F1: Το μυστήριο με τα ελαστικά παραμένει
Black magic ...
- -
- -
Ένα από τα στοιχεία του γιατί έχουμε 7 διαφορετικούς νικητές στους 7 πρώτους αγώνες είναι και τα ελαστικά. Οι ομάδες δεν έχουν μπορέσει να ξεκλειδώσουν το μυστήριο για την απόδοσή τους. Να επιλέξουν τα προκριματικά ή να δώσουν βάρος στην διάρκεια ζωής στους αγώνες;
«Πιστεύω ότι το παράθυρο λειτουργίας τους είναι στενό και αυτό είναι δύσκολο», είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας της Red Bull Racing, Christian Horner και συμπλήρωσε : «Μπορείς να κινηθείς από πλευράς απόδοσης : μπορείς να επιτεθείς στα προκριματικά και ίσως να σου στοιχήσει στον αγώνα, είτε μπορείς να πας απαλά στα προκριματικά όπως η Lotus και ίσως να είσαι δυνατός και στον αγώνα». Ο Horner τα είπε αυτά από την στιγμή που είδε τον αγώνα στον Καναδά να έχει λίγο από όλα. Ο Hamilton μπήκε 20 γύρους πριν από το τέλος του αγώνα, άλλαξε τα ελαστικά και κέρδισε, ο Vettel αναγκάστηκε και μπήγε 6 γύρους πριν από το τέλος και «έσωσε» την παρτίδα, ενώ ο Alonso ρίσκαρε και έχασε και την θέση του από τον Vettel.
Όπως εύστοχα σχολίασε ο Horner δυο από τους τρεις του βάθρου έκαναν 1 στοπ, με τον Grosjean να ξεκινάει από το τέλος της 10άδας και τον Perez από την 15η θέση,