F1: O Enrique Scalabroni σχολιάζει για την Μαλαισία
Αποκλειστικά στο GoCar
- -
- -
Εξαιρετική δουλειά από την Ferrari και τον Alonso, με την στρατηγική στα ελαστικά από την Ferrari και την υψηλή οδηγική ικανότητα που έδειξε ο Fernando Alonso. Έχτισαν το αποτέλεσμα με τον καλύτερα οργανωμένο «χρονισμό» στα πιτ στοπ, αφήνοντας τον Alonso με καθαρό δρόμο, μακριά από προβλήματα με άλλα μονοθέσια, αφήνοντάς τον στην μεγαλύτερη διάρκεια μπροστά, χωρίς να τον ενοχλούν άλλοι οδηγοί και καθαρή πίστα, σε έναν όχι και τόσο εύκολο αγώνα από πλευράς ορατότητας.
Ο Alonso έδειξε την απίστευτη ποιότητα του να είσαι κορυφαίος οδηγός, που οδήγησε πρωτοπόρος, χωρίς λάθη όπως ήταν και όπως ήταν στους δυο αγώνες, μας θύμισε τις μάχες με τον Michael Schumacher στα δυο του πρωταθλήματα με την Renault.
Η βροχή έκρυψε την ποιότητα του αυτοκινήτου. Στα προκριματικά το μονοθέσιο ήταν καλύτερο, αλλά φαίνεται ότι χρειάζεται βελτίωση σε διάφορες περιοχές όπως η εμπρός ανάρτηση με το σύστημα pull-rod το οποίο θα πρέπει να αλλάξει σε ένα πιο σταθερό και αεροδυναμικά καθαρό push-rod και να υπάρχει και επιπλέον δουλειά στην αεροδυναμική ώστε να βελτιώσει το φαινόμενο του ground effect βελτιώνοντας το κάτω μέρος του μονοθεσίου, ειδικά τον διαχύτη και το πίσω μέρος ώστε να υπάρχει περισσότερη κάθετη δύναμη με λιγότερη οπισθεκλίνουσα.
Φάνηκε πάλι ότι το μονοθέσιο υποφέρει όταν έχει λίγα καύσιμα, όταν δηλαδή έχουμε προκριματικά και στους τελευταίους 10 γύρους του αγώνα. Με την ποιότητα σε τεχνογνωσία που έχει η Ferrari, νομίζω ότι σε λίγους αγώνες θα έχουν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο το οποίο θα μπορεί να παλέψει με την McLaren (που δείχνει ότι έχουν ένα πολύ ομαλό και καλό μονοθέσιο) και την Red Bull (που δείχνει ότι το φετινό δεν είναι τόσο τέλειο όσο το περσινό).
Προς το παρόν έχουμε ένα ορθάνοιχτο πρωτάθλημα F1 και οι ομάδες που θα βρουν μια καλύτερη και απαλότερη εξέλιξη θα μπορέσουν να κοντρολάρουν το πρωτάθλημα, και συνεπώς είναι ώρα για σκληρή ‘μηχανολογική’ δουλειά.
Σημείωση : Ο Enrique Scalabroni έχει περάσει από τις Dallara, Williams, Ferrari, Lotus και Peugeot Sport πριν ιδρύσει δικές του ομάδες σε F3000 και GP2.