Mazda – Δεύτερη ευκαιρία στους περιστροφικούς κινητήρες

Εξελίσσει νέα γενιά με χαμηλή κατανάλωση

  • -
  • -

Ο αποκλεισμός του RX-8 από μερικές αγορές, όπως π.χ την ευρωπαϊκή, πέφτοντας θύμα των αυξημένων ρύπων, έχει προβληματίσει τους φανατικούς οπαδούς των σπορ μοντέλων της Mazda. Στην ιαπωνική αγορά, το μοντέλο συνεχίζει να διατίθεται, κάτι που ισχύει και για την αγορά της Αυστραλίας.

Η Mazda  πάντως δεν εγκαταλείπει την ιδέα του περιστροφικού κινητήρα και ερευνά ήδη την αναγέννηση του. Σκοπός, η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, μέχρι και 50% σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα, προσομοιώνοντας τις απαιτήσεις του νέου κινητήρα σε καύσιμο, με αυτές των σύγχρονων εμβολοφόρων κινητήρων «Sky» που εξελίσσει. Στελέχη της Mazda δηλώνουν, ότι μια κατανάλωση των 6.0 lt/100km, όμοια με αυτή ενός μοντέρνου δίλιτρου κινητήρα με άμεσο ψεκασμό, είναι ο τελικός στόχος.

Οι μηχανικοί της Mazda δοκιμάζουν, διάφορες τεχνολογίες για την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, με τις φήμες πάντως, για  χρήση ενός ηλεκτρικού υπερτροφοδότη, να διαψεύδονται.

Ευχόμενοι την ύπαρξη μιας νέας γενιάς RX-8, οι φανατικοί οπαδοί πρέπει να περιμένουν. Επιπλέον, οι άνθρωποι της Mazda μιλούν και για την αναβίωση του RX-7, project που είναι ακόμα στα χαρτιά.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...