Κέρδισε στην Κίνα ο Alonso
- -
- -
Πολύ καλός ο αγώνας στην Κίνα με τον Fernando Alonso να βλέπει πρώτος την καρό σημαία και τους Raikkonen και Hamilton να παίρνουν τις άλλες δυο θέσεις στο βάθρο.
Στην εκκίνηση ο Raikkonen δεν τα πήγε καλά χάνοντας 4 θέσεις, με τις δυο Ferrari να ακολουθούν τον Hamilton κατά πόδας. Οι di Resta και Sutil είχαν επαφή στο τέλος του πρώτου γύρου την στιγμή που ο Webber που είχε ξεκινήσει από τα πιτ, μπήκε μέσα για να «ξεφορτωθεί» τη μαλακή γόμα.
Τα ελαστικά θα έπαιζαν τον σημαντικότερο ρόλο στον αγώνα και αυτό το κατάλαβε ο Hamilton όταν στον 5ο γύρο οι δυο Ferrari προσπέρασαν τον οδηγό της Mercedes. Στον αμέσως επόμενο γύρο ο Gutierrez έπεσε πάνω στον Sutil με αποτέλεσμα και οι δυο να εγκαταλείψουν τον αγώνα.
Η Ferrari είχε βάλει τον Alonso προφανώς να επιλέξει στρατηγική για τα ελαστικά κάτι που τον έφερε μέσα στον 7ο γύρο μαζί με τον Kimi Raikkonen. Από τα σημεία που θα συζητηθούν θα είναι ασφαλώς και η επαφή του Webber με την Toro Rosso του Vergne. O Αυστραλός ήταν πολύ αισιόδοξος ότι θα περάσει και εκβίασε το προσπέρασμα με αποτέλεσμα να … κυνηγάει τα ελαστικά στο τέλος του 16ου γύρου και ενώ προσπαθούσε να επιστρέψει στα πιτς.
Όπως προείπαμε τα ελαστικά έπαιζαν τον βασικό ρόλο σε σημείο που η Red Bull Racing ενημέρωσε τον Vettel στον 28ο γύρο να μην προσπαθήσει να αμυνθεί στην επίθεση του Alonso.
Στο τέλος και συγκεκριμένα στον 52ο γύρο ο Vettel μπαίνει στα πιτ για να βάλει την πολύ μαλακή γόμα, εξαπολύοντας επίθεση στον Hamilton που αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά. Τελικά δεν έφτασε στον Γερμανό ο οποίος κατέλαβε την 4η θέση.
Οι αγωνοδίκες έχουν πολύ δουλειά κυρίως του προβλήματος του συστήματος τηλεμετρίας της FIA και έτσι αρκετοί οδηγοί θα πρέπει να διερευνηθούν μετά από τον αγώνα για χρήση DRS υπο καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Το αποτέλεσμα του αγώνα
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Διαφορά |
Εκκίνησε |
1 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
|
3 |
2 |
Kimi Räikkönen |
Lotus-Renault |
+10.1 δευτ |
2 |
3 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
+12.3 δευτ |
1 |
4 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
+12.5 δευτ |
9 |
5 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
+35.2 δευτ |
8 |
6 |
Felipe Massa |
Ferrari |
+40.8 δευτ |
5 |
7 |
Daniel Ricciardo |
STR-Ferrari |
+42.6 δευτ |
7 |
8 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
+51.0 δευτ |
11 |
9 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
+53.4 δευτ |
6 |
10 |
Nico Hulkenberg |
Sauber-Ferrari |
+56.5 δευτ |
10 |
11 |
Sergio Perez |
McLaren-Mercedes |
+63.8 δευτ |
12 |
12 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Ferrari |
+72.6 δευτ |
15 |
13 |
Valtteri Bottas |
Williams-Renault |
+93.8 δευτ |
16 |
14 |
Pastor Maldonado |
Williams-Renault |
+95.4 δευτ |
14 |
15 |
Jules Bianchi |
Marussia-Cosworth |
+1 Γύρο |
18 |
16 |
Charles Pic |
Caterham-Renault |
+1 Γύρο |
20 |
17 |
Max Chilton |
Marussia-Cosworth |
+1 Γύρο |
19 |
18 |
Giedo van der Garde |
Caterham-Renault |
+1 ` |
21 |
Εγκ |
Nico Rosberg |
Mercedes |
+35 Γύροι |
4 |
Εγκ |
Mark Webber |
Red Bull Racing-Renault |
+41 Γύροι |
22 |
Εγκ |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
+51 Γύροι |
13 |
Εγκ |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
+52 Γύροι |
17 |