F1: Ένας εκπληκτικός Hamilton κέρδισε στην Κίνα
- -
- -
Μπορεί κάποια λεπτά πριν ξεκινήσει ο αγώνας να μην ήξερε εάν τελικά θα μπορούσε να εκκινήσει στο τέλος όμως κατάφερε να κερδίσει έναν συναρπαστικό αγώνα. Στο τέλος φάνηκε ότι τα 3 πιτ στοπ ήταν πιο γρήγορα από τα δυο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Vettel ο οποίος δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην επίθεση του Hamilton και χωρίς να έχει KERS τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Τρίτος ήρθε ο Webber ο οποίος ξεκίνησε από την 18η θέση!
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καλά για τον Vettel ο οποίος έχασε την θέση του από τον Button αλλά και τον Hamilton. Ο Rosberg μπόρεσε και κράτησε την 4η θέση μπροστά από τον Massa και τον Alonso. Στον 9ο γύρο άρχισαν τα pit stop. Με τους Schumacher, Webber, Maldonado, Liuzzi και Alguersuari να μπαίνουν μέσα. Στην STR του Alguersuari δεν τοποθέτησαν καλά τον πίσω δεξιά τροχό και μόλις βγήκε και πάλι στην πίστα αυτός έφυγε με αποτέλεσμα ο Ισπανός να εγκαταλείψει.
Στον 15ο γύρο οι Vettel και Button μπήκαν για αλλαγή και ο Βρετανός οδηγός κατά λάθος μπήκε στα πιτ της Red Bull Racing! Έχασε τον πολύτιμο χρόνο με αποτέλεσμα να βγει πίσω από τον Vettel. Η δράση υπήρχε σε όλη την πίστα. Οι μάχες υπήρχαν για όλες τις θέσεις και δεν είναι εύκολο να τις απαριθμήσεις. Στον 32ο γύρο ο Vettel μπήκε για το 2ο πιτ στοπ του αφήνοντας τον Massa να είναι στην 1η θέση έχοντας κάνει μόνο ένα. Ο Massa μέχρι εκείνο το σημείο έκλεινε την διαφορά από τον Vettel και εάν ο Γερμανός έμενε στην πίστα υπήρχε η πιθανότητα να τον προσπεράσει ο Βραζιλιάνος.
Στο τέλος του αγώνα ο Massa δεν είχε τα ελαστικά για να κρατήσει την θέση του. Τα λάστιχά του δεν άντεξαν και η απόδοσή τους έπεφτε συνεχώς, ενώ ήταν σε στρατηγική 2 στοπ. Το ερώτημα ήταν εάν ο Vettel θα μπορέσει να κρατήσει την νίκη την στιγμή που ο Hamilton κέρδιζε 9 δέκατα στον γύρο. Η έλλειψη του KERS όμως ήταν καθοριστική για την Red Bull Racing. Δεν μπόρεσε να κρατήσει και έχασε την πρωτοπορία. Ο Webber έκανε στο τέλος εκπληκτικούς γύρους και κατάφερε να περάσει ακόμα και τον Button κερδίζοντας μια θέση στο βάθρο. Ο Rosberg μπόρεσε να πάρει την 5η θέση για την Mercedes GP, ακολουθούμενος από τον Massa, Alonso, Schumacher, Petrov και Kobayashi. Από τους αυτούς οι Vettel, Massa, Alonso, Petrov και Kobayashi έκαναν 2 στοπ, ενώ όλοι οι άλλοι από 3.
