WRC: Ράλλυ Ακρόπολις 2011 – 1η μέρα

“Πετάει” ο Solberg, έπεσε στην παγίδα του Hirvonen ο Loeb

  • -
  • -

Ο Petter Solberg με το ημιεργοστασιακό Citroen DS3 WRC ήταν ο πρωταγωνιστής της πρώτης ημέρας ενός αγώνα που θυμίζει παλιά, καλά Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Νορβηγός, αφού κατάφερε να μείνει μακριά από προβλήματα, κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι ειδικές και ολοκλήρωσε επικεφαλής της κατάταξης, έχοντας μάλιστα σημαντική διαφορά (51,6 sec) από τον 2ο, Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC). Ο Γάλλος έχασε χρόνο ανοίγοντας το δρόμο καθ’ όλη τη διάρκεια του πρώτου σκέλους, αλλά και καθυστερώντας εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού στην ειδική διαδρομή Θήβα 2. Ωστόσο, στη 2η θέση αναρριχήθηκε μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας (Μαυρολίμνη), την οποία και κέρδισε, όταν οι Mikko Hirvonen (Ford Fiesta RS WRC) και Sebastien Ogier (Citroen DS3 WRC) έκοψαν επίτηδες ρυθμό - λίγο πριν από το τέλος - ώστε να έχουν μια καλύτερη σειρά εκκίνησης στο δεύτερο σκέλος. Έτσι, ο Hirvonen, που ήταν σταθερός σε απόδοση, ολοκλήρωσε 3ος, όντας σε θέση ισχύος σε σχέση με τους δύο προπορευόμενους αντίπαλους του, ενώ ο Ogier, ο οποίος είχε πρόβλημα με το στήσιμο του αυτοκινήτου το πρωί αλλά βελτίωσε τις επιδόσεις του το απόγευμα κερδίζοντας και την προτελευταία ειδική, τερμάτισε μόλις 1,9 sec πίσω από τον Φινλανδό, στην 4η θέση.

Άτυχος στάθηκε ο Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta RS WRC), ο οποίος στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ήταν 2ος. Ωστόσο, ένα σπασμένο διαφορικό στην τελευταία ειδική ανέκοψε την προσπάθειά του, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να πέσει στην 8η θέση. Την πρώτη 6άδα συμπλήρωσαν οι Henning Solberg και Matthew Wilson με τα δύο Fiesta της M-Sport Stobbart, την ώρα που ο νεαρός Εσθονός Ott Tanak (Ford Fiesta S2000) ήταν επικεφαλής στο SWRC και 7ος στη γενική κατάταξη. Στους άτυχους της ημέρας συμπεριλαμβάνονται οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος που εγκατέλειψαν μόλις στη δεύτερη ειδική από σπασμένο ψαλίδι στο Fiesta τους. Χάρη στο καθεστώς superally όμως, το ελληνικό πλήρωμα αναμένεται να βρεθεί και πάλι εντός αγώνα στο δεύτερο σκέλος, αρκετά πίσω στην κατάταξη βέβαια αλλά επιδιώκοντας να προσφέρει θέαμα και να ευχαριστηθεί την εμπειρία οδήγησης ενός αυτοκινήτου προδιαγραφών WRC.

Στην ελληνική κατάταξη, 1οι ήταν οι Δημήτρης Ψύλλος-Κωνσταντίνος Κόντος (Mitsubishi Lancer EVO X), οι οποίοι βρίσκονταν στην 20ή θέση της γενικής. Ακολούθησαν οι Κωνσταντάκος (Mitsubishi Lancer EVO VIII), Καλτσούνης (Opel Corsa S 1600) και Terrasino (Subaru Impreza WRX STI) στις θέσεις 29, 30 και 31 της γενικής κατάταξης (δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα της 1ης ημέρας).

Το πρώτο σκέλος του αγώνα αποτελούσε ένα πραγματικό «μαραθώνιο», αφού τα πληρώματα ξεκίνησαν από το Λουτράκι και έφτασαν μέχρι το νομό Φθιώτιδας, κάνοντας συνολικά έξι ειδικές διαδρομές πριν επιστρέψουν στη βάση τους, στο Michelin Service Park στο Λουτράκι. Νωρίτερα, η μοναδική τους στάση ήταν στα Καμένα Βούρλα, στο remote service της πρώτης ημέρας του αγώνα. Η δεύτερη ημέρα περιλαμβάνει επτά ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 141,89 km, ενώ το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη νυχτερινή ειδική διαδρομή Νέα Πολιτεία στην περιοχή του Λουτρακίου. Όπως και την Παρασκευή, έτσι και το Σάββατο αναμένεται να έχουμε δυναμική παρουσία θεατών στις απαιτητικές ειδικές διαδρομές.

 

Πηγή: www.acropolisrally.gr

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...