WRC: Ράλλυ Ακρόπολις 2011 – 2η ημέρα
Πλούσιο θέαμα και ενδιαφέρον στο ζενίθ
- -
- -
Έντονο συναγωνισμό, χιλιάδες θεατές, εναλλαγές στην κορυφή και κινήσεις τακτικής μας επεφύλασσε η δεύτερη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, με αποκορύφωμα την τελευταία νυχτερινή ειδική διαδρομή: μοναδικές στιγμές, με φόντο τους πρωταγωνιστές του WRC, οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από την ατμόσφαιρα και το πάθος του κόσμου. Η σειρά εκκίνησης έπαιξε και πάλι καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, με τον Petter Solberg να χάνει χρόνο από το ξεκίνημα της ημέρας αφού εκκινούσε πρώτος και καθάριζε με το ημιεργοστασιακό DS3 WRC του το δρόμο για τους επομενους. Έτσι, παρά την προσπάθειά του, δεν κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή. Οι δύο οδηγοί της Citroen, Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, πίεζαν από νωρίς και ψαλίδισαν τη διαφορά που τους χώριζε από τον Νορβηγό, με τον Ogier να είναι εκείνος που σημείωνε κορυφαίους χρόνους κερδίζοντας τις 4 από τις 7 ειδικές της ημέρας, εκμεταλλευόμενος το ότι εκκινούσε τέταρτος. Έτσι, κάλυψε τη διαφορά του 1 λεπτού από την κορυφή και τέθηκε επικεφαλής, με μια διαφορά 15 sec από τον Loeb πριν από τη διεξαγωγή της νυχτερινής ειδικής διαδρομής. Υπό το φως των προβολέων, όμως, ο Γάλλος έχασε 17 sec από τον Loeb, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης και αύριο να εκκινεί πίσω από τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή ομόσταβλό του. Ο Ogier δήλωσε ότι δεν μπορούσε να δει στη νυκτερινή ειδική, ωστόσο ο Loeb θεωρεί αποτέλεσμα τακτικής τη μεταξύ τους διαφορά.
Στη μάχη για τη νίκη, ωστόσο, παραμένει και ο Petter Solberg. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 δε θα έχει εύκολο έργο, αφού ελάχιστα δευτερόλεπτα πίσω του ακολουθεί ο Mikko Hirvonen με το Fiesta WRC. Ο Φινλανδός οδηγός της Ford ήταν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κοντά στα εργοστασιακά Citroen DS3 WRC, αλλά χωρίς να καταφέρει σε κανένα σημείο του αγώνα να τα απειλήσει ουσιαστικά. Παρ' όλα αυτά, βρίσκεται σε απόσταση βολής και είναι δεδομένο ότι θα δώσει τη δική του μάχη για μία θέση στο βάθρο ή ακόμη και για τη νίκη. Ο άλλος οδηγός της Ford, Jari-Matti Latvala αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo το πρωί. Μετά την επισκευή του στο service park κινήθηκε αρκετά γρήγορα κερδίζοντας μάλιστα 2 ειδικές (μαζί με τη νυχτερινή), ωστόσο έχει μείνει εκτός μάχης, στην 11η θέση γενικής.
Πιο πίσω, οι Henning Solberg και Matthew Wilson με τα M-Sport Stobbart Fiesta εξακολουθούν να συμπληρώνουν την πρώτη 6άδα, με τον Νορβηγό να προσπαθεί να αποφύγει τα προβλήματα και να κρατήσει την 5η θέση της γενικής στην κατοχή του. Ο Wilson, από την πλευρά του, ταλαιπωρήθηκε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας από διακοπές του κινητήρα, καταφέρνοντας ωστόσο να διατηρηθεί στην 6η θέση. Ο Kimi Raikkonen (Citroen DS3 WRC) απέφυγε σήμερα τα προβλήματα και έμεινε μακριά από μηχανικές βλάβες, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 7η θέση. Ο Juho Hanninen (Skoda Fabia S2000) συμπληρώνει την πρώτη 8άδα, όντας παράλληλα 1ος στην κατηγορία του SWRC, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ott Tanak μετά την πρώτη ειδική της ημέρας.
Σήμερα, στον αγώνα επέστρεψαν υπό καθεστώς superally οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος σημειώνοντας με το Ford Fiesta WRC χρόνους στην πρώτη 8άδα. Μάλιστα στη νυκτερινή ειδική πέτυχαν τον 5ο καλύτερο χρόνο (!) ανεβαίνοντας στην 22η θέση γενικής, πίσω από τους Δημήτρη Ψύλλο - Κώστα Κόντο που παραμένουν 1οι ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα με το Mitsubishi Lancer EVO X (δείτε εδώ αναλυτικά την κατάταξη της ημέρας).
Η τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, με τελευταία την Power Stage, που θα μεταδοθεί ζωντανά στις 14:00 από την ΕΤ1. Με δεδομένο ότι οι διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων είναι ελάχιστες, είναι σίγουρο πως θα έχουμε μεγάλες μάχες και, ίσως, ανατροπές.
Πηγή: www.acropolisrally.gr