Με υποσχέσεις η ελληνική συμμετοχή στο ιταλικό πρωτάθλημα ράλι IRC
Ο Σωτήρης Ιερεμιάδης ολοκλήρωσε έναν δύσκολο αγώνα με απρόβλεπτο καιρό και άφησε υποσχέσεις για τη συνέχεια.
- -
- -
Ο Σωτήρης Ιερεμιάδης συμμετείχε στο 30ο Rally Del Taro, στο πλαίσιο του θεσμού International Rally Cup στα τέλη Μαΐου. Και αντιμέτωπος με πολύ δύσκολες συνθήκες, άστατο καιρό αλλά και πολύ έντονο συναγωνισμό, κατάφερε να φέρει το Skoda Fabia Rally2 Evo στην 15η θέση μεταξύ 28 αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally2 και 123 συμμετοχών στο σύνολο, αφήνοντας υποσχέσεις με την ταχύτητά του για τη συνέχεια.
Βουτιά στα δύσκολα
Ήταν ένας δύσκολος αγώνας για τον Έλληνα οδηγό και τον έμπειρο συνοδηγό του Pietro Elia Ometto, καθώς είχαν μια σειρά από προκλήσεις να αντιμετωπίσουν. Πρώτα από όλα, το μεγάλο διάστημα αποχής τους από τη δράση καθώς το ελληνο-ιταλικό πλήρωμα έχασε, λόγω οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων, τον πρώτο αγώνα του θεσμού. Έτσι είχαν να καθίσουν στα μπάκετ πάνω από δύο μήνες. Το μούδιασμα από την έλλειψη αγωνιστικών χιλιομέτρων ήρθε να συμπληρώσει η αλλαγή αυτοκινήτου. Ιερεμιάδης και Ometto χρειάστηκε εκτάκτως να επιστρέψουν στο Fabia Rally2 Evo προηγούμενης γενιάς, απαιτώντας εκ νέου προσαρμογή και εξοικείωση με όλα, από τη θέση οδήγησης μέχρι το set-up και τη συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ήρθε και ο άστατος καιρός με τη βροχή να έρχεται και να φεύγει απρόβλεπτα, κάνοντας την επιλογή ελαστικών και ρυθμίσεων πραγματική σπαζοκεφαλιά.
Survivor
Στην αυθόρμητη ερώτηση, «πώς πήγε;» η απάντηση είναι ειλικρινής. Νιώθεις την αγωνία που έζησαν την 1η μέρα, αλλά και την ικανοποίηση τους τη δεύτερη. «Πήγε όπως φανταζόμασταν ότι θα πάει», λέει ο Ιερεμιάδης. «Μουδιασμένα λόγω της αποχής, της αλλαγής του αυτοκινήτου και του καιρού. Την 1η μέρα εστιάσαμε στο να βρούμε ρυθμό. Η τελευταία πρόβλεψη καιρού που είχαμε δεν έδινε βροχή. Έτσι φύγαμε από το service με ήλιο, με λάστιχα και ρυθμίσεις για στεγνό δρόμο. Και μέχρι να φτάσουμε στην 1η ΕΔ έγινε κατακλυσμός. Μπήκαμε αμέσως σε mode επιβίωσης. Χάσαμε πολύ χρόνο εκεί, αρκετοί πρόλαβαν να δουν την αλλαγή και είχαν βάλει λάστιχα για βροχή. Τη δεύτερη μέρα όμως ήμασταν στο ρυθμό μας, ανεβάσαμε ταχύτητα και το χαρήκαμε». Άσχετα από το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου αγώνα, ο Ιερεμιάδης βλέπει τη μεγάλη εικόνα. «Συνολικά ο ρυθμός μας σε σχέση με πέρσι έχει βελτιωθεί πολύ. Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος, γιατί συνεχίζουμε να βελτιώνουμε το ρυθμό μας βήμα-βήμα. Δεν ψάχνουμε άλμα απόδοσης, δεν παίρνουμε περιττό ρίσκο. Το κάνουμε σταδιακά, είναι αυτή η στρατηγική μας».
Δείτε ακόμη: Η επίσημη πρώτη του Σωτήρη Ιερεμιάδη για το ΄24 στο Ράλλυ Camunia!
Ιταλία – Ελλάδα, 1-0
Για την ώρα το πλήρωμα εστιάζει στο ιταλικό πρωτάθλημα IRC. Χωρίς αυτό να αποκλείει μελλοντικά (σίγουρα όχι εντός του 2024) μια συμμετοχή και επί ελληνικού εδάφους. «Κοιτάμε ήδη τον επόμενο αγώνα, το Rally Internazionale del Casentino τον Ιούλιο. Το επίπεδο του συναγωνισμού είναι πάρα πολύ υψηλό, οπότε το να καταφέρει κάποιος οδηγός να μπει στα τελικά αποτελέσματα στην 20άδα είναι δύσκολο. Σε αυτό το επίπεδο συναγωνισμού απαιτείται χρόνος για να διεκδικήσεις νίκες και πρωτάθλημα. Προτιμώ να κάνω δύσκολους θεσμούς και να βελτιώνομαι, από το να τρέχω σε ένα εύκολο περιβάλλον και να παίρνω νίκες και τίτλους. Πρώτος μας στόχος είναι να βελτιωθούμε οδηγικά. Αν και όταν με το καλό έρθουμε να τρέξουμε κάποια στιγμή στην Ελλάδα, θεωρώ ότι θα μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης». Μείνετε συντονισμένοι στο GOCAR για να παρακολουθείτε την πορεία του Σωτήρη Ιερεμιάδη και του Pietro Elia Ometto στο ιταλικό πρωτάθλημα ράλι IRC.