F1: Red Bull Racing και μετά το χάος
Πολύ δυνατές οι RBR στην Ισπανία
- -
- -
Μάλλον θα πρέπει να σταματήσουμε να γράφουμε για τα προκριματικά και να αναφερόμαστε μόνο εάν γίνει τι κάτι … διαφορετικό. Οι δυο RBR θα ξεκινήσουν από τις δυο πρώτες θέσεις έχοντας τον Hamilton και Alonso πίσω τους.
Την αγωνία του είχε στην αρχή της διαδικασίας ο Nick Heidfeld ο οποίος στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου είχε την ατυχία να πάρει φωτιά το μονοθέσιό του από ραγισμένη εξάτμιση όπως ανακοίνωσε η ομάδα. Τελικά δεν μπόρεσε να κάνει ούτε ένα γύρο και θα ξεκινήσει τελευταίος. Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Barrichello μάλλον με το κιβώτιό του. Εκτός του «ημιτελικού» έμειναν οι Trulli, Barrichello, Glock, Liuzzi, Karthikeyan, D’Ambrosio και Heidfeld, ενώ τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Schumacher ακολουθούμενους από τους Petrov Maldonado και Alonso.
Στον «ημιτελικό» οι δυο Red Bull Racing έκαναν γύρους χωρίς να χρησιμοποιούν το σύστημα KERS, κάτι που προκάλεσε εντύπωση. Και χωρίς το KERS ο χρόνος τους ήταν κατά μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος από την McLaren του Button την στιγμή που έμεναν 5 λεπτά για την λήξη της διαδικασίας. Οι περισσότεροι οδηγοί περίμεναν στο τέλος για να κάνουν ένα και μόνο γρήγορο γύρο με την μαλακότερη γόμα. Στο τέλος είχαμε τους Buemi, Perez, Alguersuari, Kobayashi, Kovalainen, di Resta και Sutil. O Vettel και ο Webber ήταν μπροστά από τους Button, Hamilton και Rosberg.
Στον «τελικό» τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα. Την στιγμή που όλοι δοκίμαζαν την τύχη τους με την μαλακότερη γόμα ο Schumacher έκανε την έκπληξη και δοκίμασε με την σκληρότερη γόμα και έκανε μόνο ένα γύρο, μη χρονομετρημένο. Ο Webber ήταν 2 δέκατα πιο γρήγορος από τον Vettel και οι δυο οδηγοί της RBR ήταν 9 δέκατα πιο γρήγοροι από τον 3ο Hamilton, συνεπώς δεν είχαν άγχος για να ξαναβγούν στην πίστα κρατώντας τα ελαστικά τους για τον αγώνα. Λίγο πίσω από τον Hamilton (μόλις κατά 0.003 δέκατα) ήταν ο Alonso φωνάζοντας από τον ασύρματο ότι ήταν ένας εκπληκτικός γύρος. Την 10άδα συμπλήρωσαν οι Button, Petrov, Rosberg, Massa, Maldonado και Schumacher. Φαίνεται ότι ο Vettel έχει πρόβλημα με το KERS του, κάτι το οποίο θα αποδειχθεί στον αγώνα.
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
1 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:23.619 |
1:21.773 |
1:20.981 |
2 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:24.142 |
1:21.540 |
1:21.181 |
3 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:24.370 |
1:22.148 |
1:21.961 |
4 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:23.485 |
1:22.813 |
1:21.964 |
5 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:24.428 |
1:22.050 |
1:21.996 |
6 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:23.069 |
1:22.948 |
1:22.471 |
7 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:23.507 |
1:22.569 |
1:22.599 |
8 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:23.506 |
1:23.026 |
1:22.888 |
9 |
Pastor Maldonado |
Williams-Cosworth |
1:23.406 |
1:22.854 |
1:22.952 |
10 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1:22.960 |
1:22.671 |
|
11 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:23.962 |
1:23.231 |
|
12 |
Sergio Perez |
Sauber-Ferrari |
1:24.209 |
1:23.367 |
|
13 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:24.049 |
1:23.694 |
|
14 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
1:23.656 |
1:23.702 |
|
15 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Renault |
1:25.874 |
1:25.403 |
|
16 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:24.332 |
1:26.126 |
|
17 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:24.648 |
1:26.571 |
|
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Renault |
1:26.521 |
|
|
19 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:26.910 |
|
|
20 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:27.315 |
|
|
21 |
Vitantonio Liuzzi |
HRT-Cosworth |
1:27.809 |
|
|
22 |
Narain Karthikeyan |
HRT-Cosworth |
1:27.908 |
|
|
23 |
Jerome d'Ambrosio |
Virgin-Cosworth |
1:28.556 |
|
|
24 |
Nick Heidfeld |
Renault |
|
|
|