WRC - FORD: Ράλλυ Αργεντινής 2011

Δεύτερος ο Hirvonen μετά από συναρπαστικό φινάλε

  • -
  • -

Το πλήρωμα της Ford Abu Dhabi World Rally Team, Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen τερμάτισαν δεύτεροι στο Ράλλυ Αργεντινής μετά από συναρπαστική μάχη που δόθηκε μεταξύ τριών αυτοκινήτων μέχρι την τελευταία ειδική. Οι Φιλανδοί, οδηγώντας το Ford Fiesta RS WRC, έχασαν την πρώτη θέση του βάθρου καταγράφοντας όμως μία από τις μικρότερες διαφορές - μόλις 2,3 sec - στην ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Μόνο σε τρία ράλλυ έχει σημειωθεί πιο ανταγωνιστικό φινάλε από το φετινό, τον έκτο γύρο της σεζόν που πραγματοποιήθηκε στους λόφους της επαρχίας Cordoba, 700 χλμ. βορειοδυτικά του Μπουένος Άιρες. Οι τρεις πρώτοι οδηγοί είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις 7,2 sec μετά από 380,21 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε ένα μίγμα χωμάτινων και ασφάλτινων ειδικών διαδρομών.

Το αποτέλεσμα διατηρεί τον Hirvonen στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. Οι Jari-Matti Latvala - Miikka Anttila παραμένουν τέταρτοι στην κατάταξη αφού τερμάτισαν έβδομοι με ένα ακόμα Fiesta RS WRC. Ο Latvala είχε χάσει στο νήμα στην Ιορδανία, επιτυγχάνοντας τη μικρότερη διαφορά στην ιστορία του θεσμού, μόλις 0,2 sec. Η Ford Abu Dhabi παραμένει δεύτερη στον πίνακα των κατασκευαστών.

 

Ο αγώνας

Ο Hirvonen ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος στην τέταρτη θέση και ανέβηκε στη δεύτερη το Σάββατο, ενώ ξεκίνησε την τελευταία ημέρα απέχοντας 43,7 sec από την κορυφή. Όταν ο επικεφαλής Sébastien Ogier τούμπαρε στην πρώτη ειδική και έσπασε το σύστημα διεύθυνσης, η μάχη για τη νίκη έγινε αναμέτρηση τριών αυτοκινήτων στα έμπειρα χέρια των Ogier, Hirvonen και Sébastien Loeb. Ο 30-χρονος Φιλανδός οδηγός της Ford ξεκίνησε την τελευταία ειδική των 3,90 χλμ. στην τρίτη θέση, ενώ η διαφορά μεταξύ των τριών πρώτων οδηγών δεν ξεπερνούσε τα 5,7 sec. Σημείωσε το δεύτερο ταχύτερο χρόνο και αναρριχήθηκε δεύτερος στην κατάταξη, διεκδικώντας τους δύο πρόσθετους βαθμούς για την επίδοσή του στην Υπερειδική που μεταδόθηκε ζωντανά από την τηλεόραση.

Ο Latvala ήρθε πρώτος την Παρασκευή, κερδίζοντας σε τέσσερις ειδικές και διαμορφώνοντας ένα προβάδισμα 18,2 sec. Ο 26-χρονος Φιλανδός διατήρησε το πλεονέκτημά του το μεγαλύτερο μέρος του 2ου σκέλους, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν μετά από πρόσκρουση σε βράχο έσπασε ο σύνδεσμος της εμπρός αριστερής ανάρτησης. Η ζημιά ήταν μεγάλη και χωρίς δυνατότητα επισκευής, έτσι ο οδηγός ξεκίνησε την τελευταία ημέρα από την όγδοη θέση, μετά από ποινές που του επιβλήθηκαν μη έχοντας ολοκληρώσει τις δύο τελευταίες ειδικές. Κατάφερε όμως να περάσει έβδομος.

 

Νέα από τις άλλες ομάδες της Ford

Το δίδυμο της M-Sport Stobart Ford, Mads Østberg - Jonas Andersson τερμάτισε πέμπτο με το Fiesta RS WRC μετά από μία μέρα χωρίς προβλήματα. Οι συνάδερφοί τους Matthew Wilson - Scott Martin έπεσαν από την έβδομη θέση στην όγδοη όταν το αυτοκίνητό τους σταμάτησε για έξι λεπτά σχεδόν στην πρώτη ειδική της τελευταίας ημέρας εξ αιτίας νερού στον κινητήρα μετά από πέρασμα ποταμού. Οι Αργεντινοί Federico Villagra - Jorge Perez Companc ήταν έκτοι με τη Munchi's Ford team, ενώ οι Ken Block - Alex Gelsomino της Monster World Rally Team τερμάτισαν 18οι έχοντας χάσει 15 λεπτά όταν στην πρώτη ειδική βγήκαν από το δρόμο με αποτέλεσμα να τρυπήσει το εμπρός δεξί ελαστικό.

 

Επόμενος γύρος

Το πρώτο μέρος της σεζόν τελειώνει με το Ράλλυ Ακρόπολις, έναν από τους κλασικούς γύρους του WRC. Ο χωμάτινος αγώνας με βάση το Λουτράκι θα πραγματοποιηθεί 16 - 19 Ιουνίου 2011.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...