Honda WTCC 2013

Όλες οι προετοιμασίες της ομάδας για την έναρξη της σεζόν και τα μυστικά του Civic WTCC

  • -
  • -

Έτοιμη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) 2013 είναι η Honda Racing Team JAS, μετά την ολοκλήρωση της τελικής δοκιμής εξέλιξης στην Αραγονία της Ισπανίας. Το Πρωτάθλημα θα ξεκινήσει με τον αγώνα της Ιταλίας στις 24 Μαρτίου 2013 και θα τελειώσει στο Μακάο στις 17 Νοεμβρίου μετά από είκοσι-τέσσερις αγώνες (δες εδώ όλο το πρόγραμμα του WTCC 2013). Όπως ήδη γνωρίζουμε από το επίσημο αγωνιστικό της πρόγραμμα για το 2013, η Honda θα συμμετάσχει σαν εργοστασιακή ομάδα με δύο αυτοκίνητα. Οδηγοί είναι ο Ιταλός Gabriele Tarquini – Παγκόσμιος Πρωταθλητής Αυτοκινήτων Τουρισμού 2009 – και ο Πορτογάλος Tiago Monteiro. Η Honda R&D έχει εξελίξει έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 1600 κυβικών για το αγωνιστικό Civic WTCC, ενώ η Mugen θα παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στην πίστα.

Η ομάδα ξεκίνησε δυναμικά στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, τρέχοντας με Civic WTCC στους τρεις τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος του 2012. Μάλιστα, ο Monteiro πέτυχε τον πρώτο του τερματισμό στο βάθρο στο Μακάο το Νοέμβριο, ενώ το Civic WTCC σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο (2:31.844) στον ίδιο αγώνα. Ο Alessandro Mariani, Επικεφαλής Ομάδας της J.A.S. Motorsport, αναγνωρίζει πως θα είναι πολύ δύσκολο για μία νέα ομάδα να κερδίσει φέτος το Πρωτάθλημα, ωστόσο δήλωσε πως για τη Honda και τους οπαδούς της, αυτός είναι ο στόχος. Σε μια προσπάθεια μάλιστα να έρθουν οι λάτρεις της μάρκας πιο κοντά στον αγωνιστικό κόσμο της Honda, θα δημιουργηθεί ειδική ζώνη οπαδών Honda στα paddock των Ευρωπαϊκών γύρων του 2013 WTCC.

 

Το αυτοκίνητο

Οι ομάδες Honda R&D και J.A.S. Motorsport επέβαλαν το Civic WTCC σε ένα εντατικό χειμερινό πρόγραμμα δοκιμών: Το Δεκέμβριο του 2012, το αυτοκίνητο πέρασε 3 ημέρες στη σήραγγα αεροδυναμικής της Honda R&D στο Tochigi, και ακολούθησαν δοκιμές στη Βαλένθια και την Αραγονία τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο αντίστοιχα. Όπως αποκάλυψε ο Andrea Adamo, Αρχισχεδιαστής της Honda Racing Team JAS, στις δοκιμές η ομάδα βελτίωσε την αεροδυναμική και αναβάθμισε τη σχεδίαση της ανάρτησης, καθώς και την εμπρός δομή του αυτοκινήτου, ενώ τοποθέτησε και νέα φρένα της AP Racing.

Επιπλέον, μεγάλη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση της οδηγησιμότητας του αυτοκινήτου. Ο κινητήρας ρυθμίστηκε έτσι ώστε να εξασφαλίζει στους οδηγούς μεγαλύτερο έλεγχο, ανεξαρτήτως στυλ οδήγησης. Γι’ αυτό, βελτιώθηκε το σύστημα ελέγχου υπερπλήρωσης (στροφές τουρμπίνας και πίεση), η ευστροφία, το σχήμα των αυλών εισαγωγής (βελτιστοποιώντας το μήκος της πολλαπλής εισαγωγής) και το σύστημα ανάφλεξης. Αλλαγές που, σύμφωνα με τον Daisuke Horiuchi, Επικεφαλής Εξέλιξης Προγράμματος WTCC στη Honda R&D, θα επιτρέψουν στους οδηγούς της ομάδας να αντιδρούν σε κλάσματα δευτερολέπτου στις προσπεράσεις, εκμεταλλευόμενοι την άμεση απόκριση του κινητήρα και του αυτοκινήτου. Ο ίδιος χαρακτήρισε άλλωστε τους αγώνες του WTCC σαν ένα συναρπαστικό σπρίντ που θυμίζει dog-fight πολεμικών αεροσκαφών, με τα αυτοκίνητα “κολλημένα” το ένα πίσω από το άλλο επί 20 λεπτά σε αποστάσεις μόλις μισού μέτρου.

 

 2013 Honda Civic WTCC- Τεχνικές προδιαγραφές 

Κινητήρας

  • Εν σειρά 4-κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού με intercooler
  • Κυβισμός: 1.600 κυβικά εκατοστά
  • Ξηρό κάρτερ λαδιού

Βάρος και Διαστάσεις

  • Βάρος: 1.100 Kg
  • Μήκος: 4.300 mm
  • Πλάτος: 1.830 mm
  • Μεταξόνιο: 2.605 mm

 

Και ιδιωτική ομάδα

Εκτός από την εργοστασιακή Honda Racing Team JAS, με Civic WTCC θα τρέχει στο φετινό πρωτάθλημα και η ιδιωτική συμμετοχή της Ουγγρικής Zengő Motorsport. Το αυτοκίνητο θα οδηγήσει ο Ούγγρος Norbert Michelisz, ενώ υπεύθυνη για την κατασκευή και την προετοιμασία του Civic είναι η J.A.S. Motorsport. 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...