Ράλλυ Ακρόπολις 2012: NEWS-02
Η συνέντευξη τύπου των τριών πρώτων οδηγών για την δεύτερη ημέρα
- -
- -
Με την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας είχαμε τις τυπικές συνεντεύξεις τύπου των τριών πρώτων οδηγών. Οι πρωταγωνιστές της δεύτερης ημέρας μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, αλλά και τον προβληματισμό τους στην επιλογή ελαστικών λόγω της λάσπης και του ολισθηρού τερέν.
Sebastien Loeb (SL) CITROEN TOTAL WRT
Jari-Matti Latvala (JML) FORD WORLD RALLY
TEAM
Petter Solberg (PS) FORD WORLD RALLY
TEAM
Ερώτηση: Sebastien, ήταν δύσκολη μέρα σήμερα. Στο τέλος
της ημέρας προηγείσαι, οπότε πες μας πώς ήταν η πρώτη ημέρα του
Ράλυ Ακρόπολις για σένα;
SL: Ήταν μια καλή ημέρα, εξάλλου
είμαστε πρώτοι οπότε όλα καλά. Πιστεύω ότι ήταν μα δύσκολη μέρα με
δύσκολες συνθήκες. Κάποιες φορές δε κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών,
κάποιες άλλες οδηγούσαμε σε λάσπη με σκληρή γόμα και έπρεπε να
προσέχουμε τις μεγάλες πέτρες, αλλά τελικά είμαστε εδώ, 6.5
δευτερόλεπτα μπροστά από τον Jari Matti, όχι πολύ αλλά είχαμε μια
καλή μέρα.
Ε: 6.5 δευτερόλεπτα διαφορά δεν είναι και πολλά. Η
δεύτερη ημέρα θα είναι πολύ δύσκολη. Πώς σκοπεύεις να κινηθείς
λοιπόν αύριο;
SL: Τι μπορούμε να κάνουμε;
Πρέπει να πιέσω πολύ. Ο Jari-Matti πιέζει πάρα πολύ, το ίδιο και ο
Petτer. Η διαφορά είναι πολύ μικρή και η συνέχεια είναι αρκετά
μεγάλη. Τελειώσαμε μόνο την πρώτη ημέρα, οπότε πρέπει να
συνεχίσουμε.
Ε: Είχες παρόμοιο ατύχημα με τον Jari-Matti παλαιότερα.
Περίμενες να βρει τη φόρμα του τόσο γρήγορα;
SL: Είχα σπάσει το χέρι μου αλλά
ήταν πιο πολύπλοκο. Σίγουρα πάντως δε θα μπορούσα να οδηγήσω μετά
από μόνο δύο ή τρεις εβδομάδες, ή ακόμη και ένα μήνα. Αλλά ΟΚ,
φαίνεται να έχει αναρρώσει…
Ε: Πόσο πολύ αισθάνεσαι την πίεση από την ομάδα της
Ford; Φαίνεται πως ήταν σε μεγάλη φόρμα το πρωί από ότι φάνηκε στα
απογευματινά αποτελέσματα.
SL: Είμαι αρκετά ευχαριστημένος.
Φυσικά και θέλαμε να κάνουμε καλούς χρόνους, έπρεπε να είμαι κοντά
στους άλλους δύο οδηγούς γιατί είναι ένας από τους λίγους αγώνες
που δεν είμαστε σίγουροι εάν τα Ford είναι καλύτερα από εμάς.
Είμαστε ισόπαλοι τώρα και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι αύριο.
Ε: ΟΚ, ευχαριστώ Sebastien. Πάμε τώρα στον Jari-Matti
Latvala. Jari-Matti, δεν έλαβες μέρος στο ράλι Αργεντινής αλλά
επέστρεψες εδώ στην Ελλάδα. Περίμενες ότι θα είσαι ο ταχύτερος από
την πρώτη ειδική και σήμερα να κάνεις ένα σερί ταχύτερων
χρόνων;
JML: Πρέπει να ομολογήσω οι
ακόμα και με αυτές τις επιδόσεις ο χρόνος απουσίας μου μοιάζει πολύ
μεγάλος. Έχω πολύ καιρό να οδηγήσω σε αγώνα και μου φάνηκε πολύ
γρήγορο. Έπρεπε λοιπόν να συνηθίσω την ταχύτητα. Και βέβαια
ανησυχούσα για το πώς θα πάει αφού έπρεπε να μπορέσω να ανταγωνιστώ
τον Loeb, Mikko, και Petter, και όλους τους υπόλοιπους. Ήταν πολύ
ωραία χτες που πέτυχα τον καλύτερο χρόνο και σήμερα το πρωινό
ξεκίνησε ιδανικά. Είχα πολύ καλή αίσθηση αλλά έκανα ένα μικρό λάθος
στην 4η ειδική όταν έχασα μια στροφή σε ένα λασπωμένο σημείο και
έχασα περίπου 10 δευτερόλεπτα. Η μάχη είναι πολύ καλή ακόμα.
