Σπάει ρεκόρ η εφαρμογή της Kia - Έφτασε ήδη το 1,5 εκατομμύριο
Από μόλις 32.500 συνδρομητές το 2019, έφτασε στο 1,5 εκατομμύριο 6 χρόνια μετά, προσφέροντας στους χρήστες πάρα πολλές πληροφορίες και σημαντικές δυνατότητες.
- -
- -

Για να γιορτάσει το ορόσημο της προσέγγισης του 1,5 εκατομμυρίου ενεργών χρηστών του Kia Connect, η Kia Europe αναλογίζεται την πρόσφατη εξέλιξη του συνδεδεμένου οικοσυστήματος των οχημάτων της. «Από την κυκλοφορία του το 2019, το Kia Connect επιδεικνύει τη δέσμευση της εταιρείας σε καινοτόμες, πελατοκεντρικές λύσεις», δήλωσε ο Pablo Martínez Masip, Vice President Product & Marketing στην Kia Europe και COO του Kia Connect. «Προσφέροντας απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας και εξατομικευμένες υπηρεσίες, έχει μεταμορφώσει την εμπειρία οδήγησης για εκατομμύρια πελάτες σε όλη την Ευρώπη».
Μια πιο προσεκτική ματιά στους χρήστες του Kia Connect
Η βάση χρηστών Kia Connect αντικατοπτρίζει ένα ευρύ φάσμα οδηγών που αγκαλιάζουν πλήρως τη συνδεδεμένη κινητικότητα. Το 2019, γνωστό ακόμα με το όνομα «UVO Connect», εγγράφηκαν περίπου 32.500 χρήστες για την υπηρεσία. Με τα χρόνια, το Kia Connect γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη – υπερτριπλασιάστηκε η βάση χρηστών του μεταξύ 2021 και 2024 με αύξηση 32% μόλις μεταξύ 2023 και 2024. Αυτή η απότομη αύξηση αντανακλά όχι μόνο τη γενική αυξανόμενη υιοθέτηση της συνδεδεμένης τεχνολογίας αλλά και την αφοσίωση της Kia στην παροχή αξίας στους πελάτες της.
«Σήμερα, σχεδόν το 94% των ιδιοκτητών Kia σε όλη την Ευρώπη χρησιμοποιούν ενεργά το Kia Connect», δήλωσε ο Olivier Pascal, General Manager Connect Cars του Kia Connect. «Σε 13 από τις 28 χώρες όπου δραστηριοποιείται η Kia Europe, η χρήση ξεπερνά αυτόν τον μέσο όρο. Συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων είναι από τους πιο αφοσιωμένους χρήστες, με το 95% των κατόχων Kia EV να έχουν ενεργό λογαριασμό».
Το Kia Connect προσφέρει μια εκτεταμένη σειρά λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των χρηστών. Η πλατφόρμα έχει επαναπροσδιορίσει την ευκολία, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα. Υπηρεσίες όπως ο απομακρυσμένος έλεγχος κατάστασης οχήματος, ο διαγνωστικός έλεγχος οχήματος και η εύρεση αυτοκινήτου κατατάσσονται μεταξύ αυτών που χρησιμοποιούντα πιο πολύ. Άλλες λειτουργίες περιλαμβάνουν απομακρυσμένες υπηρεσίες, οι οποίες επιτρέπουν τον έλεγχο λειτουργιών του οχήματος όπως η φόρτιση, το κλίμα και οι κλειδαριές μέσω της εφαρμογής, ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και απρόσκοπτη ενσωμάτωση με έξυπνες υποδομές που βελτιώνουν την ασφάλεια και πληρωμές στο αυτοκίνητο μέσω της πληρωμής InCar .
Σύντομο ιστορικό για το Kia Connect
Το 2024 ήταν κομβικό έτος στην εξέλιξη του Kia Connect. Τον Ιανουάριο του 2024, η Kia συνεργάστηκε με την 4screen για να βελτιώσει τη συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο. Αυτή η συνεργασία έφερε μια πλατφόρμα σε πραγματικό χρόνο στα μοντέλα της Kia, δίνοντας στους οδηγούς πρόσβαση σε υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία και εξατομικευμένες προσφορές απευθείας στις οθόνες πλοήγησής τους. Η Kia προσφέρει μια πιο βολική και εξαιρετικά εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης, επιτρέποντας στους οδηγούς να αλληλεπιδρούν με επώνυμα pins που προσφέρουν λεπτομέρειες σχετικά με κοντινούς σταθμούς φόρτισης, εστιατόρια και εκπτώσεις.
Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2023 και δίνει τη δυνατότητα σε περισσότερους από ένα εκατομμύριο Ευρωπαίους πελάτες να εξατομικεύουν τα αυτοκίνητά τους με λειτουργίες κατά παραγγελία (FOD). Το Kia Connect προσφέρει λειτουργίες όπως ενημέρωση ψυχαγωγίας, Remote Smart Park Assist 2, ενισχύσεις επιτάχυνσης και ροή μουσικής. Αυτή η προσέγγιση εξασφάλισε ότι τα μοντέλα της Kia θα παραμείνουν ανθεκτικά στο μέλλον και προσαρμόσιμα στις τεχνολογικές εξελίξεις.
Τον Απρίλιο, η Kia συνεργάστηκε με το ολλανδικό υπουργείο για τη βελτίωση των εφαρμογών έξυπνης κινητικότητας και συνδεσιμότητας (V2X). Αυτή η συνεργασία είχε ως αποτέλεσμα την ενοποίηση των οχημάτων με την ολλανδική κυκλοφοριακή υποδομή για την υποστήριξη της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας της κυκλοφορίας. Με αυτή την κίνηση, η εταιρεία έγινε η πρώτη στην Ευρώπη που εισήγαγε τη λειτουργία Emergency Vehicle Approaching Alert, η οποία παρέχει στους οδηγούς δεδομένα τροχαίων ατυχημάτων σε πραγματικό χρόνο και ειδοποιήσεις ασθενοφόρων. Η συνεργασία συνέβαλε επίσης στην ευρύτερη στρατηγική του Ομίλου Hyundai Motor που ορίζεται από λογισμικό (SDx) επιδεικνύοντας τις δυνατότητες των ασύρματων ενημερώσεων λογισμικού στην παγκόσμια ανάπτυξη λύσεων έξυπνης κινητικότητας.
Τον Σεπτέμβριο, μια συνεργασία με την Geotab επέκτεινε την εμβέλεια της Kia σε λύσεις διαχείρισης στόλου. Αυτή η συνεργασία στοχεύει να προσφέρει λειτουργική αποτελεσματικότητα και ασφάλεια για τη σειρά Platform Beyond Vehicle (PBV) της εταιρείας. Οι φορείς εκμετάλλευσης στόλου επωφελούνται από την προσαρμόσιμη πλατφόρμα της Geotab με δυνατότητες όπως δρομολόγηση EV, αυτοματοποιημένες συστάσεις φόρτισης και απλή ενσωμάτωση με στόλους πολλαπλών σημάτων χωρίς πρόσθετο υλικό.
Τα μοντέλα της Kia έλαβαν επίσης μια ολοκληρωμένη ενημέρωση over-the-air (OTA) που παρείχε σημαντικές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ροής μουσικής SoundCloud, ενός EV Route Planner με χωριστή οθόνη για βελτιωμένες πληροφορίες φόρτισης και υποστήριξη κλιματισμού μπαταρίας μέσω φωνητικών εντολών. Οι πρόσφατες ενημερώσεις OTA περιέχουν περισσότερες από 150 λειτουργικές βελτιώσεις OTA και νέες δυνατότητες που βασίζονται στα σχόλια των χρηστών, που καταδεικνύουν τη δέσμευση της Kia να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της με βάση τα σχόλια των χρηστών και την προηγμένη τεχνολογία.
Το EV3 ξεχωρίζει ως το πρώτο μοντέλο που συνδυάζει τα προηγμένα χαρακτηριστικά του Kia Connect. Εξοπλισμένο με λειτουργικότητα CCS και με ενσωματωμένες τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις λογισμικού της Kia, το EV3 δείχνει πώς η προηγμένη τεχνολογία οχημάτων και οι συνδεδεμένες υπηρεσίες μπορούν να συνδυαστούν με την επόμενη ενημέρωση, η οποία θα περιλαμβάνει video streaming, Kia AI assistant για αναγνώριση φωνής και in-car karaoke.
Δείτε ακόμη: Η video-δοκιμή μας για το Kia EV3
Τον Οκτώβριο, η Kia ξεκίνησε το In-Car Payment σε συνεργασία με την Parkopedia. Αυτό το σύστημα έκανε το ντεμπούτο του με το Kia EV3 και επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν, να κάνουν κράτηση και να πληρώνουν για θέσεις στάθμευσης απευθείας μέσω της οθόνης αφής του αυτοκινήτου τους ή της εφαρμογής Kia Connect. Η ενοποίηση της Parkopedia παρέχει πρόσβαση σε περισσότερες από 330.000 θέσεις στάθμευσης σε 19 ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, η Kia ανακοίνωσε σχέδια για επέκταση της πληρωμής εντός αυτοκινήτου ώστε να περιλαμβάνει πληρωμές για άλλες υπηρεσίες πέρα από τη στάθμευση.
Με σχέδια για περαιτέρω βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της ευρύτερης ενσωμάτωσης με έξυπνα οικοσυστήματα πόλεων και εμπλουτισμένες εμπειρίες χρήστη, το Kia Connect βρίσκεται σε θέση να ηγηθεί της επανάστασης του συνδεδεμένου αυτοκινήτου στην Ευρώπη και πέρα από αυτήν. Καθώς το ταξίδι συνεχίζεται, το Kia Connect θα συνεχίσει να συνδέει τους οδηγούς σε μια εξυπνότερη, ασφαλέστερη και πιο συναρπαστική εμπειρία αυτοκινήτου.