Enrique Scalabroni ... σχολιάζει στο GoCar

  • -
  • -

Μιλώντας στο GoCar ο Enrique Scalabroni σχολιάζει τους αγώνες και ειδικά τον τελευταίο που είδαμε στην Βαλένθια της Ισπανίας. Η νίκη του Alonso παρόλο που ήταν δίκαια στο γενικότερο πλαίσιο ήρθε μετά από μεγάλη ανατροπή και πολλά συμβάντα.

 

«Για τους απλούς φιλάθλους το να παρακολουθείς αγώνες σαν αυτόν τον τελευταίο είναι κάτι το πολύ συναρπαστικό, γιατί είδαμε πολλές αλλαγές στον ρυθμό του αγώνα, αλλά για τις ομάδες είναι εκνευριστικό γιατί μέσα σε λίγους γύρους αυτοί που ήταν στην κορυφή ήταν σε φάση καταστροφής. Για μένα οι αγώνες είναι πολύ καλοί, γιατί στο τέλος αυτός που κερδίζει είναι ο καλύτερος οδηγός και η καλύτερη ομάδα, αυτός που έκανε την καλύτερη δουλειά στον αγώνα», είπε ο Scalabroni.

 

Αυτό που έχει τεράστιο ενδιαφέρον είναι το ότι οι ομάδες αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα ελαστικά : «Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να χειρίζονται όλες οι ομάδες τα ελαστικά όπως πρέπει να χειρίζονται στον αγώνα, αλλά στο τέλος είναι πεντακάθαρό ότι αυτός που κερδίζει έκανε την καλύτερη δουλειά στο να στήσει το μονοθέσιο, να χειριστεί την στρατηγική και να έχει τον καλύτερο οδηγό με την καλύτερη τεχνική για τον αγώνα», σχολίασε.

 

Όλοι έχουν να σχολιάσουν για την εξέλιξη της Red Bull Racing. Ξαφνικά στα προκριματικά βγήκε 0.5 δευτερόλεπτα από το Q2 στο Q3 και στον αγώνα απομακρυνόταν με 1 δευτερόλεπτο στον γύρο. Κλειδί της επιτυχίας είναι η εξέλιξη. Πώς αξιολογεί ο Scalabroni την εξέλιξη της RBR; «Μπορώ να πω ότι η Red Bull είναι η πιο προηγμένη ομάδα από το 2009, όταν άλλαξαν οι κανονισμοί και από τότε έχει τον πιο προηγμένο σχεδιασμό. Χρειάστηκαν 3 χρόνια για τις υπόλοιπες ομάδες να καταλάβουν γιατί το μονοθέσιο ήταν τόσο προχωρημένο και οι σχεδιαστές τροποποίησαν τα μονοθέσια του 2010 με την ίδια λογική που χρησιμοποίησε ο Newey από το 2009. Τώρα όλοι είναι μπλεγμένοι και ανησυχούν γιατί το μονοθέσιο της Red Bull ήταν πολύ ταχύτερο από τον ανταγωνισμό στον τελευταίο αγώνα, αλλά είναι και πολύ σημαντικό να καταλάβουν ότι δεν είναι απίθανο να τους πιάσουν, γιατί με ένα ευφάνταστο μυαλό, πολύ καλή φαντασία και επαγγελματική προσέγγιση, είναι δυνατό όχι μόνο να τους πιάσεις, αλλά και να τους περάσεις. Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται εμπειρία, λογική, σωστή οργάνωση και με αυτά να δουλεύουν σωστά, όλα είναι πιθανά»

 

O Enrique Scalabroni μπήκε στην F1 τι 1985 σαν σχεδιαστής στην WilliamsF1 και μαζί με τον Patrick Head σχεδίασε τις FW11 και FW11B που πήραν τα πρωταθλήματα του 1986 και 1987. Τον Σεπτέμβριο του 1989  πήγε στην Ferrari και τα σασί που σχεδίασε μαζί με τον Steve Nichols κέρδισαν 6 αγώνες με τους Alain Prost και Nigel Mansell. To 1991 πήγε στην Lotus F1 όπου και σχεδίασε τα μονοθέσια για τους Johnny Herbert, Mika Hakkinen και Julian Bailey. Πέρασε από τις 24 Ωρες του Le Mans, το project της Peugeot 905, το Asiatech F1, ενώ είχε και την δική του ομάδα την BNC Competition που έφτασε μέχρι και το GP2.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...