The F1 Insider: Μένει ή φεύγει o Hamilton;

Η απόφαση θα κρίνει και το μέλλον του Schumacher

  • -
  • -

Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά πράγματα. Ο Hamilton έχει φτάσει στο σταυροδρόμι που θα πρέπει να πάρει την απόφαση εάν θα μείνει ή εάν θα φύγει από την McLaren. Σε ποια σημεία μπορεί να βασίσει την απόφασή του;

 

Τι  έχουμε στα χέρια μας. Έχουμε την δεδομένη επιθυμία και των δυο ομάδων να τον εντάξουν στο δυναμικό τους. Για αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία. Εάν πάει στην Mercedes τότε παρελθόν θα αποτελέσει ο Schumacher, ο οποίος αναμένεται να υπηρετήσει την ομάδα από κάποιο διοικητικό πόστο. Σημαντικό στοιχείο είναι ότι η Mercedes δεσμεύτηκε για το μέλλον της στην F1 και αναμένεται σύντομα η ανακοίνωση για αυτό, κάτι που δείχνει ότι δεν εγκαταλείπει το πλάνο. Τι έχει ο Hamilton από την μια και την από την άλλη πλευρά; Τι έχει να ζυγίσει;

 

Τα συν της McLaren

 

Από την McLaren έχει την παράδοση και το «κέρδος» ότι είναι σε μια ομάδα που ξέρει να φτιάχνει μονοθέσια που κερδίζουν. Είναι σε μια ομάδα που τον προσέχει τα τελευταία 14 περίπου χρόνια (είναι από τα 13 του εκεί) και με την οποία έχει πάρει ένα πρωτάθλημα το 2008, έστω και το τσακ. Είναι σε μια ομάδα που την ξέρει, ξέρει τον τρόπο που δουλεύει και πώς σκέφτεται.

 

Τα πλην της McLaren

 

Τι δεν είχε ποτέ ή τι δεν έχει πλέον; Δεν έχει την υποστήριξη από τους μηχανικούς της. Όλα αυτά τα τερτίπια που έχουν γίνει και ότι έγινε τελευταία στο Spa (με το να βγάλει την τηλεμετρία της ομάδας στο twitter) έκανε ακόμα περισσότερους να αγανακτήσουν μαζί του. Έχασε την εμπιστοσύνη που είχαν στο πρόσωπό του άνθρωποι κλειδιά. Και για να το βάλετε σε μια ζυγαριά … έχετε από την μια τον Jenson Button και από την άλλη τον Lewis Hamilton. Θα θέλατε κάποιον «εργατικό» και αθόρυβο ομαδικό παίχτη ή κάποιον «καπετάν φασαρία», να δημιουργεί προβλήματα και να παίζει μόνος του; Όσο και εάν έχει τις παραξενιές του όμως, είναι ένας απίστευτα γρήγορος οδηγός. Δεν έχει την ελευθερία για συνεργασίες με προσωπικούς χορηγούς γιατί ο τρόπος λειτουργίας της McLaren είναι γύρω από τους χορηγούς.

 

Τα συν της Mercedes

 

Στην Mercedes βρίσκονται σε μια φάση ριζικής αναδιοργάνωσης. Το πλάνο που κατέθεσε ο Brawn και ο Bell στο ΔΣ της Mercedes εγκρίθηκε και πλέον μπαίνει σε πορεία υλοποίησης. Η αεροδυναμική σήραγγα βελτιώθηκε από το 50 στο 60 τοις εκατό του πραγματικού μοντέλου (είναι το όριο). Συνεπώς θα υπάρξει βελτίωση στα αποτελέσματα που δίνει. Αναδιοργάνωση αναμένεται και στο σχεδιαστικό τμήμα της ομάδας, με τους Bell, Costa, Willis και Mike Elliot να τα βάζουν όλα επι τάπητος. Τα λεφτά θα έρχονται από την Στουτγάρδη και η ελευθερία για προσωπικούς χορηγούς θα είναι δεδομένη. Εαν δε έρθει και ο Hamilton εκεί περιμένουμε μια πολύ μεγάλη εμπλοκή της Monster και ενός άλλου πολύ μεγάλου χορηγού. Έτσι δένει πιο πολύ το μοντέλο που θέλει και έχει οραματιστεί για αυτόν η ομάδα που διαχειρίζεται τα δικαιώματά του. Το 2014 θα είναι πλέον ομάδα κατασκευαστής. Κινητήρας και σασί θα είναι «πακέτο», ενώ η McLaren θα πρέπει να πληρώνει για τους κινητήρες.

