Ράλλυ Σπριντ ΕΛΠΑ: Νικητές οι Βασιλειάδης-Βαρουξή
Στην "ανάποδη" Ριτσώνα με 40 συμμετοχές
- -
- -
Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ Σπριντ ΕΛΠΑ που διοργάνωσε το Αγωνιστικό
Τμήμα της ΕΛΠΑ στη
διαδρομή της Ριτσώνας, με την ανάποδη φορά από ό,τι την έχουμε
συνηθίσει στις αναβάσεις. Συνολικά από τα 40 πληρώματα που
ξεκίνησαν εγκατέλειψαν τα οκτώ, ενώ κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα
ήταν οι πολύ μικρές διαφορές ανάμεσα στα πληρώματα, αφού στη γενική
κατάταξη από τον πρώτο Βασιλειάδη μέχρι και τους ένατους “Sakis” –
Κώστα Καμπύλη με VW Golf Kit Car η συνολική διαφορά δεν ξεπερνούσε
το μισό λεπτό.
Νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν οι Παντελής Βασιλειάδης – Αγγελική Βαρουξή με το Citroen AX που σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις φτάνοντας μέχρι το 4:28.15 του τρίτου σκέλους. Ο Βασιλειάδης όπως είναι φυσικό επικράτησε και στην κλάση μέχρι τα 1.600 κ. εκ., όπου οι Ανδρέας Ντόφης – Μάριος Τσαούσογλου ήταν στη δεύτερη θέση με το ολοκαίνουριο Citroen C2R2. O Ντόφης αν και χωρίς μεγάλη εμπειρία στους αγώνες ράλι και με καινούριο αυτοκίνητο έδειξε το ταλέντο του και κινήθηκε πολύ γρήγορα, ενώ μοναδικό ψεγάδι στην προσπάθειά του ήταν στο τρίτο σκέλος όταν έφυγε του λουρί του δυναμό και του κόστισε περίπου 5 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακός ήταν και ο Στέλιος Χαλδαίος με τον Κώστα Σαμαρά στο επίσης καινούριο Citroen C2R2 με το οποίο τους είδαμε πρώτη φορά. Πήραν την τρίτη θέση στα 1.600 κ. εκ., είχαν μια πολύ καλή θέση στη γενική (11η) και θα μπορούσαν να έχουν πάει και ταχύτερα αν απέφευγαν ένα τετ-α-κε στο πρώτο σκέλος, το οποίο τους κόστισε περίπου 15 δευτερόλεπτα αλλά κυρίως τους ανάγκασε να είναι επιφυλακτικοί στη συνέχεια του αγώνα.
Νικητές σε επίπεδο γενικής ήταν οι Παντελής Βασιλειάδης – Αγγελική Βαρουξή με το Citroen AX που σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις φτάνοντας μέχρι το 4:28.15 του τρίτου σκέλους. Ο Βασιλειάδης όπως είναι φυσικό επικράτησε και στην κλάση μέχρι τα 1.600 κ. εκ., όπου οι Ανδρέας Ντόφης – Μάριος Τσαούσογλου ήταν στη δεύτερη θέση με το ολοκαίνουριο Citroen C2R2. O Ντόφης αν και χωρίς μεγάλη εμπειρία στους αγώνες ράλι και με καινούριο αυτοκίνητο έδειξε το ταλέντο του και κινήθηκε πολύ γρήγορα, ενώ μοναδικό ψεγάδι στην προσπάθειά του ήταν στο τρίτο σκέλος όταν έφυγε του λουρί του δυναμό και του κόστισε περίπου 5 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακός ήταν και ο Στέλιος Χαλδαίος με τον Κώστα Σαμαρά στο επίσης καινούριο Citroen C2R2 με το οποίο τους είδαμε πρώτη φορά. Πήραν την τρίτη θέση στα 1.600 κ. εκ., είχαν μια πολύ καλή θέση στη γενική (11η) και θα μπορούσαν να έχουν πάει και ταχύτερα αν απέφευγαν ένα τετ-α-κε στο πρώτο σκέλος, το οποίο τους κόστισε περίπου 15 δευτερόλεπτα αλλά κυρίως τους ανάγκασε να είναι επιφυλακτικοί στη συνέχεια του αγώνα.
