Ρεκόρ στο Nurburgring με ηλεκτρικό Toyota
Κάτω από τα 8 λεπτά το γυρολόγιο από μονοθέσιο
- -
- -
Στόχος της Toyota ήταν το ηλεκτρικό της μονοθέσιο να σπάσει το φράγμα των οκτώ λεπτών στο Nordschleife και το πέτυχε με χαρακτηριστική άνεση. Το EV P001 έτρεξε σε 7 λεπτά και 47,794 δεύτερα τα 20,8 km του γύρου με τον Jochen Krumbach στο τιμόνι, συντρίβοντας το προηγούμενο ρεκόρ των 9 λεπτών & 1.338 δευτ.
Το ηλεκτρικό μονοθέσιο χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 375 ίππους και 800Nm ροπή (!) που μεταδίδονται στον πίσω άξονα. Η τελική ταχύτητα του αγγίζει τα 260km/h, αλλά τα τεράστια αποθέματα ροπής του δίνουν σημαντικό πλεονέκτημα στη συγκεκριμένη πίστα με τις μεγάλες υψομετρικές διαφορές. Μάλιστα κατά την επίτευξη του χρησιμοποιήθηκαν με ελαστικά προδιαγραφών δρόμου και όχι με αντίστοιχα αγωνιστικού τύπου για χρήση πίστας.
Το EV P001 βασίζεται σε ένα πλαίσιο Radical τροποποιημένο από την Toyota για το e-WOLF.Η εταιρεία Aguti ανέλαβε τη δημιουργία και την υλοποίηση της εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου, ενώ η Rational Motion ανέλαβε το σύστημα ηλεκτροκίνησης, τη μπαταρία και την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου που βασίζονται στην τεχνολογία EVO Electric.
Οι επιδόσεις του μονοθεσίου επιβεβαιώνουν ότι η Toyota προτίθεται να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε μελλοντικό πρωτάθλημα ενιαίου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η εταιρία σκοπεύει να λανσάρει αυτήν την τεχνολογία στην αγορά το 2012.
Ηλεκτρικό EV P001 της Toyota
Επιδόσεις |
Τελική ταχύτητα |
260km/h |
0-50km/h |
1,8 δευτ. |
|
0-100km/h |
3,9 δευτ. |
|
Ηλεκτροκινητήρας |
Μέγιστη ροπή |
800Nm |
Μέγιστη ισχύς |
280kW(375hp) |
|
Μέγιστες στροφές |
5.000 rpm |
|
Μπαταρία |
Τύπος |
Κεραμική λιθίου |
Τάση |
520V |
|
Χωρητικότητα |
41,5kWh |
|
Βάρος |
350kg |
|
Διαστάσεις |
Συνολικό μήκος |
4.190mm |
Συνολικό πλάτος |
1.785mm |
|
Συνολικό ύψος |
1.070mm |
|
Μεταξόνιο |
2.368mm |
|
Βάρος |
970kg |