 

Τα πλην της Mercedes

 

Δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να φτιάξει ένα μονοθέσιο για να βρίσκεται στην κορυφή, αλλά η υπόσχεση έχει δοθεί ότι τα πράγματα θα αλλάξουν. Στο πλάνο 3ετίας με τον Schumacher δεν φαίνεται να ξεκόλλησαν σε απόδοση από την μέση του grid. Θα είναι μια βουτιά στο άγνωστο για αυτόν και θα πρέπει να κολυμπήσει χωρίς κάποιο σωσίβιο όπως είχε την πρώτη του χρονιά το 2007 τον Ron Dennis.

 

Τι μπορεί να έχει στο μυαλό του ο Hamilton

 

Ας δοκιμάσουμε να μπούμε το μυαλό του Hamilton, εάν γίνεται αυτό. Πέρα του ότι είναι ασταθής χαρακτήρας η κατάσταση στο μυαλό του είναι λίγο … βάρκα γιαλό. Έχει δείξει στοιχεία ανωριμότητας ουκ ολίγες φορές με την συμπεριφορά του. Όμως εάν αληθεύουν ότι από την McLaren του έκαναν πρόταση με τα μισά λεφτά από αυτά που έπαιρνε, τότε το θέμα μπορεί να είναι λίγο «μα καλά … τόσα έχω κάνει για την ομάδα, γιατί μου κόβετε τον μισθό μου;».  Από την άλλη δεν υπάρχει τέτοιο θέμα στην Mercedes. Σήμερα το έγκυρο Autosport ανέφερε ότι η McLaren έφερε το «ματς στα ίσια» με την βελτιωμένη οικονομικά προσφορά της προς τον οδηγό. Θα φτάσει όμως αυτό; Από αυτά που είχαμε μάθει από τις πηγές μας ο Hamilton είχε φτάσει στην άλλη άκρη ζητώντας τον ουρανό με τα άστρα στο οικονομικό από την McLaren και γιαυτό έγινε ότι έγινε στο Spa.

 

Αυτός που διαχειρίζεται τα δικαιώματα του οδηγού είναι η XIX Entertainment και εάν δείτε τον διαδικτυακό τόπο θα καταλάβετε και το προφίλ των πελατών της. Όλοι είναι κάτι το κάτι παραπάνω στο το επάγγελμά τους. Μέλη ενός star system και όχι απλοί τραγουδιστές, ποδοσφαιριστές, κλπ. Δείτε για παράδειγμα τον David Beckham. Δεν είμαι ειδικός στα ποδοσφαιρικά, αλλά επέλεξε την καριέρα στην Αμερική και σε ένα διαφορετικό τρόπο ζωής. Στην Mercedes μπορεί να φτιάξει ένα τέτοιο προφίλ και πολλές φορές έχει δείξει ότι αυτό αποζητά από την καριέρα του.

 

Μετά από το συμβάν στο Βέλγιο ο Hamilton είχε δυο εντυπωσιακούς αγώνες . Στην Ιταλία κέρδισε με μεγάλη άνεση και στην Σιγκαπούρη ήταν απίστευτος στα προκριματικά και εντυπωσιακός στον αγώνα, όσο αυτός κράτησε. Του γύρισε η όρεξη για να τρέξει ή βρήκε το κίνητρο που χρειαζόταν για να την «πει» στην McLaren («δείτε τι θα χάσετε»).

 

Μπορεί στο μυαλό του να υπάρχει η διάθεση να φύγει και να νιώθει ήδη ξένο σώμα. Σκεφτείτε το πρόβλημα όμως που θα έχει για να ξαναφτιάξει τις σχέσεις του, εάν θα μείνει, με τα μέλη της ομάδας. Πολύ λίγοι ξέρουν τι θέλει να κάνει με την καριέρα του και την ζωή του. Η εταιρία που τον μανατζάρει πάντως τον θέλει στα «Ασημί βέλη». Ο ίδιος θα βρει το κουράγιο να γυρίσει την κατάσταση μέσα στην ομάδα που τον ανέδειξε; Είμαστε κοντά στο να το μάθουμε.  

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...