Το Q4 e-tron προσφέρει την «έκρηξη» ροπής με το άγγισμα του γκαζιού και την οδήγηση με το κιβώτιο μονής σχέσης που έχει κάθε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο - αλλά συνδέοντάς την με μια σειρά κορυφαίων ηλεκτρονικών τεχνολογιών.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει - προαιρετικά με paddles στο τιμόνι - ανάμεσα στα τρία επίπεδα ανάκτησης της ενέργειας του φρεναρίσματος, με το ανώτερο αυτών να επιτρέπει την οδήγηση με ένα πεντάλ, επιτυγχάνοντας έτσι έναν σημαντικό βαθμό φρεναρίσματος με την απελευθέρωση του γκαζιού.
Η τετρακίνητη έκδοση Q4 50 e-tron, το νέο κεφάλαιο της λαμπρής ιστορίας quattro της Audi, λειτουργεί αυτόματα: για να μην χάνεται άσκοπα ούτε καν ελάχιστη ενέργεια, ο εμπρός κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία αυτόματα και μόνο όταν το λογισμικό το κρίνει αναγκαίο.
Ο συνδυασμός της τετρακίνησης με το σύστημα Torque Vectoring, που κατανέμει αυτόματα τη ροπή στον εξωτερικό τροχό σε κάθε στροφή, μαζί με το πολύ χαμηλό κέντρο βάρους που διασφαλίζεται με την τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο και ανάμεσα στους δύο άξονες, προσφέρουν πρωτόγνωρη αίσθηση κατευθυντικότητας, πρόσφυσης και αίσθησης στιβαρότητας και πλήρους συγκρότησης του Q4 e-tron, σε όλες τις φάσεις της στροφής.
Πρόκειται για μια δυναμική οδηγική «ιεροτελεστία» στην οποία η Audi μένει πιστή, ταγμένη στο αγωνιστικό της ένδοξο παρελθόν, παρά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Εξάλλου, πέραν των παραπάνω, εξακολουθεί η οδική του συμπεριφορά να γεννάται από ένα εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο με υψηλή αναλογία χάλυβα εξαιρετικά υψηλής αντοχής, μαζί με την άρτια ρυθμισμένη ανάρτηση - πολλαπλών συνδέσμων, πίσω - και με τα ελαφρώς φαρδύτερα πίσω ελαστικά στις ζάντες 19 ως 21 ιντσών.