HOT or NOT: «Opel OnStar» #09
Πόσο HOT ή NOT είναι το νέο σύστημα OnStar;
- -
- -
Το νέο Mokka X είναι το πρώτο μοντέλο που θα
λανσαριστεί με τη νέα υπηρεσία προσωπικής συνδεσιμότητας και
εξυπηρέτησης Opel OnStar. Επιπλέον θα εφοδιάζεται με σύστημα
infotainment IntelliLink φέρνοντας τις δυνατότητες των smartphones
στην υπηρεσία του σύγχρονου οδηγού. Είναι συμβατά με Android 5.0
Lollipop και Apple iOS-8 (ή υψηλότερα) και ενσωματώνουν εφαρμογές
των Apple CarPlay και Android Auto, όπου οι χρήστες μπορούν για
παράδειγμα να έχουν πρόσβαση σε χάρτες και στην ανάγνωση μηνυμάτων
και σε πρόσθετες εφαρμογές τρίτων όπως Stitcher, Podcast, Spotify,
Umano, κλπ. μέσω των χειριστηρίων του αυτοκινήτου και μεγάλων
οθονών αφής έως οκτώ ιντσών.
OnStar και Ισχυρό 4G mobile hotspot
Η OnStar δημιουργήθηκε πριν από 19 χρόνια στις ΗΠΑ είναι ήδη
κορυφαίος πάροχος συνδεδεμένων λύσεων ασφάλειας και προστασίας,
υπηρεσιών mobility σε Β. Αμερική, Κίνα και Μεξικό με πάνω από 7
εκατομμύρια συνδρομητές. Η Opel OnStar κάνει το ντεμπούτο της στη
γκάμα επιβατικών αυτοκινήτων Opel σε 13 Ευρωπαϊκές αγορές (Αυστρία,
Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Ολλανδία,
Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ελβετία και Μ. Βρετανία) ενώ αργότερα
θα ακολουθήσουν περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. Με το OnStar, το νέο
Astra εφοδιάζεται με δική του SIM και λειτουργεί σαν 4G/LTE Wi-Fi
hotspot, επιτρέποντας τη σύνδεση μέχρι επτά συσκευών στο δίκτυο του
αυτοκινήτου. Το 4G LTE θα λανσαριστεί αρχικά σε τρεις αγορές,
Γερμανία, Μ. Βρετανία και Ολλανδία και αργότερα θα ακολουθήσουν και
άλλες χώρες, ενώ στην Ελλάδα θα διατίθεται από τον Σεπτέμβριο του
2016.
Το σύστημα OnStar παρέχει επίσης πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα
υπηρεσιών όπως υπηρεσίες επείγουσας ανάγκης, οδική βοήθεια και
έλεγχο από απόσταση μέσω της MyOpel App. Οι συνδρομητές συνδέονται
με υπαρκτά πρόσωπα και όχι με μηχανές ή τηλεφωνικά κέντρα όπου
σύμβουλοι θα μπορούν να απαντούν στις απαντήσεις των συνδρομητών
στη γλώσσα τους, όλο το 24ωρο και τις 365 ημέρες του χρόνου.
Το μόνο ορατό χαρακτηριστικό του OnStar είναι τρία μπουτόν
στον κεντρικό καθρέπτη. Το μπλε μπουτόν Service παρέχει πρόσβαση σε
υπηρεσίες όπως Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics) και το
Κατέβασμα Προορισμού (Destination Download). Ο σύμβουλος του OnStar
θα μπορεί να στείλει και να φορτώσει στο σύστημα πλοήγησης τον
επιθυμητό προορισμό του οδηγού.
Πιέζοντας το κόκκινο Μπουτόν SOS, οι χρήστες της Opel OnStar
μπορούν να ζητήσουν βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος. Αν
ενεργοποιηθεί ένας αερόσακος, το OnStar ενημερώνεται αυτόματα και
ένας σύμβουλος θα επικοινωνήσει με τον συνδρομητή για να
εξακριβωθεί η ανάγκη αποστολής βοήθειας. Αν δεν λάβει απάντηση, ο
σύμβουλος θα στείλει άμεσα ομάδες διάσωσης στην ακριβή τοποθεσία
του οχήματος.
Το μπουτόν Privacy επιτρέπει στον συνδρομητή να αποκρύψει τη
θέση του αυτοκινήτου και να γίνει αόρατος στο σύστημα. Ωστόσο για
τη διασφάλιση μέγιστης ασφάλειας για τους συνδρομητές, η Opel
OnStar θα παρακάμψει αυτόματα την εντολή προστασίας ιδιωτικότητας
σε περίπτωση ενεργοποίησης κάποιου αερόσακου.
Με την εφαρμογή MyOpel για Smartphone της OnStar μπορεί να
εντοπιστεί και να μπλοκαριστεί η ανάφλεξη του αυτοκινήτου σε
περίπτωση κλοπής.
Car news: Δες εδώ όλες τις ειδήσεις της ημέραςH τεράστια επένδυση των 3,3 δις της Toyota – Έτσι θα μειώσει τα ατυχήματαNo1 στον κόσμο η Volvo - Η μεγάλη εφεύρεση που σώζει ζωές
Το μεγάλο νέο της BMW – Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες