Οι νέοι κινητήρες της Volkswagen
Βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου ή ηλεκτρικοί, όλοι υπόσχονται υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας
- -
- -
Τις τελευταίες της τεχνολογικές καινοτομίες παρουσίασε η Volkswagen στο Motor Symposium που διεξάγεται κάθε χρόνο στη Βιέννη. Στο επίκεντρο βρέθηκε η οικογένεια κινητήρων, από τον μικρό 1.0 TGI που καταναλώνει φυσικό αέριο, μέχρι το νέο 1.5 TSI Evo BlueMotion του Golf με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης όταν ο οδηγός δεν πατά το γκάζι.
«Τα μερικώς ή πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης αποτελούν πυλώνα της στρατηγικής μας», δήλωσε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο συμπόσιο ο Friedrich Eichler, επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων στη Volkswagen. «Η πλούσια τεχνολογική γκάμα, ιδίως αυτή που είναι διαθέσιμη στο νέο Golf, καλύπτει κάθε ανάγκη».
Το καλοκαίρι θα λανσαριστεί η έκδοση BlueMotion του
Golf, με τον 1.5 TSI Evo, ο οποίος αποδίδει για την
περίσταση 130 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο
διπλού συμπλέκτη DSG. Σε ταχύτητες έως 130 km/h, όταν ο οδηγός
σηκώσει το πόδι από το γκάζι, ο 4κύλινδρος κινητήρας
απενεργοποιείται πλήρως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα επιπλέον
εξοικονόμηση καυσίμου έως 0,4 lt/100 km. Κατά τη διάρκεια
αυτής της λειτουργίας, όλα τα απαραίτητα ηλεκτρικά συστήματα
«καλύπτονται» από την παρουσία μίας νέας μπαταρίας ιόντων λιθίου 12
V.
Η ανανεωμένη έκδοση του e-Golf έχει ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει πλέον 136 ίππους και 290 Nm ροπής. Το μηδενικών ρύπων αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 9,6 sec και αγγίζει σε τελική ταχύτητα τα 150 km/h. Οι μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες (από 24,2 σε 35,8 kWh) προσφέρουν σημαντικά αυξημένη αυτονομία, 300 km (από 190 km στο απερχόμενο e-Golf).
Παράλληλα με την υβριδική και την ηλεκτρική τεχνολογία, η Volkswagen επενδύει και στο συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), η χρήση του οποίου περιορίζει σημαντικά τις εκπομπές CO2. Στο συμπόσιο της Βιέννης παρουσιάστηκε η έκδοση του τρικύλινδρου 1.0 TGI 90 ίππων που μπορεί να λειτουργήσει με βενζίνη ή CNG και θα το δούμε σε μία σειρά μικρών μοντέλων της γερμανικής μάρκας, όπως το νέο Polo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ GOLF 1.5 TSI EVO 150 PS