Αναλυτικά :
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Διαφορά |
Εκκίνησε |
Βαθμοί |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
|
3 |
25 |
2 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
+5.1 δευτ |
1 |
18 |
3 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
+7.5 δευτ |
18 |
15 |
4 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
+10.0 δευτ |
2 |
12 |
5 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
+13.4 δευτ |
4 |
10 |
6 |
Felipe Massa |
Ferrari |
+15.8 δευτ |
6 |
8 |
7 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
+30.6 δευτ |
5 |
6 |
8 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
+31.0 δευτ |
14 |
4 |
9 |
Vitaly Petrov |
Renault |
+57.4 δευτ |
10 |
2 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
+63.2 δευτ |
13 |
1 |
11 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
+68.7 δευτ |
8 |
|
12 |
Nick Heidfeld |
Renault |
+72.7 δευτ |
16 |
|
13 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
+90.1 δευτ |
15 |
|
14 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
+90.6 δευτ |
9 |
|
15 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
+1 Γύρο |
11 |
|
16 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Renault |
+1 Γύρο |
19 |
|
17 |
Sergio Perez |
Sauber-Ferrari |
+1 Γύρο |
12 |
|
18 |
Pastor Maldonado |
Williams-Cosworth |
+1 Γύρο |
17 |
|
19 |
Jarno Trulli |
Lotus-Renault |
+1 Γύρο |
20 |
|
20 |
Jerome d'Ambrosio |
Virgin-Cosworth |
+2 Γύροι |
21 |
|
21 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
+2 Γύροι |
22 |
|
22 |
Vitantonio Liuzzi |
HRT-Cosworth |
+2 Γύροι |
23 |
|
23 |
Narain Karthikeyan |
HRT-Cosworth |
+2 Γύροι |
24 |
|
Εγκ |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
|
7 |
|
Στο πρωτάθλημα οδηγών η κατάσταση έχει διαμορφωθεί ως εξής :
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
68 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
47 |
3 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
38 |
4 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
37 |
5 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
26 |
6 |
Felipe Massa |
Ferrari |
24 |
7 |
Vitaly Petrov |
Renault |
17 |
8 |
Nick Heidfeld |
Renault |
15 |
9 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
10 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
7 |
11 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
6 |
12 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
4 |
13 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
2 |
14 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
2 |
Ενώ στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχουμε :
Θέση |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
RBR-Renault |
105 |
2 |
McLaren-Mercedes |
85 |
3 |
Ferrari |
50 |
4 |
Renault |
32 |
5 |
Mercedes |
16 |
6 |
Sauber-Ferrari |
7 |
7 |
STR-Ferrari |
4 |
8 |
Force India-Mercedes |
4 |
F1: Ένας εκπληκτικός Hamilton κέρδισε στην Κίνα
Μπορεί κάποια λεπτά πριν ξεκινήσει ο αγώνας να μην ήξερε εάν τελικά θα μπορούσε να εκκινήσει στο τέλος όμως κατάφερε να κερδίσει έναν συναρπαστικό αγώνα. Στο τέλος φάνηκε ότι τα 3 πιτ στοπ ήταν πιο γρήγορα από τα δυο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Vettel ο οποίος δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην επίθεση του Hamilton και χωρίς να έχει KERS τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Τρίτος ήρθε ο Webber ο οποίος ξεκίνησε από την 18η θέση!
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καλά για τον Vettel ο οποίος έχασε την θέση του από τον Button αλλά και τον Hamilton. Ο Rosberg μπόρεσε και κράτησε την 4η θέση μπροστά από τον Massa και τον Alonso. Στον 9ο γύρο άρχισαν τα pit stop. Με τους Schumacher, Webber, Maldonado, Liuzzi και Alguersuari να μπαίνουν μέσα. Στην STR του Alguersuari δεν τοποθέτησαν καλά τον πίσω δεξιά τροχό και μόλις βγήκε και πάλι στην πίστα αυτός έφυγε με αποτέλεσμα ο Ισπανός να εγκαταλείψει.
Στον 15ο γύρο οι Vettel και Button μπήκαν για αλλαγή και ο Βρετανός οδηγός κατά λάθος μπήκε στα πιτ της Red Bull Racing! Έχασε τον πολύτιμο χρόνο με αποτέλεσμα να βγει πίσω από τον Vettel. Η δράση υπήρχε σε όλη την πίστα. Οι μάχες υπήρχαν για όλες τις θέσεις και δεν είναι εύκολο να τις απαριθμήσεις. Στον 32ο γύρο ο Vettel μπήκε για το 2ο πιτ στοπ του αφήνοντας τον Massa να είναι στην 1η θέση έχοντας κάνει μόνο ένα. Ο Massa μέχρι εκείνο το σημείο έκλεινε την διαφορά από τον Vettel και εάν ο Γερμανός έμενε στην πίστα υπήρχε η πιθανότητα να τον προσπεράσει ο Βραζιλιάνος.
