The F1 Insider: Ευτυχώς που πέσαμε έξω!

Μια χαλαρή ματιά για ότι έγινε στο Μπαχρέιν

  • -
  • -

Είναι από τις φορές που χαιρόμαστε τόσο πολύ που πέφτουμε έξω από τις προγνώσεις μας. Βαρετό GP σας είχαμε προϊδεάσει ότι θα δείτε, και αντ αυτού είδατε έναν πολύ συναρπαστικό αγώνα. Ας δούμε όμως κάποια πράγματα που έγιναν πριν από μια περίπου βδομάδα, αλλά και οι λεπτομέρειες που βγήκαν έκτοτε.

 

Γιατί είχαμε τα προβλήματα στα siteτης FOM και της FIA;

 

Τόσο την Πέμπτη όσο και την Παρασκευή οι γνωστοί-άγνωστοι Anonymous είχαν προειδοποιήσει μέσα από το διαδίκτυο ότι προετοίμαζαν επίθεση. Η επίθεση έγινε πρώτα στο επίσημο site της F1 και στην συνέχεια στο επίσημο site της FIA. Για όσους θα ήθελαν και πάλι να ρίξουν μια ματιά στο τι έκαναν οι Anonymous μπορούν να επισκεφτούν το παρακάτω site (http://jalopnik.com/5903732/breaking-anonymous-takes-down-formula-1-website-with-ddos-attack)

 

Ποιο ήταν το κλειδί της επιτυχίας του Raikkonen;

 

Από την 11η θέση ξεκίνησε και ανέβηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου. Λίγο έλλειψε να κερδίσει και τον αγώνα! Η ομάδα πήρε ένα ρίσκο και στο Q2 έκανε μόνο ένα γύρο. Την Κυριακή ξεκίνησε έχοντας στην διάθεσή του 4 σετ φρέσκων ελαστικών. Κάνοντας χρήση αυτών άρχισε να κερδίζει έδαφος στους πρώτους σημαντικούς γύρους. Και γιατί δεν μπόρεσε να περάσει τον Vettel; Παρόλο που η Lotus είχε τελικά μεγαλύτερη τελική στην ευθεία ο Raikkonen και στην μοναδική ευκαιρία να περάσει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή ο Φιλανδός οδηγός της Lotus, επέλεξε όπως το παραδέχθηκε, την λάθος πλευρά. Στην αρχή δοκίμασε από την εσωτερική και στη συνέχεια πήγε από την εξωτερική. Στην συνέχεια του αγώνα έκανε συντήρηση ελαστικών και περίμενε να πέσει η απόδοση σε αυτά του Vettel.

 

Γιατί τόσο χάλια ο Schumacher;

 

Έχοντας κατά νου ότι ο Raikkonen με 4 σετ φρέσκων ελαστικών τα πήγε περίφημα, με 5 θα περιμέναμε να τα πάει κάποιος εξαιρετικά. Ο Schumacher όμως δεν κατάφερε να ξεφύγει από την 10η θέση. Στην εκκίνηση έχασε 4 θέσεις και στην συνέχεια είχε μπροστά του τον Maldonado ο οποίος ήταν και αυτός με 5 φρέσκα σετ. Ο Γερμανός επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε μια επίθεση στην Pirelli τονίζοντας ότι τα ελαστικά παίζουν υπερβολικά σημαντικό ρόλο. Τα ελαστικά είναι σίγουρα ένα μεγάλο πρόβλημα για τον “Schumi”. Είχε συνηθίσει στην συνεργασία με την Bridgestone και κατά γενική ομολογία ελαστικά «κατά παραγγελία» που είχε, με αποτέλεσμα τώρα να πρέπει να παλέψει αρκετά περισσότερο.

 

Περίμενα πιο καλές τις McLaren. Τι έγινε;

 

Η αλήθεια είναι ότι κανένας δεν περίμενε αυτό από τις McLaren. Μπορεί να ήταν και το πρόβλημα με τα πιτ στοπ και τις καθυστερήσεις που είχαν εκεί, αλλά η εμφάνισή τους δεν ήταν καλή. O Button είπε ότι ήταν 1 με 1,5 δευτερόλεπτα εκτός ρυθμού, αλλά κάποια συγκεκριμένη απάντηση δεν είχαν από την ομάδα.

 

ΕπανέκαμψεηRed Bull Racing;

 

Η εμφάνιση του Sebastian Vettel στον αγώνα της προηγούμενης Κυριακής ήταν πολύ ενθαρρυντική τόσο για τον ίδιο όσο και για την ομάδα της RBR. Μέχρι και την Κίνα εύκολα θα λέγαμε ότι ο Vettel είχε να διαχειριστεί δυο προβλήματα. Το πρώτο ήταν το δύσκολο μονοθέσιό του και το δεύτερο ήταν ο Webber. Μετά από την Κίνα τα προκριματικά ήταν 3-0 υπέρ του Αυστραλού. Στην Κίνα έγινε ένα ενδιαφέρον «πείραμα». Οι Vettel και Webber πειραματίστηκαν με διαφορετική απόληξη εξάτμισης. Κάθε μια είχε διαφορετική συμπεριφορά στο μονοθέσιο. Φαίνεται λοιπόν ότι στο Μπαχρέιν βρήκαν λύσεις με την βελτιωμένη, νεότερη έκδοση της εξάτμισης. Μη ξεχνάμε ότι η RBR ήταν η ομάδα που είχε φέρει στην επιφάνεια το σύστημα με την χαρτογράφηση και τους Blown Diffusers. Οπότε να «ξηλώσεις» το σύστημα και να δουλέψει μια χαρά είναι δύσκολο.

 

Τι με περιμένει από δω και πέρα;

 

Ο αγώνας που ακολουθεί, αυτός στην Βαρκελώνη, σηματοδοτεί το πρώτο σημαντικό σημείο αναβάθμισης των ομάδων. Είναι αγώνας ορόσημο και περιμένουμε πολλά. Στις δοκιμές που θα ξεκινήσουν το πρωϊ στο Mugello, που για πρώτη φορά γίνονται μετά από την απαγόρευση δοκιμών και μετά από σύμφωνη γνώμη όλων, πολλά θα κριθούν. Ποιος θα εμφανίσει και σε ποιο βαθμό αναβαθμίσεις; Αυτό είναι κάτι που θα το δούμε. Στους πρώτους 4 αγώνες είχαμε 4 διαφορετικούς νικητές από 4 διαφορετικές ομάδες. Τα ελαστικά θα παίζουν τον ρόλο τους από αγώνα σε αγώνα και οι ομάδες θα πρέπει να τα φέρουν στα μέτρα τους. Ένα τυπικό παράθυρο λειτουργίας ελαστικών είναι από τους 70 μέχρι τους 90 βαθμούς Κελσίου. Ανάλογα με την πίστα και τις θερμοκρασίες που επικρατούν οι ομάδες έχουν δύσκολο έργο να τα κρατάνε σε «φόρμα». Περιμένουμε πάντως η κατάσταση στην κορυφή να σταθεροποιηθεί.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...