F1: Στάση … Μαλαισία!
Δεύτερος αγώνας της χρονιάς
- -
- -
Με το κύπελλο της νίκης στο χέρι ο Jenson Button και η ομάδα της McLaren Mercedes έφυγαν από την Μελβούρνη και πήγαν στην Μαλαισία. Για να λέμε την αλήθεια η ομάδα της McLaren ήταν αυτή που μας απασχόλησε λιγότερο σε ότι αφορούσε νέα μετά από τον αγώνα της Αυστραλίας. Μόνο θέμα συζήτησης είναι η αντίδραση που περιμένουμε από τον Hamilton στην εσωτερική διαμάχη με τον Button. Όλοι ασχολήθηκαν κατά κύριο λόγο με την Ferrari και την απογοητευτική εμφάνιση του Felipe Massa.
Τι αναμένουμε από τον αγώνα αυτό; Καταρχάς περιμένουμε έναν άστατο καιρό. Όλοι θυμόμαστε ότι όταν στην Μαλαισία ανοίγουν οι ουρανοί, κάποιος … ξεχνάει να κλείσει την βρύση. Έχουμε ζήσει στο παρελθόν σκηνές απείρου κάλους με μονοθέσια να βγαίνουν εκτός πίστας και πολύ πρόσφατα, συγκεκριμένα το 2009, ο αγώνας διεκόπη λόγω της βροχής με νικητή τότε τον Jenson Button.
H Μαλαισία πάντα προσφέρει συγκινήσεις και είμαστε σίγουροι ότι αυτός ο αγώνας δεν θα διαφέρει. Υπάρχουν αρκετά ερωτηματικά τα οποία μας έχουν μείνει αναπάντητα από την Μελβούρνη και ελπίζουμε να πάρουμε μια ιδέα στον αγώνα αυτό. Πιστεύω ότι το πρώτο ερώτημα που έρχεται στο μυαλό όλων είναι το τι θα κάνει η Ferrari. Ο Alonso δεν ήταν αισιόδοξος στην συνέντευξη τύπου, αναβαθμίσεις δεν ήταν προγραμματισμένες και με την ιδιαίτερα απαιτητική πίστα που έχουμε μπροστά μας μην περιμένετε πολλά από την Ferrari. Όπως είπαμε η 5η θέση στην Αυστραλία ήταν προσωπικό δώρο του Alonso στην ομάδα του.
Πάνω στο ίδιο ερώτημα είναι και η αναμενόμενη αντίδραση του Massa. Όσο και να θέλουν να αποφεύγουν την τοποθέτηση πάνω στο θέμα οι άνθρωποι της Ferrari είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τον Βραζιλιάνο. Τώρα το θέμα είναι τι θα γίνει από δω και πέρα. Είναι κάτι που το αναλύσαμε χθες . Σίγουρα θα πρέπει να αφήσουμε 2-3 αγώνες ακόμα να περάσουν πριν πιαστούμε σοβαρά με το θέμα. Σήμερα όμως στην συνέντευξη τύπου που έδωσε ο Βραζιλιάνος είπε ότι είναι αισιόδοξος, έχει εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του και ότι δεν μπορεί να εξηγήσει γιατί ήταν κοντά στην απόδοση του Alonso σε όλες τις δοκιμές του χειμώνα, ενώ στον αγώνα της Μελβούρνης τα ελαστικά του έχαναν την απόδοσή τους 5 γύρους πριν από αυτά του Alonso. Όλα δείχνουν ότι το πρόβλημα στον Massa δεν ήταν το μονοθέσιο. Αυτές τις μέρες κυκλοφόρησε και η φήμη ότι ο Horner προορίζεται για αντικαταστάτης του Domenicali στην ομάδα της Ferrari, κάτι που ο ίδιος διέψευσε.
Πέρα από αυτό, σημείο τριβής είναι η νομιμότητα ή μη του συστήματος της Mercedes με τις οπές στην πίσω πτέρυγα. H FIA για άλλη μια φορά έδωσε το πράσινο φως και συνεπώς οι άλλες ομάδες τρέχουν και δεν φτάνουν. Η Mercedes δοκίμασε αρκετά μέχρι να το κάνει να δουλεύει και συνεπώς η απάντηση από τους αντιπάλους δεν θα έρθει γρήγορα ή εάν θέλετε δεν αναμένεται να δουλέψουν τόσο αποτελεσματικά. Το DRS σε συνδυασμό με το σύστημα της Mercedes σε μια πίστα με μεγάλες ευθείες μπορεί να δίνει πλεονέκτημα για τα προκριματικά (όπου επιτρέπεται οι ομάδες να το χρησιμοποιούν όποτε θελήσουν σε σχέση με την μια ζώνη ενεργοποίησης στον αγώνα), αλλά ο Rosberg τόνισε ότι θα δώσουν το βάρος στον ρυθμό του αγώνα και όχι σε κάποιο «πυροτέχνημα» για να πάρουν την pole position.
Ώρες μετάδοσης
ΟΤΕ SPORT 3
Παρασκευή 23/3
03:50 – 05:30 Πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά
07:50 – 09:30 Δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά
Σάββατο 24/3
06:50 – 08:00 Τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά
09:50 – 11:30 Προκριματικά
Κυριακή 25/3
10:45 – 13:00 Αγώνας
Alpha TV
Κυριακή 25/3
10:00 – 11:00 F1 Countdown
11:00 – 13:00 Αγώνας