H Ford παρουσιάζει το Curve Control

Φύλακας άγγελος στις στροφές

  • -
  • -

Ένα νέο σύστημα ενεργητικής ασφάλειας, με στόχο την προστασία των επιβατών στις στροφές, είναι έτοιμη να εφαρμόσει η Ford, ύστερα από 18 μήνες δοκιμών, στο επόμενο Ford Explorer της αμερικανικής αγοράς. Σύμφωνα με την Ford περισσότερα από 50.000 ατυχήματα το χρόνο, γίνονται στην Αμερική λόγο της μεγάλης ταχύτητας που αναπτύσσουν τα οχήματα στις στροφές, από λάθος εκτίμηση των οδηγών τους. Το φαινόμενο γίνεται πιο έντονο στα SUV, Crossover και Pick Up, λόγο του υψηλού κέντρου βάρους. Το σύστημα αποτελεί επί της ουσίας μια νέα προέκταση του λογισμικού, με το οποίο συντονίζονται οι αισθητήρες του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ESC) και του συστήματος κατά της ανατροπής (RSCRoll Stability Control).

Το Curve Control συγκρίνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου με την γωνία του τιμονιού, λαμβάνει υπόψη τις τιμές των αισθητήρων που αναγνωρίζουν την δυναμική κατάσταση του (π.χ κλίση, ταχύτητα κ.τ.λ)  και επεξεργαζόμενο τις πληροφορίες ταχύτατα, καταλαβαίνει πότε ένα όχημα αρχίζει να κάνει μεγαλύτερο «τόξο στροφής», λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας, ανάποδης κλίσης της στροφής ή λόγο γλιστερού οδοστρώματος. Εκείνη την στιγμή επεμβαίνει δυναμικά στα φρένα των τεσσάρων τροχών, με σωστό τρόπο και ελαττώνει την ταχύτητα μέχρι και 16km/h, μέσα σε μόλις 1 δευτερόλεπτο, φέρνοντας το αυτοκίνητο στη σωστή πορεία του δρόμου, χωρίς παρενέργειες, βοηθώντας τον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του οχήματος.

Αν οδηγός θέλει να κάνει κάποιο ιδιαίτερο ελιγμό, παρεμβαίνοντας με το πάτημα του γκαζιού ή του φρένου παρακάμπτει το Curve Control. Παράλληλα στα τετρακίνητα μοντέλα, όπου υπάρχει πρόγραμμα off-road οδήγησης των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου, το Curve Control απενεργοποιείται. Η Ford σχεδιάζει να εξοπλίσει με το εν λόγω σύστημα όλα SUV, Crossover και Pick Up μέχρι το 2015 και αργότερα να το περάσει και στα επιβατικά της μοντέλα.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...