F1: Αναπάντητα ερωτήματα μετά από τα ελεύθερα δοκιμαστικά
Καμία απάντηση δεν πήραμε ...
- -
- -
Η βροχή που έπεφτε στην πίστα του Silvestone και οι διακυμάνσεις λόγω αυτού του γεγονότος ήταν η αιτία του ότι δεν μπορέσαμε να πάρουμε απαντήσεις στα ερωτήματα που είχαμε σχετικά με την δυναμικότητα των ομάδων μετά απο την απαγόρευση των blown diffusers, εάν και στα παρασκήνια το παιχνίδι συνεχίζεται για το ποσοστό καυσαερίων το οποίο επιτρέπεται να "τροφοδοτεί" τον διαχύτη. Μάλιστα κάποιοι αναφέρουν ότι το ποσοστό αλλάζει από ώρα σε ώρα!
Στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών o Webber έκανε τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 0.660 δευτερολέπτων από τον Michael Schumacher. Για να δούμε την γενικότερη εικόνα ο πρώτος από τον τελευταίο είχαν διαφορά 7.7 δευτερολέπτων.
Αναλυτικά είχαμε :
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:46.603 |
|
19 |
2 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1:47.263 |
0.660 |
20 |
3 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:47.347 |
0.744 |
23 |
4 |
Sergio Perez |
Sauber-Ferrari |
1:47.422 |
0.819 |
22 |
5 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:47.562 |
0.959 |
13 |
6 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:47.758 |
1.155 |
23 |
7 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:48.161 |
1.558 |
16 |
8 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:48.549 |
1.946 |
21 |
9 |
Nico Hulkenberg |
Force India-Mercedes |
1:48.598 |
1.995 |
19 |
10 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:48.678 |
2.075 |
22 |
11 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:48.730 |
2.127 |
18 |
12 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:48.778 |
2.175 |
18 |
13 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:48.794 |
2.191 |
21 |
14 |
Pastor Maldonado |
Williams-Cosworth |
1:48.809 |
2.206 |
17 |
15 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:48.841 |
2.238 |
23 |
16 |
Nick Heidfeld |
Renault |
1:48.941 |
2.338 |
20 |
17 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:49.603 |
3.000 |
15 |
18 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
1:50.133 |
3.530 |
17 |
19 |
Jarno Trulli |
Lotus-Renault |
1:50.222 |
3.619 |
14 |
20 |
Karun Chandhok |
Lotus-Renault |
1:51.119 |
4.516 |
17 |
21 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:52.470 |
5.867 |
17 |
22 |
Vitantonio Liuzzi |
HRT-Cosworth |
1:53.143 |
6.540 |
20 |
23 |
Jerome d'Ambrosio |
Virgin-Cosworth |
1:53.469 |
6.866 |
26 |
24 |
Daniel Ricciardo |
HRT-Cosworth |
1:54.334 |
7.731 |
24 |
Στο δεύτερο σκέλος τα πράγματα ήταν χειρότερα με την βροχή να πέφτει κατά διαστήματα καταρρακτωδώς. Έπρεπε να περάσουν 51 λεπτά για να κάνει κάποιος γρήγορο γύρο. Ο Massa ήταν ταχύτερος με 1.49.967 έχοντας πίσω τον Rosberg στα 0.777 δευτερόλεπτα.
Αναλυτικά στο δεύτερο σκέλος είχαμε:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:49.967 |
|
9 |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:50.744 |
0.777 |
16 |
3 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
1:51.395 |
1.428 |
16 |
4 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1:51.438 |
1.471 |
6 |
5 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:51.518 |
1.551 |
6 |
6 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:51.738 |
1.771 |
18 |
7 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:51.781 |
1.814 |
7 |
8 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1:51.992 |
2.025 |
13 |
9 |
Sergio Perez |
Sauber-Ferrari |
1:52.169 |
2.202 |
12 |
10 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
1:52.189 |
2.222 |
21 |
11 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1:52.198 |
2.231 |
9 |
12 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1:52.325 |
2.358 |
12 |
13 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Renault |
1:52.578 |
2.611 |
16 |
14 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
1:52.587 |
2.620 |
6 |
15 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:52.869 |
2.902 |
8 |
16 |
Nick Heidfeld |
Renault |
1:54.023 |
4.056 |
8 |
17 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
1:54.274 |
4.307 |
16 |
18 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
1:54.545 |
4.578 |
4 |
19 |
Jerome d'Ambrosio |
Virgin-Cosworth |
1:54.714 |
4.747 |
13 |
20 |
Pastor Maldonado |
Williams-Cosworth |
1:55.155 |
5.188 |
8 |
21 |
Jarno Trulli |
Lotus-Renault |
1:55.155 |
5.188 |
12 |
22 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1:55.549 |
5.582 |
10 |
23 |
Daniel Ricciardo |
HRT-Cosworth |
1:55.828 |
5.861 |
10 |
24 |
Vitantonio Liuzzi |
HRT-Cosworth |
1:56.037 |
6.070 |
6 |