F1: Ο Joeg Zander μιλάει για τα νέα μονοθέσια στο GoCar
- -
- -
Την άποψή του για τις τεχνικές καινοτομίες που έφεραν οι ομάδες μεταφέρει μέσω του GoCar.gr ο Joerg Zander. «Οι ομάδες έχουν κάνει τόσο πολύ δουλειά και απορώ που τελικά έφερε αποτέλεσμα η μείωση του κόστους. Υπάρχουν πολλά νέα κόνσεπτ. Φαίνεται ότι η μόδα είναι η ανάρτηση τύπου pullrod. Κάποιες ομάδες δεν είναι γνώστες της τεχνικής αυτής και σίγουρα θα περάσουν από μια διαδικασία εκμάθησης», είπε ο Zander.
«Τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται είναι διαφορετικά, κάτι που επηρεάζει την κινηματική. Η Mercedes φαίνεται ότι έχει ένα πολύ ψηλό πίσω μπράτσο και ένα χαμηλότερο, κάτι που δείχνει ότι η ανάρτηση μπορεί να παράγει γωνία camber όταν αναπηδάει. Τα πίσω ελαστικά της Pirelli είναι αδύναμα, και δεν θέλεις να τους δίνεις πολύ caber γιατί υπερθερμαίνονται και φθείρονται αρκετά», είπε ο Joerg Zander.
Στην συνέχεια σχολίασε την Williams : «Το διαφορικό της Williams είναι τόσο χαμηλό. Ίσως θέλουν να διώξουν το ημιαξόνιο από τον δρόμο του κάτω στοιχείου της πίσω αεροτομής και των αποτελεσμάτων που έχει στον διαχύτη και της πίσω αεροτομής γιατί το κάλυμα του κινητήρα στο πάνω μέρος αυτού βρίσκεται τόσο χαμηλά. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα έχουν θέμα υπερθέρμανσης στις ενώσεις του ημιαξονίου. Εάν υπερυψώσουν το πίσω μέρος κατά 60-70 mm όλα θα φαίνονται διαφορετικά, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν φαίνεται πιθανό». Τέλος είπε και για τις άλλες ομάδες: «Το διαφορικό της Renault είναι και αυτό χαμηλό. Φαίνεται ότι έδωσαν έμφαση στο χαμηλό στοιχείο της πίσω πτέρυγας, και πιθανώς με αυτό τον τρόπο θα έρχεται σε διαδραστικότητα με τον διαχύτη. H Sauber φαίνεται να είναι συντηρητική, αλλά μπορεί να υπάρχουν κρυφά στοιχεία τα οποία δεν φαίνονται».