Ελαστικό Pirelli που δεν “κλατάρει”

Νέα τεχνολογία Seal Inside

  • -
  • -

Ένα νέο ελαστικό που ‘αυτοεπισκευάζεται’ σε περίπτωση διείσδυσης ξένου σώματος (π.χ. καρφί), επιτρέποντας τη συνέχιση του ταξιδιού χωρίς να χρειάζεται αλλαγή, εξέλιξε η Pirelli. Η τεχνολογική καινοτομία Seal Inside που δημιούργησε το Τμήμα Έρευνας της Pirelli, επιτρέπει στο τρυπημένο ελαστικό να διατηρεί από μόνο του την πίεση και την ακεραιότητά του, αυξάνοντας την ασφάλεια στην οδήγηση. Η δράση του Seal Inside αποτρέπει σε ποσοστό 85% τις πιθανές αιτίες μιας απώλειας πίεσης, σύμφωνα με την Pirelli.

 

Πως λειτουργεί η τεχνολογία Seal Inside

Ας υποθέσουμε πως ένα από τα ελαστικά του αυτοκινήτου μας πατάει ένα καρφί. Με τη νέα τεχνολογία της Pirelli, μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το ξένο σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζει με πλήρωση του στεγανοποιητικού υλικού ακόμα και στην περίπτωση που το καρφί αφαιρείται. Έτσι, το ελαστικό στεγανοποιείται πλήρως και ο αέρας δεν μπορεί να διαφύγει από πουθενά. Το Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα, εξασφαλίζοντας πως οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν επηρεάζονται: ο οδηγός ούτε καν παρατηρεί το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Έτσι, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά.

Η Pirelli παρομοιάζει το Seal Inside με τη φιλοσοφία Run Flat, με την οποία μοιράζεται τα ίδια χαρακτηριστικά ασφάλειας και επιδόσεων. Όπως λέει η ιταλική εταιρεία, το Seal Inside εγγυάται τις επιδόσεις των στάνταρ ελαστικών σε ότι αφορά την αντίσταση κύλισης, την άνεση, το θόρυβο και την απόδοση σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Επιπλέον, ο οδηγός έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή του προβληματικού ελαστικού. Η τεχνολογία Seal Inside της Pirelli ήδη χρησιμοποιείται και διατίθεται σαν εξοπλισμός πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ) σε διάφορα μοντέλα της Volkswagen.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...