Στο τέλος του αγώνα ο Massa δεν είχε τα ελαστικά για να κρατήσει την θέση του. Τα λάστιχά του δεν άντεξαν και η απόδοσή τους έπεφτε συνεχώς, ενώ ήταν σε στρατηγική 2 στοπ. Το ερώτημα ήταν εάν ο Vettel θα μπορέσει να κρατήσει την νίκη την στιγμή που ο Hamilton κέρδιζε 9 δέκατα στον γύρο. Η έλλειψη του KERS όμως ήταν καθοριστική για την Red Bull Racing. Δεν μπόρεσε να κρατήσει και έχασε την πρωτοπορία. Ο Webber έκανε στο τέλος εκπληκτικούς γύρους και κατάφερε να περάσει ακόμα και τον Button κερδίζοντας μια θέση στο βάθρο. Ο Rosberg μπόρεσε να πάρει την 5η θέση για την Mercedes GP, ακολουθούμενος από τον Massa, Alonso, Schumacher, Petrov και Kobayashi. Από τους αυτούς οι Vettel, Massa, Alonso, Petrov και Kobayashi έκαναν 2 στοπ, ενώ όλοι οι άλλοι από 3.
Αναλυτικά :
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Διαφορά |
Εκκίνησε |
Βαθμοί |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
3 |
25 |
|
2 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
+5.1 δευτ |
1 |
18 |
3 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
+7.5 δευτ |
18 |
15 |
4 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
+10.0 δευτ |
2 |
12 |
5 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
+13.4 δευτ |
4 |
10 |
6 |
Felipe Massa |
Ferrari |
+15.8 δευτ |
6 |
8 |
7 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
+30.6 δευτ |
5 |
6 |
8 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
+31.0 δευτ |
14 |
4 |
9 |
Vitaly Petrov |
Renault |
+57.4 δευτ |
10 |
2 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
+63.2 δευτ |
13 |
1 |
11 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
+68.7 δευτ |
8 |
|
12 |
Nick Heidfeld |
Renault |
+72.7 δευτ |
16 |
|
13 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
+90.1 δευτ |
15 |
|
14 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
+90.6 δευτ |
9 |
|
15 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
+1 Γύρο |
11 |
|
16 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Renault |
+1 Γύρο |
19 |
|
17 |
Sergio Perez |
Sauber-Ferrari |
+1 Γύρο |
12 |
|
18 |
Pastor Maldonado |
Williams-Cosworth |
+1 Γύρο |
17 |
|
19 |
Jarno Trulli |
Lotus-Renault |
+1 Γύρο |
20 |
|
20 |
Jerome d'Ambrosio |
Virgin-Cosworth |
+2 Γύροι |
21 |
|
21 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
+2 Γύροι |
22 |
|
22 |
Vitantonio Liuzzi |
HRT-Cosworth |
+2 Γύροι |
23 |
|
23 |
Narain Karthikeyan |
HRT-Cosworth |
+2 Γύροι |
24 |
|
Εγκ |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
7 |
Στο πρωτάθλημα οδηγών η κατάσταση έχει διαμορφωθεί ως εξής :
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Βαθμοί |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
68 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
47 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
38 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
26 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Felipe Massa |
Ferrari |
24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Vitaly Petrov |
Renault |
17 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
Nick Heidfeld |
Renault |
15 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
10 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
6 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
Adrian Sut F1: Ένας εκπληκτικός Hamilton κέρδισε στην Κίνα
Μπορεί κάποια λεπτά πριν ξεκινήσει ο αγώνας να μην ήξερε εάν τελικά θα μπορούσε να εκκινήσει στο τέλος όμως κατάφερε να κερδίσει έναν συναρπαστικό αγώνα. Στο τέλος φάνηκε ότι τα 3 πιτ στοπ ήταν πιο γρήγορα από τα δυο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Vettel ο οποίος δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην επίθεση του Hamilton και χωρίς να έχει KERS τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Τρίτος ήρθε ο Webber ο οποίος ξεκίνησε από την 18η θέση!
