F1: Ο Tonio Liuzzi σχολιάζει τους δυο τελευταίους αγώνες
Αποκλειστικά στο GoCar
- -
- -
Ο Nico Rosberg και η Mercedes GP έκαναν μια εκπληκτική δουλειά στο Κινέζικο GP. Δούλεψαν και εξέλιξαν ένα πολύ καλό σύστημα (W-Duct) και ειδικά στην Κίνα το σύστημα δούλεψε τέλεια (σε αυτό βοήθησαν και τα χαρακτηριστικά της πίστας). Πέρα από τον Nico θα μπορούσαμε να είχαμε και μια πολύ μεγάλη εμφάνιση και από τον Michael Schumacher και εάν δεν ήταν τόσο άτυχος τότε θα είχαμε σίγουρα το 1-2 από την Mercedes GP. Παρόλο το πρόβλημα που είχε στο πιτ στοπ του, o Jenson Button δεν θα μπορούσε να κρατηθεί στον ρυθμό της Mercedes και του Nico. Το καλύτερο όμως που πήρε ο Nico από το GP αυτό, εκτός φυσικά από την νίκη ήταν η επιπλέον αυτοπεποίθηση. Σίγουρα την χρειαζόταν.
Πηγαίνοντας όμως στο Μπαχρέιν φαίνεται ότι ο Rosberg την κουβάλησε σε υπερβολικό βαθμό ξαφνικά με αποτέλεσμα στις δυο περιπτώσεις με τον Hamilton και τον Alonso να είναι δίκαιος μεν αλλά πολύ επιθετικός. Και στις δυο περιπτώσεις οι Hamilton και Alonsο θα μπορούσαν να επιλέξουν την αριστερή πλευρά της πίστας. Ο Nico επέλεξε μια κατεύθυνση (πηγαίνοντας δεξιά) και έμεινε στην απόφασή του, χωρίς να κάνει άλλες κινήσεις. Έκανε αυτό που του επέτρεπαν οι κανονισμοί (με τον κανονισμό της μιας κίνησης). Μπορεί να οφείλεται και στο γεγονός ότι στην πίστα του Μπαχρέιν υπάρχουν ασφαλείς περιοχές εκτός πίστας και όχι για παράδειγμα γρασίδι. Φανταστείτε τι θα είχε γίνει εάν ήμασταν στην Monza. Το πιο πιθανό οι επιτιθέμενοι οδηγοί να είχαν επιλέξει την αριστερή πλευρά εξ αρχής. Έχοντας πει όλα αυτά είναι καθαρό ότι και στις δυο περιπτώσεις δεν έφταιγε ο Nico.
Πρέπει να σημειώσουμε την εμφάνιση του Raikkonen αλλά και του Grosjean. Ο Kimi είχε ένα καλό αγώνα στην Κίνα μέχρι το σημείο που εμφανίστηκαν τα προβλήματα με τα ελαστικά και η απόδοσή τους έπεσε απότομα χάνοντας έδαφος στο τέλος του αγώνα και στο Μπαχρέιν πάλεψε για την νίκη. Απέδειξε καθαρά ότι έχει επιστρέψει για τα καλά και είναι πολύ αποφασισμένος. O Romain Grosjean έκανε μια φανταστική δουλειά. Είναι πολύ επιθετικός και σίγουρα έχει φέρει μαζί του πολύ από το στυλ οδήγησης του GP2. Παίρνει ρίσκα στα προσπεράσματα, αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά.
Τέλος πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στην Pirelli για την δουλειά που κάνουν. Οι φίλαθλοι θέλουν να έχουν τέτοιο σόου. Τα ελαστικά δεν σκάνε, δεν «ψήνονται» και είναι πάντα μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και μηχανικούς να στήσουν το μονοθέσιο με τέτοιο τρόπο ώστε να πάρουν το μέγιστο από αυτά. Μια δύσκολη κατάσταση. Αλλά όπως και να έχει το θέμα, ο καλύτερος οδηγός ο οποίος δείχνει να τα ελέγχει όλα είναι ο Fernando Alonso.