ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Σούπερ Ειδική Σείριος: Πού θα παρκάρεις όταν κλείσει η εθνική; Όλες οι απαντήσεις
Η σούπερ ειδική του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα γίνει στην εθνική οδό στο ΣΕΑ Σείριος, στοιχείο που έχει προκαλέσει αντιδράσεις και εύλογα ερωτήματα. Εμείς έχουμε απαντήσεις!
- -
- -
Λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιφύλασσε μία έκπληξη για τους φίλους των αγώνων και του WRC. Μετά την πλατεία Συντάγματος, το ΟΑΚΑ και την Πλατεία Νερού, φέτος η σούπερ ειδική του εθνικού μας αγώνα «σπάει» κάθε ρεκόρ πρωτοτυπίας.
Το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στις 20:05 τα αγωνιστικά θα αγωνιστούν στην ΕΚΟ Super Special στο ΣΕΑ Σείριος! Η διαδρομή μήκους 3,2 km θα διεξάγεται τόσο στον αυτοκινητόδρομο, όσο και στους χώρους γύρω του σταθμού εξυπηρέτησης. Αυτό σημαίνει, πως για κάποιες ώρες η εθνική οδός θα είναι κλειστή προς την κυκλοφορία και στα δύο ρεύματα, στοιχείο που έχει προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις. Παράλληλα, δημιουργούνται κάποια εύλογα ερωτήματα, για τα οποία έχουμε την απάντηση από την οργανωτική επιτροπή του αγώνα.
- Πόσες ώρες θα κλείσει η Εθνική και πόση ώρα μετά το τέλος θα δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία;
Βασικός στόχος της διοργάνωσης σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο και την Τροχαία είναι να ελαχιστοποιηθεί ο χρόνος παράκαμψης της κυκλοφορίας. Οι εργασίες διαμόρφωσης της διαδρομής θα γίνουν με μερικό αποκλεισμό λωρίδας. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει σχεδιασμός για τη απρόσκοπτη διέλευση του έκτακτου από τον αυτοκινητόδρομο (ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική, Αστυνομία) ακόμη και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Η κυκλοφορία στην Εθνική πως θα γίνεται κατά τη διάρκεια του αγώνα;
Η οργάνωση υποστηρίζεται από συγκοινωνιολόγους μηχανικούς όσον αφορά στην εκπόνηση όλων των λεπτομερειών του σχεδίου δράσης που θα υλοποιήσει η Τροχαία τη συγκεκριμένη μέρα. Θα γίνει παράκαμψη μήκους 17 χιλιομέτρων στην Παλιά Εθνική Οδό από Μαλακάσα ως Οινόφυτα. Με βάση τους φόρτους κυκλοφορίας τα αντίστοιχα Σάββατα προηγουμένων ετών, η χρονική επιβάρυνση των οδηγών θα είναι μικρή. Με βάση τα στοιχεία κυκλοφοριακού φόρτου των προηγούμενων ετών εκτιμάται ότι ο μέσος χρόνος καθυστέρησης θα είναι της τάξης των 10 λεπτών.
Οι θεατές που θα παρκάρουν;
Σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο και την Τροχαία θα αξιοποιηθούν τα δύο σημεία ΑΕΑ (Αναστροφή Έκτακτης Ανάγκης) που υπάρχουν εκατέρωθεν του ΣΕΑ Σείριος. Θα υπάρχει διαδικασία κράτησης θέσης στάθμευσης (δωρεάν) γιατί ο αριθμός των αυτοκινήτων αλλά και των θεατών που μπορεί να εξυπηρετηθούν είναι συγκεκριμένος. Τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν με συγκεκριμένο μοτίβο σχεδιασμού επί του καταστρώματος του αυτοκινητόδρομου, σε οριοθετημένους χώρους, καθ’ υπόδειξη των ανθρώπων της οργάνωσης με γνώμονα την διατήρηση λωρίδων έκτακτης κυκλοφορίας, την απρόσκοπτη αποχώρησή των ανά πάσα στιγμή και την ασφαλή κίνηση των πεζών.
Δείτε ακόμη: Μάθε που θα δεις το ντοκιμαντέρ 70 χρόνια Ράλλυ Ακρόπολις!
Σε κάθε περίπτωση, η τέλεση της σούπερ ειδικής στον αυτοκινητόδρομο και σε ό,τι συνεπάγεται αυτό, αποτελεί ένα μεγάλο ρίσκο για την οργανωτική επιτροπή του αγώνα. Έχοντας αναλάβει ανάλογα δύσκολα εγχειρήματα στο παρελθόν, οι άνθρωποι πίσω από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν αποδείξει πως μπορούν να το φέρουν εις πέρας.