24 Ώρες του Le Mans 2011

H Audi παίρνει τη 10η νίκη της στον θρυλικό αγώνα

  • -
  • -

Το μοναδικό Audi R18 TDI που τερμάτισε τον αγώνα ήταν αυτό που πήρε και τη νίκη. Οι Benoit Treluyer, Andre Lotterer και Marcel Fassler άντεξαν τελικά στην ασφυκτική πίεση του Peugeot 908 των Simon Pagenaud, Sebastien Bourdais και Pedro Lamy που υπερείχαν σε ταχύτητα στην ευθεία και σε οικονομία καυσίμου κάνοντας έτσι λιγότερες στάσεις για ανεφοδιασμό. Η γαλλική ομάδα είδε τελικά το 908 Νο 9 να τερματίζει στη 2η θέση, 13,854 sec μόλις πίσω από το Audi των νικητών. Σημειώστε πως αυτή είναι η 4η μικρότερη διαφορά του νικητή από τον δεύτερο στην ιστορία του αγώνα. Τρίτο τερμάτισε ένα ακόμη Peugeot, αυτό των Minassian, Sarrazin και Montagny.

Την ανάσα των θεατών στον αγώνα έκοψε το σοβαρό ατύχημα του Allan McNish στην πρώτη ώρα, το Audi του οποίου ήρθε σε επαφή με την Ferrari του Anthony Beltoise (κατηγορία GTE Pro) και βγήκε εκτός πίστας. Το R18 TDI των περσινών νικητών έφερε τούμπες και σταμάτησε στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά, σχεδόν διαλυμένο, με κομμάτια του να πετάγονται προς φωτογράφους και θεατές. Ευτυχώς κανένας δεν τραυματίστηκε (από καθαρή τύχη όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω video), συμπεριλαμβανομένου και του McNish που μέχρι εκείνη τη στιγμή προηγούνταν στον αγώνα. Το δεύτερο από τα τρία Audi είχε επίσης σοβαρό ατύχημα: εγκατέλλειψε την 8η ώρα όταν ο Mike Rockenfeller βγήκε εκτός δρόμου κατά την διάρκεια προσπέρασης της Ferrari (GTE Pro) του Robert Kaufmann.

Νικητές στην κατηγορία LMP2 ήταν οι Tom Kimber-Smith, Karim Ojjeh και Olivier Lombard, το Greaves Motorsport Zytek των οποίων μπορεί να μην είχε την ταχύτητα των ORECA-Nissan και Oak Racing Pescarolo-BMW, ήταν όμως το πιο σταθερό σε απόδοση. Στα GTE Pro, η νίκη πήγε στην Chevrolet Corvette των Olivier Beretta/Tom Milner/Antonio Garcia, αφού οι BMW M3 και η Ferrari των Giancarlo Fisichella/Gianmaria Bruni/Toni Vilander αντιμετώπισαν ηλεκτρικά προβλήματα. Τέλος, στην κατηγορία GTE Am είχαμε σκληρές μάχες τις πρώτες ώρες. Και εδώ όμως η νίκη πήγε σε μια Corvette, αυτή των Patrick Bornhauser, Julien Canal και Gabriele Gardel, αφού η Aston Martin Νο 60 που προηγήθηκε τη νύχτα, εγκατέλειψε.

 

