The F1 Insider: Τα παρασκήνια από την Κορέα
- -
- -
Μπορεί ο αγώνας στην Κορέα να ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για την ομάδα της McLaren, το τελικό αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Και πάλι νικητής ο Sebastian Vettel. Όσον αφορά τα παρασκήνια; Είχαν και αυτά το ενδιαφέρον τους. Πάμε να τα δούμε …
H Force India έκανε τις επιλογές της
Το Σάββατο 15 Οκτωβρίου έληγαν οι οψιον που είχε η Force India για τις επιλογές των οδηγών. Η πληροφορία αυτή ήταν στην διάθεση του GoCar. Το Σάββατο το απόγευμα εθεάθη το δεξί χέρι του Vijay Mallya να μιλά επι μακρόν με τον Paul di Resta, οδηγό της ομάδας. Μπορεί να μην είναι και κάποια φοβερή είδηση αυτό, αλλά τους άκουσαν να μιλούν για την συνέχεια της συνεργασίας του με την ομάδα. Ο di Resta έχει κάνει πολύ καλές εμφανίσεις με την Force India και η συνέχεια της συνεργασίας ήταν δεδομένη. Την Τρίτη το πρωί ενημερωθήκαμε από τις πηγές μας ότι η ομάδα είπε στον Nico Hulkenberg ότι πήρε την οψιόν του και ότι θα οδηγήσει το 2012. Αυτή την είδηση βγάλαμε στο Twitter (@f1enigma) κάτι το οποίο επιβεβαίωσε τόσο το περιοδικό Autosport 2 μέρες μετά, όσο και το Γερμανικό site motorsport-total.com. Η ομάδα συνεχίζει να μην σχολιάζει το ζήτημα. Ο λόγος είναι ότι θέλουν είτε να ακολουθήσουν την αρχική τους τοποθέτηση για την ανακοίνωση μετά την λήξη της περιόδου, είτε σκοπεύουν να το κάνουν στον εντός έδρας αγώνα στην Ινδία. Πρόσφατα η Force India, έβαλε και την Sahara Group μέσα στο μετοχικό της σχήμα εκδίδοντας νέες μετοχές και όχι με πώληση κάποιου μεριδίου του Mallya.
Η υπόθεση Hamilton
Η pole position το Σάββατο πήγε στα χέρια του Lewis Hamilton, ο οποίος έκανε έναν εκπληκτικό γύρο και πήρε την πρώτη θέση μπροστά από τον Sebastian Vettel. Μετά από τα προκριματικά κυκλοφόρησε μια είδηση ότι ο Vettel έκανε τον γύρο του με χρησιμοποιημένα ελαστικά και μάλιστα με ένα σετ και τα 3 μέρη των προκριματικών. Όπως και να έχει ο Hamilton βγήκε από το μονοθέσιο και ανέκφραστος πήγε για να ζυγιστεί. Ο οδηγός της McLaren έχει δεχθεί πολύ σκληρή κριτική, όχι άδικα, για τον τρόπο οδήγησής του, αλλά και για την εν γένει συμπεριφορά του εντός και εκτός πίστας. Πολλοί λίγοι ξέρουν τι θα σκεφτόταν την στιγμή που βγήκε από το μονοθέσιο. Μπορούμε να φανταστούμε όμως τι περνούσε από το μυαλό του. Τα πράγματα και στην προσωπικού του ζωή δεν πηγαίνουν καλά με τα ρεπορτάζ να αναφέρουν ότι χώρισε με την σύντροφό του. Όπως και να έχει το θέμα, πρέπει να βάλει τα πράγματα κάτω και να γυρίσει σελίδα. Ίσως είναι η αρχή για κάτι καινούργιο.
Τι κινείται στο παζάρι των οδηγών;
Πάντα αγαπημένο θέμα. Με την Force India να έχει επιλέξει τους οδηγούς της για το 2011 έχουμε μια ενδιαφέρουσα κατάσταση με τον 28χρονο Adrian Sutil να είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί με άλλη ομάδα. Από την στιγμή που μπήκε στην F1 ο Γερμανός είναι στην ίδια ομάδα. Ξεκίνησε με την Midland F1, η οποία μετονομάστηκε σε Spyker και μετά Force India. Δεν κατατάσσεται σε επίπεδο οδηγού τύπου Hamilton ή Vettel, αλλά είναι ένας ικανότατος οδηγός και σε μια καλή ηλικία. Οι επιλογές που έχει δεν είναι πολλές και η πιο σημαντική είναι αυτή της Williams. Αποκαλύφθηκε ότι επισκέφτηκε το εργοστάσιο της ομάδας με τον μάνατζερ του να το διαψεύδει κατηγορηματικά. Ο λόγος που το επισκέφτηκε ήταν για να μπορέσει να δει η Williams εάν χωράει στο μονοθέσιο που σχεδιάζεται. Η θέση στην Williams είναι η σημαντικότερη που παίζεται και όπως έχουμε πει υπάρχουν αρκετές επιλογές. Όμως δεν περιμένουμε γρήγορα την απόφαση.
Διαλύεται η FOTA;
H FOTA είναι η ένωση των ομάδων της F1. Υπήρχε ένας εσωτερικός έλεγχος για τα οικονομικά των ομάδων από την εταιρία CapGemini και όπως φάνηκε η ομάδα της Red Bull Racing υπερέβη τον κανονισμό σε ότι αφορά τους προϋπολογισμούς. Όπως δείχνουν τα πράγματα οι υπόλοιπες ομάδες προσφέρουν συγχωροχάρτι στην RBR με την προϋπόθεση να υπογραφεί το νέο Resource Restriction Agreement (RRA). Η RBR δεν έχει συμφωνήσει ακόμα και αυτό είναι όλο. Οι ζυμώσεις συνεχίζονται και περιμένουμε να δούμε τα επόμενα βήματα