Τι δήλωσαν οι νικητές

Παραλίγο να χάσουν τη νίκη, όταν άλλαξαν ελαστικό μέσα στην ειδική των Αγίων Θεοδώρων

  • -
  • -

Το 58ο Ράλλυ Ακρόπολις είναι πλέον γεγονός και μεγάλοι νικητές του είναι οι Sebastien Loeb - Daniel Elena της Citroën Total World Rally Team. Ας δούμε τι δήλωσε ο πρωταγωνιστής Loeb στη Συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα:

Ερώτηση: Sebastien, συγχαρητήρια για την τρίτη σου νίκη στο Ράλλυ Ακρόπολις. Ήταν μια μεγάλη μάχη με τα Ford καθ' όλη τη διάρκεια του σαββατοκύριακου, αλλά μας τρόμαξες όλους σήμερα, όταν σταμάτησες στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Άγ. Θεόδωροι! Πώς νιώθεις ύστερα από αυτό το δύσκολο σαββατοκύριακο;

Sebastien Loeb: Το έκανα για να πιέσω λίγο την ομάδα. Ήταν τόσο σίγουροι και έπρεπε να τους ξυπνήσουμε (προφανώς κάνει πλάκα)! Δεν ήταν κάτι σημαντικό. Σε μια δεξιά στροφή υπήρχε μια πέτρα στη μέση του δρόμου. Στο πρώτο πέρασμα δεν ήταν πολύ ψηλά, αλλά στο δεύτερο είχε σκαφτεί και μου κατέστρεψε το ελαστικό. Ύστερα από 1 χιλιόμετρο αποφάσισα να σταματήσω και να το αλλάξω. Ο Daniel είπε να συνεχίσουμε, αλλά διαφώνησα. Θυμάμαι το 2006 είχα ένα κλατάρισμα και ολοκλήρωσα την ειδική στο δισκόφρενο. Όλα είχαν καταστραφεί. Στο τέλος της ειδικής δεν μπορούσα να βάλω τον τροχό στο αυτοκίνητο. Χάσαμε τα πάντα. Νόμιζα ότι είχα 1 λ. 50 δλ. διαφορά, και αυτό ήταν αρκετό για την αλλαγή ελαστικού.

Ε: Πόσο γρήγορα αλλάξατε το ελαστικό;

SL: Ναι, ήταν 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα. Ήταν καλός χρόνος και όλα πήγαν καλά. Ήμασταν προετοιμασμένοι για αλλαγή ελαστικού. Εξασκούμαστε μία φορά το χρόνο! Όχι… Δεν εξασκούμαστε τόσο πολύ, αλλά γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε, και όλα πήγαν καλά.

Ε: Ωστόσο, ήταν σκληρή μάχη;

SL: Ήταν μια πραγματικά σκληρή μάχη. Είμαστε συνηθισμένοι στο να έχουμε αντοχή και να προσέχουμε τα ελαστικά. Αλλά εδώ πηγαίναμε flat-out για δύο μέρες και μία ειδική. Δώσαμε μεγάλη μάχη με τον Jari-Matti (Latvala) -αρχικά ήμασταν τέσσερις οδηγοί-, μετά ήταν ακόμα εντονότερη. Κατόπιν ο Latvala έκανε το λάθος του και ο Petter (Solberg) μας πίεσε στη λάσπη. Ο Petter είναι έτσι. Όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες, μπορεί να πάει σαν τρελός και σήμερα έκανε ένα λάθος. Έτσι, ηρεμήσαμε και είχαμε το κλατάρισμα.

Ε: Ήσουν στο όριο χτες;

SL: Ναι. Ο Daniel είπε πως ήμασταν στο 80%, αλλά δεν ήταν έτσι - ήταν flat-out, εκτός από τα κακά σημεία, όπου ήταν πολύ σκληρό για το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Δεν ήταν πολλά αυτά τα σημεία. Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά ανθεκτικό, όπως και τα ελαστικά. Σε κάθε ειδική πηγαίναμε στο 98%.

Ε: Είπες ότι, αφότου ο Petter εγκατέλειψε σήμερα το πρωί, δεν ήξερες πώς να οδηγήσεις. Τι εννοούσες;

SL:Όταν είσαι 100% συγκεντρωμένος στην οδήγηση και ξαφνικά πρέπει απλώς να μείνεις στο δρόμο, ωραία, κόβεις λίγο, αλλά μετά... Είναι περίεργο. Δεν είναι η νορμάλ οδήγηση. Μου πήρε κάποια ώρα να βρω την αυτοπεποίθησή μου, αλλά μετά, στην επόμενη ειδική, προσπάθησα περισσότερο.

Ε: Ήταν αυτό το σκληρότερο ράλλυ;

SL: Όχι. Κάθε ράλλυ αποτελεί μια πρόκληση, αλλά αυτό είναι διαφορετικό. Είναι τόσο απαιτητικό για το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε μερικές μάχες σαν αυτή στο μέλλον. Είναι ένα ράλλυ: όταν το κερδίζεις νιώθεις ευτυχισμένος και ικανοποιημένος, αλλά όταν ξεκινάς όλα μπορούν να συμβούν. Είναι σπουδαίο που πήρα 28 πόντους, ενώ με τον Mikko 2ο είμαι πραγματικά ευτυχής.

Ρίξε μια ματιά και στο video της συνέντευξης που έδωσε ο Loeb στο gocar πριν τον αγώνα

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...