F1: Τι κρατάμε και τι πετάμε από τις δοκιμές στο Abu Dhabi

Τι έγινε στο Abu Dhabi

  • -
  • -

Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές νέων οδηγών στο Abu Dhabi. Οι ομάδες δοκίμασαν τόσο κάποια πράγματα εν όψει του 2012 αλλά και αξιολόγησαν οδηγούς ώστε να δουν το κατά πόσο είναι έτοιμοι για κάποια αγωνιστική θέση.

 

Οι χρόνοι δεν έχουν καμία σημασία και σε αυτό που θα πρέπει να σταθούμε είναι σε 2 -3 πράγματα που πραγματικά έχουν ενδιαφέρον. Το πρώτο είναι η αξιολόγηση των οδηγών. Ειδικά έχουμε να πούμε ότι ο Jean Eric Vergne έκανε καλή εμφάνιση, ο Vallteri Bottas και ο Charles Pic. Γιατί μας ενδιαφέρουν αυτοί οι συγκεκριμένοι; Στον πρώτο έχουν ρίξει τις ελπίδες τους οι άνθρωπο της Red Bull Racing ώστε να γίνει το επόμενο μεγάλο ταλέντο μετά από τον Sebastian Vettel. Το 2013 ο Mark Webber είναι πιθανό να σταματήσει την καριέρα του και ένας από τους Buemi, Alguersuari, Vergne και Ricciardo είναι πάρα πολύ πιθανό να τον αντικαταστήσουν. Ο μόνος που δεν έχει πάρει χρόνο συμμετοχής σε αγωνιστική θέση είναι ο Vergne και το 2012 μάλλον θα τον δούμε σε μια ομάδα εκ των STR, Team Lotus ή HRT ώστε να πάρει εμπειρία και να είναι ολοκληρωμένος ο φάκελός του για πιθανή αντικατάσταση του Webber. Ο Charles Pic έχει πάρει την θέση στην Marussia Virgin Racing για το 2012, ενώ περιμέναμε και τον Bottas να δώσει τα διαπιστευτήριά του γιατί πρακτικά, ακόμα και με λίγες πιθανότητες, είναι υποψήφιος για την μια θέση στην Williams.

 

Το δεύτερο στοιχείο που έχουμε να πούμε είναι οι δοκιμές στον τεχνικό τομέα. Είδαμε την Mercedes να δοκιμάζει μια λύση στο ρύγχος ώστε να μπορεί να «σιδερώνει» τους στροβιλισμούς και τον αέρα που τροφοδοτεί τον διαχύτη. Η λύση αυτή είχε δοκιμαστεί και στην Ιαπωνία αλλά και στην Ινδία. Η Ferrari δοκίμασε να βρει λύση στο πρόβλημα που είχε με την εύκαμπτη πτέρυγα, ενώ η Red Bull Racing φάνηκε ότι θέλησε να βελτιώσει την δική της λύση στον τομέα αυτό. Ο Ιταλικός Τύπος ανέφερε ότι η Scuderia έχει και πάλι προβλήματα στις μετρήσεις ανάμεσα στην πίστα και στο εργοστάσιο. Την άνοιξη εμφανίστηκε πρόβλημα στην αεροδυναμική σήραγγα και το πρόβλημα λύθηκε. Τώρα τα πράγματα δείχνουν ότι το πρόβλημα να είναι κάπου αλλού.

 

Όλες οι ομάδες σχεδόν δοκίμασαν και τις νέες απολήξεις των εξατμίσεων γιατί το 2012 θα πρέπει να είναι τοποθετημένες σε συγκεκριμένο σημείο. Η Pirelli είχε δώσει και κάποια πειραματικά ελαστικά για την ερχόμενη περίοδο.

 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τοποθετηθούν πάνω στα μονοθέσια συστήματα μέτρησης τα οποία μπορεί να ήταν περίεργα στην όψη, όμως έδιναν πολύ χρήσιμες πληροφορίες στις ομάδες.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...