Τι κρατάω, τι πετάω από την παρουσίαση της Ferrari (video)
- -
- -
Γεμάτη η μέρα στο Maranello σήμερα. Όπως είναι αναμενόμενο η παρουσίαση της Ferrari είναι ίσως η πιο σημαντική, λόγω των πολυάριθμων tifosi που περιμένουν πως και πως το μονοθέσιο. Επιπλέον, όταν μιλάμε για την Ferrari, μιλάμε για την αφόρητη πίεση που δέχεται για να κερδίσει.
Πέρσι η απογοήτευση ήρθε την πρώτη κιόλας μέρα των δοκιμών όταν το μονοθέσιο ήταν 2 περίπου δευτερόλεπτα πίσω από τον ανταγωνισμό. Έχασε πολύ έδαφος στο πρωτάθλημα προσπαθώντας να καλύψει την διαφορά, αλλά παρόλα αυτά τα κατάφερε και πάλεψε μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Στόχος δεν είναι άλλος από το να αποφύγουν αυτή την άσχημη απόδοση στην αρχή του πρωταθλήματος και να φέρουν ένα ανταγωνιστικό πακέτο από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Φυσικά από κει και πέρα το βλέμμα είναι μόνο στην 1η θέση.
Κλειδί για την φετινή πορεία είναι το γεγονός ότι δεν θα έχουν την αεροδυναμική σήραγγα στην διάθεσή τους, από την στιγμή που την κλείνουν για αναβάθμιση, και θα χρειαστεί να μεταφέρουν τα μοντέλα προς αξιολόγηση στην Γερμανία, στην σήραγγα της Toyota. Αυτή θα είναι μια διαδικασία που θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί. Πέρσι πολλά από τα προβλήματα οφείλονταν στο γεγονός ότι η σήραγγα τους έδινε λάθος στοιχεία. Μιλάμε για την πιο παλιά ίσως σήραγγα στην οποία δοκιμάζει ομάδα της F1.
Σχεδιαστικά θα λέγαμε ότι η περισσότερη δουλειά έχει γίνει στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, με μικρότερο κιβώτιο ταχυτήτων, και πιο καθαρές γραμμές σε ότι αφορά την διαχείριση των καυσαερίων. Έχει κρατήσει την γεωμετρία τύπου pull rod στην μπροστινή ανάρτηση, ενώ δεν υπάρχει κάποια εμφανής αλλαγή στα πλαϊνά του μονοθεσίου. Βέβαια όπως έχουμε πει πολλές φορές, αρκετά πράγματα έχουν μείνει κρυφά εν όψει δοκιμών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν δημιουργηθεί δυο ομάδες σχεδίασης, με την μια να έχει πάρει υπο την ευθύνη της τον σχεδιασμό και ανάπτυξη του μονοθεσίου του 2013 και μια άλλη αυτή του 2014. Και οι δυο αναφέρονται στον συμπατριώτη μας Νικόλα Τομπάζη.