WRC Academy

Νέα κατηγορία, αντικαθιστά την Junior WRC

  • -
  • -

Tο 2011 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα χαρακτηριστεί από μία σειρά σημαντικών αλλαγών σε επίπεδο κανονισμών, οι οποίες στόχο έχουν να μειώσουν το κόστος συμμετοχής αλλά και να φέρουν το θεσμό και πάλι σε τροχιά ανάκαμψης. Μια από τις προσπάθειες που αποσκοπούν σε αυτό είναι και μια νέα υποστηρικτική κατηγορία που θα ενταχθεί στο θεσμό και συγκεκριμένα σε έξι από τους συνολικά 13 αγώνες, το WRC Academy. Η νέα κατηγορία θα αντικαταστήσει αυτήν των «Νέων» (JWRC) η οποία ανέδειξε οδηγούς όπως οι Sebastien Loeb, Dani Sordo και Sebastien Ogier και θα αποτελεί το πρώτο βήμα ενός νέου οδηγού στην προσπάθειά του να εισέλθει στο WRC.

Την ευθύνη του εγχειρήματος έχει η FIA, σε συνεργασία πάντα με τη North One Sport, η οποία έχει και την ευθύνη προβολής του σπορ παγκοσμίως. Οι συμμετέχοντες στην κατηγορία θα αγωνίζονται με ίδια αυτοκίνητα, τα οποία θα είναι Ford Fiesta R2 προετοιμασμένα από την M-Sport. Για να μην υπάρχουν διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων όλοι θα χρησιμοποιούν τα ίδια ελαστικά, με αποκλειστικό προμηθευτή την Pirelli. Οι έξι αγώνες που θα λάβουν μέρος οι συμμετέχοντες στην ακαδημία του WRC, θα είναι επιλεγμένοι προσεκτικά, έτσι ώστε να αναδεικνύουν το συναγωνισμό, αλλά και να βοηθούν τους οδηγούς στην εξέλιξή τους. Το κόστος συμμετοχής για τους έξι αγώνες αγγίζει τα 135.000 ευρώ, με τα πληρώματα να επιβαρύνονται επιπλέον με το κόστος της διαμονής, των μεταφορικών, του αυτοκινήτου αναγνωρίσεων και της όποιας ζημιάς προκληθεί στο αυτοκίνητο. Όμως, στο τέλος της χρονιάς το βραβείο των 500.000 ευρώ για το νικητή, φαίνεται ικανό να τον βοηθήσει να κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα του στο θεσμό.

Το WRC Academy θα έχει αυστηρά 24 συμμετέχοντες, εκ των οποίων οι έξι προέρχονται από το Pirelli Star Driver. Για να μπορεί κάποιος να ακολουθήσει το θεσμό, θα πρέπει να είναι γεννημένος μετά από την 1η Ιανουαρίου του 1986. Παράλληλα, δε θα πρέπει να έχει πάρει μέρος σε περισσότερους από επτά αγώνες του WRC, είτε σε επίπεδο JWRC, PWRC ή SWRC. Όριο ηλικίας για τους συνοδηγούς δεν υπάρχει, ενώ η τελική συμφωνία με τη NorthOneSports θα πρέπει να γίνει μέχρι τις 31.03.2011.

H Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) είναι στη διάθεση των ενδιαφερομένων, αφού κατόπιν δικής της πρότασης η FIA θα εξετάσει το ενδεχόμενο ελληνικής συμμετοχής. Ο θεσμός είναι «ανοιχτός» προς κάθε ενδιαφερόμενο, ωστόσο βαρύνουσας σημασίας δεν παύει παρά να είναι το παλμαρέ κάθε αγωνιζομένου, όσο και το ενδεχόμενο εύρεσης χορηγών που θα υποστηρίξουν την προσπάθειά του. Έγγραφα σχετικά με την υποψηφιότητα συμμετοχής (σ.σ. παλμαρέ, δυνατότητα εξασφάλισης χορηγίας, κ.ά.), γίνονται δεκτά στη δ/νση της ΟΜΑΕ και της ΕΠΑ, υπ’ όψιν κ. Στράτη Χατζηπαναγιώτου (stratish@epaak.gr) και υπ’ όψιν Μιχάλη Αποστολόπουλου (aolap@otenet.gr), όπως και στη Γραμματεία της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ (auto-kart@elpa.gr).

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...