F1: Ferrari, Mercedes και McLaren και το σύστημα DRS
- -
- -
Οι οδηγοί προβληματίζονται με τα πολλά κουμπιά που υπάρχουν στο τιμόνι τους, ειδικά φέτος. Πέρα από τις επιλογές που είχαν προστέθηκαν τόσο το KERS όσο και η επιλογή για την ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα.
Οι Ferrari, McLaren και Mercedes όμως φαίνεται ότι βρήκαν κάποιους άλλους τρόπους για να ενεργοποιήσουν τα συστήματα αυτά χωρίς να πατάει «κουμπιά» ο οδηγός. Όλα αυτά σύμφωνα με το Γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport το οποίο αναφέρει ότι η McLaren έχει έξι συνολικά επιλογές στις «πεταλούδες» πίσω από το τιμόνι, και πέρα από τον συμπλέκτη και τις ταχύτητες να είναι και η επιλογή του KERS ή της πίσω πτέρυγας.
H Mercedes έχει για την ενεργοποίηση του DRS (Drag Reduction System) της πίσω πτέρυγας ένα επιπλέον πεντάλ και πιθανώς την ίδια τακτική εφαρμόζει και η Ferrari. Όλα αυτά θα τα δούμε στην πράξη μόλις ξεκινήσουν τα μονοθέσια στις 3 τα ξημερώματα της Παρασκευής, ώρα Ελλάδος, για τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά