Θα πάρει κινητήρες Mercedes η Williams;
Σκληρό πόκερ στο παρασκήνιο
- -
- -
Παρασκηνιακό παιχνίδι παίζεται στο θέμα των κινητήρων του 2014. Μέχρι στιγμής οι προμηθευτές είναι οι Ferrari, Mercedes και Renault, ενώ το 2015 θα μπει στο παιχνίδι και η Honda (ανακοινώσεις εντός των ημερών). Οι «τυχερές» ομάδες είναι η Ferrari και η Mercedes, επειδή χτίζουν τους κινητήρες εσωτερικά, ενώ το 2015 η McLaren θα έχει κινητήρες Honda, που όπως αναφέρουν δημοσιεύματα δεν θα πληρώνει για αυτούς από την στιγμή που θα είναι «εργοστασιακή» αυτή η συνεργασία.
Το Γερμανικό Auto Motor und Sport δίνει μια εκτίμηση για το κόστος που έχει η προμήθεια κινητήρων αλλά και άλλων παρεμφερών εξαρτημάτων. Η Renault δίνει το πακέτο της ανάμεσα σε 20 με 23 εκ Ευρώ τον χρόνο, η Mercedes με 17εκ και η Ferrari με 15εκ. Πώς μοιράζονται μέχρι στιγμής τα πράγματα; H Renault θα δίνει σε Red Bull Racing, Scuderia Toro Rosso, Lotus, Caterham και Williams (5 ομάδες). Η Ferrari στην ίδια προφανώς και στην Sauber, ενώ είναι κοντά σε συνεργασία με την Marussia (3 ομάδες), ενώ η Mercedes στην Mercedes GP, την McLaren (για το 2014) και την Force India (3 ομάδες).
O Bernie Ecclestone πηγαίνει αύριο στο Παρίσι για να συναντηθεί με τον πρόεδρο της Renault Carlos Ghosn και ένα από τα θέματα που θα πέσουν στο τραπέζι θα είναι και το υψηλό κόστος. Το δημοσίευμα του περιοδικού αναφέρει ακόμα ότι η Williams σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να πάει σε κινητήρες Mercedes κερδίζοντας από την διαφορά που θα χρειαζόταν να δώσει στην Renault. Μπλοφάρει ή όχι; Θα έχανε η Renault ή όχι;
Από πλευράς κανονισμών δεν υπάρχει πρόβλημα για την Renault να προμηθεύσει 5 ομάδες. Από πλευράς όμως διαχείρισης και το τι θα ήθελαν οι Γάλλοι, εκεί υπάρχει ένα θέμα. Σίγουρα θα ήθελαν λιγότερες ομάδες. Προφανώς και δεν μπορούν να αρνηθούν εάν κάποιος πάει και τους πληρώσει. Μήπως γι αυτό έχουν και το κόστος υψηλό; Για να βάλουν κάποιες ομάδες σε δεύτερες σκέψεις να ψωνίσουν από αυτούς; Θα ήθελαν να κρατήσουν υψηλό προφίλ.