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Θέση  Αυτοκίνητο         Ομάδα                   Κατηγορία   Χρόνος
 1.  #2  Audi       Audi Sport Team Joest     (LMP1)  
2.  #9  Peugeot    Team Peugeot Total        (LMP1)  +   13.854
3.  #8  Peugeot    Peugeot Sport Total       (LMP1)  +   2 Laps
4.  #7  Peugeot    Peugeot Sport Total       (LMP1)  +   4 Laps
5.  #10 Peugeot    Team Oreca-Matmut         (LMP1)  +  16 Laps
6.  #12 Lola       Rebellion Racing          (LMP1)  +  17 Laps
7.  #22 Lola       Kronos Racing             (LMP1)  +  27 Laps
8.  #41 Zytek      Greaves Motorsport        (LMP2)  +  29 Laps
9.  #26 Oreca      Signatech Nissan          (LMP2)  +  35 Laps
10.  #33 Lola       Level 5 Motorsports       (LMP2)  +  36 Laps
11.  #73 Corvette   Corvette Racing           (GTEP)  +  41 Laps
12.  #36 HPD        RML                       (LMP2)  +  41 Laps
13.  #51 Ferrari    AF Corse                  (GTEP)  +  41 Laps
14.  #49 OAK        OAK Racing                (LMP2)  +  42 Laps
15.  #56 BMW        BMW Motorsport            (GTEP)  +  42 Laps
16.  #77 Porsche    Team Felbermayr-Proton    (GTEP)  +  43 Laps
17.  #76 Porsche    IMSA Performance Matmut   (GTEP)  +  44 Laps
18.  #80 Porsche    Flying Lizard Motorsports (GTEP)  +  45 Laps
19.  #40 Oreca      Race Performance          (LMP2)  +  51 Laps
20.  #50 Corvette   Larbre Competition        (GTEA)  +  53 Laps
21.  #70 Porsche    Larbre Competition        (GTEA)  +  54 Laps
22.  #65 Lotus      Lotus Jetalliance         (GTEP)  +  60 Laps
23.  #75 Porsche    Prospeed Competition      (GTEP)  +  62 Laps
24.  #66 Ferrari    JMW Motorsport            (GTEP)  +  65 Laps
25.  #35 OAK        OAK Racing                (LMP2)  +  67 Laps
26.  #68 Ford       Robertson Racing          (GTEA)  +  70 Laps
27.  #83 Ferrari    JMB Racing                (GTEA)  +  83 Laps
28.  #44 Norma      Extr                      (LMP2)  + 108 Laps
29.  #16 Pescarolo  Pescarolo Team            (LMP1)  Retired
30.  #55 BMW        BMW Motorsport            (GTEP)  Retired
31.  #74 Corvette   Corvette Racing           (GTEP)  Retired
32.  #81 Porsche    Flying Lizard Motorsports (GTEA)  Retired
33.  #48 Oreca      Team Oreca-Matmut         (LMP2)  Retired
34.  #63 Porsche    Proton Competition        (GTEA)  Retired
35.  #13 Lola       Rebellion Racing          (LMP1)  Retired
36.  #61 Ferrari    AF Corse                  (GTEA)  Retired
37.  #59 Ferrari    Luxury Racing             (GTEP)  Retired
38.  #71 Ferrari    AF Corse                  (GTEP)  Retired
39.  #88 Porsche    Team Felbermayr-Proton    (GTEP)  Retired
40.  #42 HPD        Strakka Racing            (LMP2)  Retired
41.  #60 Aston      Gulf AMR Middle East      (GTEA)  Retired
42.  #39 Lola       PeCom Racing              (LMP2)  Retired
43.  #89 Ferrari    Hankook Team Farnbacher   (GTEP)  Retired
44.  #58 Ferrari    Luxury Racing             (GTEP)  Retired
45.  #64 Lotus      Lotus Jetalliance         (GTEP)  Retired
46.  #57 Ferrari    Krohn Racing              (GTEA)  Retired
47.  #24 OAK        OAK Racing                (LMP1)  Retired
48.  #1  Audi       Audi Sport Team Joest     (LMP1)  Retired
49.  #5  Oreca      Hope Racing               (LMP1)  Retired
50.  #62 Ferrari    CRS Racing                (GTEA)  Retired
51.  #15 OAK        OAK Racing                (LMP1)  Retired
52.  #79 Aston      Jota                      (GTEP)  Retired
53.  #20 Zytek      Quifel-ASM Team           (LMP1)  Retired
54.  #3  Audi       Audi Sport North America  (LMP1)  Retired
55.  #007  AMR-One  Aston Martin Racing       (LMP1)  Retired
56.  #009  AMR-One  Aston Martin Racing       (LMP1)  Retired

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...