Ξεκίνησε το αγωνιστικό τριήμερο στην Κίνα
- -
- -
Με το Κινέζικο GP συνεχίζεται το πρωτάθλημα της F1. Όπως είναι λογικό χθες τα φώτα όλα ήταν στραμμένα στους Vettel και Webber που συνεχίζουν να δίνουν την εσωτερική τους μάχη.
Στην αγωνιστική δράση είχαμε την Mercedes, Ferrari και Lotus πολύ δυνατές. Τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό; Η εξέλιξη των μονοθεσίων έχει τον δικό της πόλεμο και η λέξη κλειδί πλέον ονομάζεται FRIC (Front Rear Interconnected Suspension). Με άλλα λόγια ένας τρόπος διασύνδεσης της εμπρός και πίσω ανάρτησης ώστε το μονοθέσιο να έχει σταθερή απόσταση από το έδαφος ( η πίσω ανάρτηση να αντιδρά στην κίνηση της εμπρόσθιας ) και το μονοθέσιο να έχει σταθερή συμπεριφορά σε όλη την διάρκεια του αγώνα.
Η Ferrari και η Lotus δούλευαν πάνω σε αυτό το σύστημα για χρόνια και ενώ η Ιταλική ομάδα το έχει παραδεχθεί, φωτογραφίες δείχνουν ότι και η Mercedes έχει το ίδιο, από την άλλη ερωτηματικό παραμένει η Lotus. Η παρουσία όμως του Newey γύρω από το μονοθέσιο της ομάδας του Enstone δείχνει ότι κάτι υπάρχει.
Στο πρώτο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών είχαμε την Mercedes μπροστά
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:36.717 |
21 |
|
2 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:37.171 |
0.454 |
20 |
3 |
Mark Webber |
Red Bull Racing-Renault |
1:37.658 |
0.941 |
21 |
4 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
1:37.942 |
1.225 |
20 |
5 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:37.965 |
1.248 |
17 |
6 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:38.069 |
1.352 |
24 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:38.095 |
1.378 |
14 |
8 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:38.125 |
1.408 |
21 |
9 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
1:38.398 |
1.681 |
17 |
10 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:38.561 |
1.844 |
15 |
11 |
Kimi Räikkönen |
Lotus-Renault |
1:38.790 |
2.073 |
16 |
12 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Ferrari |
1:39.057 |
2.340 |
19 |
13 |
Pastor Maldonado |
Williams-Renault |
1:39.158 |
2.441 |
22 |
14 |
Nico Hulkenberg |
Sauber-Ferrari |
1:39.180 |
2.463 |
21 |
15 |
Daniel Ricciardo |
STR-Ferrari |
1:39.336 |
2.619 |
19 |
16 |
Sergio Perez |
McLaren-Mercedes |
1:39.360 |
2.643 |
20 |
17 |
Valtteri Bottas |
Williams-Renault |
1:39.392 |
2.675 |
21 |
18 |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
1:40.032 |
3.315 |
22 |
19 |
Jules Bianchi |
Marussia-Cosworth |
1:41.966 |
5.249 |
16 |
20 |
Max Chilton |
Marussia-Cosworth |
1:42.056 |
5.339 |
18 |
21 |
Giedo van der Garde |
Caterham-Renault |
1:42.083 |
5.366 |
21 |
22 |
Qing Hua Ma |
Caterham-Renault |
1:43.545 |
6.828 |
20 |
Στο δεύτερο είχαμε τον Massa να κυριαρχεί μπροστά από τον Raikkonen
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:35.340 |
32 |
|
2 |
Kimi Räikkönen |
Lotus-Renault |
1:35.492 |
0.152 |
32 |
3 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:35.755 |
0.415 |
30 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:35.819 |
0.479 |
35 |
5 |
Mark Webber |
Red Bull Racing-Renault |
1:36.092 |
0.752 |
31 |
6 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:36.432 |
1.092 |
29 |
7 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:36.496 |
1.156 |
39 |
8 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1:36.514 |
1.174 |
32 |
9 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
1:36.595 |
1.255 |
33 |
10 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
1:36.791 |
1.451 |
27 |
11 |
Sergio Perez |
McLaren-Mercedes |
1:36.940 |
1.600 |
16 |
12 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
1:36.963 |
1.623 |
31 |
13 |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
1:37.103 |
1.763 |
22 |
14 |
Daniel Ricciardo |
STR-Ferrari |
1:37.206 |
1.866 |
39 |
15 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Ferrari |
1:38.127 |
2.787 |
34 |
16 |
Valtteri Bottas |
Williams-Renault |
1:38.185 |
2.845 |
18 |
17 |
Nico Hulkenberg |
Sauber-Ferrari |
1:38.211 |
2.871 |
32 |
18 |
Pastor Maldonado |
Williams-Renault |
1:38.276 |
2.936 |
34 |
19 |
Jules Bianchi |
Marussia-Cosworth |
1:38.725 |
3.385 |
29 |
20 |
Giedo van der Garde |
Caterham-Renault |
1:39.271 |
3.931 |
21 |
21 |
Charles Pic |
Caterham-Renault |
1:39.814 |
4.474 |
27 |
22 |
Max Chilton |
Marussia-Cosworth |
1:43.227 |
7.887 |
5 |