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καλά για τον Vettel ο οποίος έχασε την θέση του από τον Button αλλά και τον Hamilton. Ο Rosberg μπόρεσε και κράτησε την 4η θέση μπροστά από τον Massa και τον Alonso. Στον 9ο γύρο άρχισαν τα pit stop. Με τους Schumacher, Webber, Maldonado, Liuzzi και Alguersuari να μπαίνουν μέσα. Στην STR του Alguersuari δεν τοποθέτησαν καλά τον πίσω δεξιά τροχό και μόλις βγήκε και πάλι στην πίστα αυτός έφυγε με αποτέλεσμα ο Ισπανός να εγκαταλείψει.
Στον 15ο γύρο οι Vettel και Button μπήκαν για αλλαγή και ο Βρετανός οδηγός κατά λάθος μπήκε στα πιτ της Red Bull Racing! Έχασε τον πολύτιμο χρόνο με αποτέλεσμα να βγει πίσω από τον Vettel. Η δράση υπήρχε σε όλη την πίστα. Οι μάχες υπήρχαν για όλες τις θέσεις και δεν είναι εύκολο να τις απαριθμήσεις. Στον 32ο γύρο ο Vettel μπήκε για το 2ο πιτ στοπ του αφήνοντας τον Massa να είναι στην 1η θέση έχοντας κάνει μόνο ένα. Ο Massa μέχρι εκείνο το σημείο έκλεινε την διαφορά από τον Vettel και εάν ο Γερμανός έμενε στην πίστα υπήρχε η πιθανότητα να τον προσπεράσει ο Βραζιλιάνος.
Στο τέλος του αγώνα ο Massa δεν είχε τα ελαστικά για να κρατήσει την θέση του. Τα λάστιχά του δεν άντεξαν και η απόδοσή τους έπεφτε συνεχώς, ενώ ήταν σε στρατηγική 2 στοπ. Το ερώτημα ήταν εάν ο Vettel θα μπορέσει να κρατήσει την νίκη την στιγμή που ο Hamilton κέρδιζε 9 δέκατα στον γύρο. Η έλλειψη του KERS όμως ήταν καθοριστική για την Red Bull Racing. Δεν μπόρεσε να κρατήσει και έχασε την πρωτοπορία. Ο Webber έκανε στο τέλος εκπληκτικούς γύρους και κατάφερε να περάσει ακόμα και τον Button κερδίζοντας μια θέση στο βάθρο. Ο Rosberg μπόρεσε να πάρει την 5η θέση για την Mercedes GP, ακολουθούμενος από τον Massa, Alonso, Schumacher, Petrov και Kobayashi. Από τους αυτούς οι Vettel, Massa, Alonso, Petrov και Kobayashi έκαναν 2 στοπ, ενώ όλοι οι άλλοι από 3.
Αναλυτικά :
Στο πρωτάθλημα οδηγών η κατάσταση έχει διαμορφωθεί ως εξής :
Ενώ στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχουμε :
il |
Force India-Mercedes |
2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
2 |
Ενώ στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχουμε :
Θέση |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
RBR-Renault |
105 |
2 |
McLaren-Mercedes |
85 |
3 |
Ferrari |
50 |
4 |
Renault |
32 |
5 |
Mercedes |
16 |
6 |
Sauber-Ferrari |
7 |
7 |
STR-Ferrari |
4 |
8 |
Force India-Mercedes |
4 |
links
AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ
Φίλε αναγνώστη, παρατηρούμε ότι χρησιμοποιείς ad blocker.
Χρειαζόμαστε όμως τις διαφημίσεις. Είναι ο μόνος πόρος που έχουμε για να δημιουργούμε το ποιοτικό, αυθεντικό περιεχόμενο που απολαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ στο gocar.gr.
Παρακαλούμε απενεργοποίησε τον adblocker για το gocar.gr.
Δεν γνωρίζεις πως;
Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σου
H ομάδα του GOCAR
Εγκατάστησε το GOCAR app
Τώρα την νέα μας εφαρμογή έχεις εύκολή πρόσβαση στο GOCAR κάθε στιγμή!