Peugeot 908 HYbrid4 σε παγκόσμια πρεμιέρα
Υβριδικό diesel για το Le Mans
- -
- -
Απαντώντας στους νέους τεχνικούς κανονισμούς των αγώνων αντοχής, η Peugeot παρουσίασε στη Γενεύη το 908 με την υβριδική τεχνολογία Hybrid4 που συνδέει κινητήρες diesel και ηλεκτρικούς. Το 908 HYbrid4 χρησιμοποιεί ένα σύστημα που βασίζεται στην αρχή της ανάκτησης της κινητικής ενέργειας του αυτοκινήτου κατά τη φάση του φρεναρίσματος και την χρήση της ενέργειας κατά τη φάση της επιτάχυνσης, βελτιώνοντας την συνολική απόδοση. Το σύστημα δίνει ένα όφελος 80 ίππων. Η αποθηκευμένη ενέργεια - 500 kJ μεταξύ 2 φρεναρισμάτων – στις μπαταρίες ιόντων Λιθίου μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με αυτόματο τρόπο κατά την επιτάχυνση. Ο αποκλειστικά ηλεκτρικός τρόπος λειτουργίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στα stands. Το σύστημα θα χρησιμοποιηθεί για την ομολογκασιόν του αυτοκινήτου.
Η Peugeot Sport έχει σαν στόχο να συμμετάσχει με το 908 HYbrid4 στις 24 Απριλίου 2011 στο Mans, στα πλαίσια των δοκιμών για τον αγώνα “24 Ώρες του Le Mans”, καθώς και άλλη μία συμμετοχή σε αγώνα έως το τέλος της σαιζόν 2011.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του 908 HYbrid4
Αμάξωμα: από ανθρακονήματα
Μήκος: 4640 mm
Πλάτος: 2000 mm
Ύψος: 1030 mm
Μεταξόνιο: 2950 mm
Βάρος: 900 kg
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό, υδραυλικό, 6 σχέσεων + όπισθεν
Κινητήρας: Diesel V8 HDi FAP
Κυβισμός: 3,7 lt
Ισχύς: 550 PS
Υβριδικό σύστημα
Ισχύς: 80 PS (60 kW)*
* μόνο κατά τη φάση ανάκτησης ενέργειας
Ανακτόμενη Ενέργεια
- Μέσω των πίσω τροχών,
- 500 kJ μεταξύ 2 φρεναρισμάτων,
- αποθήκευση στις μπαταρίες ιόντων Λιθίου,
- αυτόματη λειτουργία κατά τη φάση της επιτάχυνσης
Ο ηλεκτρικός τρόπος λειτουργίας είναι δυνατός μόνο στα stands.