Προσβάσεις Ειδικών Διαδρομών – Άγιοι Θεόδωροι

H ειδική διαδρομή με τις δεκάδες παραλλαγές! Φέτος, με μήκος σχεδόν 26 km θα αποτελέσει και πάλι πρόκληση για ανθρώπους και μηχανές.

• -

Με ίδια εκκίνηση με την έκδοση του 2021 (Οικισμός Κιάφα Μπέκα), μετά από σχεδόν 6 χλμ. μπαίνει σε άσφαλτο και έπειτα από περίπου 1,3 χλμ. στρίβει επί τόπου δεξιά στο γνωστό τμήμα με 3Α μέχρι την Παναγία του Πράθι. Από εκεί συνεχίζει αριστερά σε ένα ιδιαίτερα στενό κατηφορικό κομμάτι μήκους 3,60 χλμ. και συναντάει το ποτάμι. Συνεχίζει είτε διασχίζοντάς το είτε μέσα στην κοίτη του για τα υπόλοιπα 6,00 χλμ. μέχρι τον τερματισμό, στον οικισμό Κάτω Χαρβάτι.

Μήκος: 25.87 χλμ.

Ωράριο κλεισίματος διαδρομής: 10:02

Ωράριο πρώτου αυτοκινήτου: Ε.Δ.9 - 13:05 / Ε.Δ.11 - 17:05

Προσβάσεις Θεατών

1 (4x4 - Enduro)

Κινούμενοι στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου με κατεύθυνση προς Κόρινθο, βγαίνετε στην έξοδο προς Κινέτα. Στη διασταύρωση που ακολουθεί στρίβετε δεξιά προς «Γαλήνη». Στο Τ στρίβετε αριστερά και σε 450 μ., στο Τ όπου υπάρχουν πολλές ταμπέλες σε φράχτη, μηδενίζετε και στρίβετε δεξιά στο δρομάκι (Οδός Γερανίων) προς Άγιο Νικόλαο. Σε 1,5 χλμ. όπου διχάλα με ταμπέλα «Mary’s Guesthouse» σε κολώνα ρεύματος, παίρνετε τον δεξί δρόμο, συνεχίζοντας επί της οδού Γερανίων. Σε διασταύρωση 150 μ. αργότερα στρίβετε δεξιά. Σε 1,2 χλμ. συνεχίζετε ευθεία σε δύσβατο χωματόδρομο. Σε 1,3 χλμ. αφήνετε δρόμο από στα δεξιά και συνεχίζετε ευθεία. Μετά από 5,7 χλμ. στρίβετε αριστερά. Συνεχίζετε στον φαρδύ χωματόδρομο που περνάει και από πυρασφάλεια, και σε 3,9 χλμ. φτάνετε στο 5,03 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

Για πλοήγηση πατήστε εδώ

Οι αρχικές οδηγίες είναι κοινές για τις δύο προσβάσεις

Κινούμενοι στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου με κατεύθυνση προς Κόρινθο, βγαίνετε στην έξοδο προς Αγίους Θεοδώρους. Σε 360 μ. συναντάτε σταθμό διοδίων. Μετά από 170 μ., στο STOP, στρίβετε αριστερά και μετά από 1,73 χλμ. (ακριβώς πριν από γραμμές τραίνου) στρίβετε πάλι όλο αριστερά, στον πρώτο δρόμο. Σε 580 μέτρα, έχοντας «αφήσει» δύο δρόμους στα δεξιά, στρίβετε λοξά αριστερά και μετά από 220 μ. (έχοντας περάσει κάτω από τη δεύτερη γέφυρα), πάλι αριστερά. Σε 180 μ. στρίβετε δεξιά σε στενό ανηφορικό δρόμο προς «Κιάφα Μπέκα». Έπειτα από 2,77 χλμ. αφήνετε δεξιά σας χωματόδρομο που οδηγεί στην εκκίνηση της ειδικής διαδρομής. Από εκεί επιλέγετε:

2a (Ι.Χ. Αυτοκίνητο)

Μετά από 2,3 χλμ. αφήνετε στα αριστερά σας χωματόδρομο και συνεχίζετε στην άσφαλτο για ακόμα 2,5 χλμ. Εκεί παρκάρετε με βάση τις υποδείξεις των κριτών. Περπατώντας για λίγα μέτρα φτάνετε στο 7,39 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

Προσοχή: O δρόμος αποτελεί διαφυγή ασθενοφόρου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Διατηρήστε τον ανοιχτό. Το μπλοκάρισμα δρόμου διαφυγής μπορεί να προκαλέσει την ακύρωση της ειδικής διαδρομής.

2b (SUV)

Μετά από 2,3 χλμ. στρίβετε αριστερά σε χωματόδρομο. Μετά από 1,7 χλμ. στρίβετε δεξιά σε ανηφόρα. Ακολουθείτε το δρόμο κατά μήκος της πυρασφάλειας και σε 2,6 χλμ. φτάνετε στο 8,45 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

3 (Ι.Χ. Αυτοκίνητο)

Στον κεντρικό δρόμο που από τον Ισθμό οδηγεί προς το Λουτράκι, στρίβετε δεξιά στην οδό Καραντάνη, ακριβώς στο εργοστάσιο PepsiCo-Ήβη. Έπειτα από 4,9 χλμ. φτάνετε σε διασταύρωση όπου ταμπέλα «ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ καλώς ήρθατε» και στρίβετε δεξιά, προς το εκκλησάκι Μεταμόρφωσης του Σωτήρος. Σε αυτό το σημείο η επιφάνεια γίνεται χωμάτινη. Συνεχίζετε στο χωματόδρομο για 4,7 χλμ. και φτάνετε στο 10,72 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

4 (4x4 - Enduro)

Ακολουθώντας τις οδηγίες για την πρόσβαση 1a και φτάνοντας στο 5,3 της ειδικής διαδρομής, μπορείτε να στρίψετε δεξιά και ακολουθώντας τον ανηφορικό χωματόδρομο για 5,5 χλμ. να φτάσετε στη Μονή Παναγίας του Πράθι αλλά και στο 16,39 χλμ. της ειδικής διαδρομής.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...