Ετοιμάζοντας το σκηνικό για το Ισπανικό GP
Τι έγινε την Πέμπτη στην Καταλονία
- -
- -
Φυσικά το νέο που κέντρισε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων στην πίστα της Βαρκελώνης την Πέμπτη, ήταν το τι θα γίνει με τον James Allison, τον τεχνικό διευθυντή της Lotus ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα.
Όπως έχουμε αναφερθεί ο Βρετανός μηχανικός φέρεται ότι είναι σε συνομιλίες με την Ferrari, εάν δεν έχει ήδη κλείσει. Ο Montezemolo είπε ότι δεν σχολιάζει φήμες. Τα ίδια όμως έλεγαν και πέρσι όταν ο επικεφαλής του τμήματος αεροδυναμικής της Mercedes τότε Loic Bigois έφευγε από την ομάδα και η Ferrari διέψευδε ότι έχει συμφωνήσει μαζί του. Ο Bigois όπως είναι γνωστό είναι πλέον επικεφαλής του τμήματος αεροδυναμικής της Ferrari.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο Allison έχει υπογράψει ήδη με την νέα του ομάδα, αλλά υπάρχει όρος στο συμβόλαιο ο οποίος του απαγορεύει να αποκαλύψει ποια ομάδα είναι αυτή. Υπάρχει βέβαια και μια μικρή πιθανότητα να πάει στην Williams, η οποία ψάχνει κάποια μεγάλη μετακίνηση για θέση του προέδρου. Έκανε προσπάθεια με τον Paddy Lowe της McLaren, αλλά από την στιγμή που ο Toto Wolff, νέος αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, έφυγε από την Williams ( Ο Wolff είναι ακόμα μέτοχος και της Williams ), τον πήρε μαζί του και θα αποτελέσει μέλος της Mercedes από το 2014.
Υπήρχε και κουβέντα για το μέλλον του Raikkonen, ο οποίος το 2014 δεν έχει συμβόλαιο και σίγουρα αποτελεί μήλο της έριδος. Ερωτηθείς εάν η φυγή του Allison είναι κάτι που τον ανησυχεί, ο Φιλανδός τόνισε ότι η ομάδα έχει βάθος και δεν υπάρχει κάποιο θέμα. Από την άλλη πλευρά ο Alonso είπε ότι δεν γνωρίζει κάτι για το θέμα και φυσικά θα ήταν πολύ καλό για την Ferrari εάν τον έφερνε στις τάξεις της.
Εν τω μεταξύ 7 στις 11 ομάδες (διαφώνησαν οι Red Bull Racing, Toro Rosso, Williams και Lotus) συμφώνησαν σε νέο σύστημα ποινών για τους οδηγούς. Έτσι οι οδηγοί ανάλογα με τις παραβάσεις (μικρές ή μεγάλες) θα έχουν και «Point System». Όταν φτάσουν ένα όριο, θα υπάρχει ποινή μιας … αγωνιστικής.