Το νέο σύστημα HY-KERS της Ferrari
Υψηλότερες επιδόσεις για τον V12
- -
- -
Η πρώτη γενιά KERS είχε παρουσιαστεί στο κοινό το 2010 και στόχος της ήταν η μείωση των εκπομπών CO2 με αξιοποίηση της κινητικής ενέργειας και παράλληλη αύξηση του βαθμού απόδοσης του κινητήρα λόγω της μείωσης της κατανάλωσης σε καύσιμο. Το νέο σύστημα που παρουσίασε η Ferrari στο Σαλόνι του Πεκίνου αφορά τον κινητήρα V12 που πιθανότατα να αποτελέσει την καρδιά του αντικαταστάτη της Enzo που αναμένεται την επόμενη χρονιά.
Σύμφωνα με τη Ferrari το υφιστάμενο σύστημα εξασφάλιζε 40% μείωση των εκπομπών CO2 και χρησιμοποιούσε έναν ηλεκτροκινητήρα σε συνδυασμό με ένα επτατάχυτο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη. Το νέο HY-KERS διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος δεν έχει σκοπό την ανάκτηση ενέργειας στις φάσεις της πέδησης, αλλά την αύξηση της ροπής που θα φτάνει στους τροχούς ώστε να βελτιώνονται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου. Η συστοιχία μπαταριών θα λειτουργεί μάλιστα κι ως «έρμα» ώστε να βελτιώνεται το ζύγισμα της Ferrari ανάλογα με τη θέση που θα επιλεγεί να τοποθετηθεί.