Ε: Και πώς αισθάνεσαι τον ώμο σου στο τέλος της
ημέρας;
JML: Το χέρι δε με πονάει αλλά
είναι λίγο κουρασμένος οπότε γνωρίζω πως θα πρέπει να κάνω
φυσιοθεραπεία απόψε.
Ε: Ποιο είναι το σχέδιο για αύριο έχοντας μόνο 6,5 δευτ.
από τον Sebastien και ξέροντας ότι η ημέρα αύριο θα είναι σκληρή;
Πόσο θα πιέσεις;
JML: Ελπίζω ότι σε αυτόν τον
αγώνα θα είμαστε ανταγωνιστικοί αλλά εάν ρίξουμε μια ματιά στη θέση
μας στο Πρωτάθλημα, υποθέτω πως βρίσκομαι σε ένα σημείο που δεν έχω
άλλη επιλογή από το να πιέσω τον κ. Loeb.
Ε: Θα έχουμε μάχη λοιπόν;
JML:Έτσι δείχνουν όλα.
Ε: ΟΚ Jari-Matti, σε ευχαριστώ πολύ. Ας πάμε στον Petter
Solberg. Peter, 3η θέση στο τέλος της ημέρας, μια πολύ καλή και
δραματική ημέρα, μια στιγμή που σε έριξε πίσω.
PS: Νομίζω ότι είναι μια από τις
πιο έντονες στιγμές που είχα ποτέ. Σε ένα άλμα προσγειώθηκα και
χτύπησα σε πέτρα, το αυτοκίνητο βγήκε από το δρόμο. Σε αυτό το
σημείο ήμουν δύο δευτ. μπροστά από τον Loeb και έχασα 10 δευτ.
Είμαι όμως πολύ τυχερός που βρίσκομαι εδώ, το αυτοκίνητο είναι πολύ
ανθεκτικό και αφού καταφέραμε να έρθουμε στο Service, θα υπάρχει
πολύ δουλειά για όλους τους μηχανικούς της Ford. Επομένως, τα
επόμενα 45 λεπτά θα είναι πολύ συναρπαστικά.
Ε: Πιστεύατε ότι θα φτάσετε στο Remote Service μετά την
ειδική και σκεφτήκατε ότι αυτό θα είναι το τέλος καθώς το
αυτοκίνητο δε θα μπορεί να φτιαχτεί εκεί;
PS: Υπήρχε ένας θόρυβος μέσα στο
αυτοκίνητο που προερχόταν από τον άξονα μετάδοσης. Ήταν πολύ
δυνατός ήχος και νόμιζα πως έμπαινε καπνός μέσα στην καμπίνα, οπότε
φοβήθηκα για λίγο.
Ε: Εκτός από αυτό το πρόβλημα είπες πως το πρωί δεν
είχες καλή αίσθηση με το αυτοκίνητα. Τι συνέβη;
PS: Κάτι δεν πήγαινε καλά.
Ξέρεις για τι πρόκειται αλλά είναι μια μεγάλη ημέρα χωρίς service
και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Όλα θα φτιαχτούν σήμερα το βράδυ
και θα είμαστε έτοιμοι για αύριο. Πάντως, ήταν μια πολύ καλή ημέρα,
διασκεδάσαμε και υπήρχε και πάρα πολύ κόσμος.
Ε: Ποια είναι λοιπόν τα σχέδιά σου για αύριο;
PS: Έχασα αρκετό χρόνο οπότε θα
ήταν καλό να βρίσκομαι πιο κοντά αύριο. Οι ειδικές θα είναι σκληρές
και είναι πολύ δύσκολο να πιέζεις και να προσπαθείς να προστατέψεις
και το αυτοκίνητο σε τέτοιες συνθήκες. Καλή τύχη στην αυριανή μέρα,
εδώ, στην Ελλάδα.