Στην κορυφαία κλάση, αυτή άνω των 2.000 κ. εκ. επικράτησαν οι
Γιάννης και Βαγγέλης Άκρατος με Mitsubishi EVO IX. Κινήθηκαν στα
γνωστά άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα και εκμεταλλεύτηκαν την ποινή
του Κώστα Πατσουρέα για να πάρουν τη νίκη στην κλάση. Σε επίπεδο
γενικής ήταν δεύτεροι με διαφορά λίγο μεγαλύτερη του δευτερολέπτου
από τον Βασιλειάδη. Ο Πατσουρέας που συμμετείχε με τον Κώστα
Ψυχογιό στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi EVO IX ήταν αναμφίβολα το
φαβορί και ταχύτερος όλων στις ειδικές, ένα λάθος όμως απειρίας του
κόστισε 20 δευτερόλεπτα ποινής τα οποία τον ανάγκασαν να
ολοκληρώσει τον αγώνα στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης και στην
τέταρτη της κλάσης.
Στα δίλιτρα οι Γιάννης Χεκιμιάν – Κώστας Κακαλής με το Honda
Civic Type-R όχι απλώς δεν άφησαν πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό
της κλάσης, αλλά σημείωσαν χρόνους που τους έφεραν στην 4η θέση της
γενικής κατάταξης μια θέση εμπρός από τον Αθυμαρίτη και οριακά πίσω
από τον Μηλάκη. Βελτίωναν σε κάθε τους πέρασμα όπως οι περισσότεροι
εξάλλου και έφτασαν να ολοκληρώσουν το τρίτο σκέλος με χρόνο
4:31.76, έτσι δίκαια στο τέλος δέχτηκαν τα συγχαρητήρια όλων των
συναδέλφων τους.
Στη μικρότερη κλάση η νίκη πήγε στους Σταμάτη Παντιέρα – Βάσω
Κουρτίδου με Toyota Yaris που επέδειξαν αξιοθαύμαστη σταθερότητα
στα περάσματά τους και κινήθηκαν πολύ ταχύτερα από κάθε άλλη
συμμετοχή στην κλάση τους.
Τέλος στα Ιστορικά οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης με την Porsche 911 επικράτησαν στην κατηγορία τους των Καλύβα – Ψαρράκου και έφτασαν μέχρι τη δέκατη θέση της γενικής. Στην άλλη κατηγορία των Ιστορικών η νίκη πήγε στους Σταφυλοπάτη – Χατζηρήγα εμπρός από τους Κάρολο Λάμπρου – Κωστή Γεωργακά με το πανέμορφο Renault Alpine.
Τέλος στα Ιστορικά οι Λευτέρης Μανδρούκας – Νίκος Τσάδαρης με την Porsche 911 επικράτησαν στην κατηγορία τους των Καλύβα – Ψαρράκου και έφτασαν μέχρι τη δέκατη θέση της γενικής. Στην άλλη κατηγορία των Ιστορικών η νίκη πήγε στους Σταφυλοπάτη – Χατζηρήγα εμπρός από τους Κάρολο Λάμπρου – Κωστή Γεωργακά με το πανέμορφο Renault Alpine.
Car news: Δες εδώ όλες τις ειδήσεις της ημέραςΑυλαία για τον Ιερεμιάδη στην Ιταλία [Φωτoγραφίες]Έλληνας rallyman κόντρα στον καιρό και… στον Andreas MikkelsenΔυναμική επιστροφή της CYCLON στο Ράλλυ Ακρόπολις