μέτρα.