Τον περασμένο Αύγουστο, το Ίνγκολσταντ επιστράτευσε τρία e-tron 55 quattro και εννέα δημοσιογράφους με σκοπό να ταξιδέψουν μέσα από 10 χώρες, σε μόλις 24 ώρες. Έκαναν συνολικά 1.600 χιλιόμετρα από τη Σλοβενία μέχρι την Ολλανδία, όμως τα πράγματα εκεί έξω είναι σαφώς πιο οργανωμένα στο κομμάτι του ανεφοδιασμού ηλεκτρικής ενέργειας.
Σαν γενικό συμπέρασμα το e-tron έδειξε ότι ανήκει σε αυτά τα λίγα αμιγώς ηλεκτροκίνητα που μπορούν να κάνουν το βήμα παραπάνω και να αποχαρακτηριστούν από τον τίτλο «παιδί της πόλης».
Η αυτονομία του λοιπόν δείχνει δελεαστική για να μας πείσει να πάμε «κόντρα» στον αστικό ρόλο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οδηγώντας το μακριά από την Αθήνα.
Το δάχτυλο προσγειώνεται στον χάρτη στην περιοχή της Θεσσαλίας, όχι τυχαία. Στην Ιθάκη της καινοτομίας και της τεχνολογικής εφαρμογής πάνω στην διευκόλυνση των πολιτών της.
Τα Τρίκαλα, που έχουν το μεγαλύτερο βαθμό απορρόφησης των αγαθών της τεχνολογίας. Μια πόλη που φαντάζει σαν Γαλατικό χωριό που έπεσε στο καζάνι με το μαγικό φίλτρο της δημιουργικότητας σε σχέση με την αυτοκρατορία της γραφειοκρατικής αναβλητικότητας που επικρατεί στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Ο δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Παπαστεργίου, αλλά και οι πολίτες που εμπιστεύονται το όραμά του μπορούν να καμαρώνουν για την πιο ευρωπαϊκή νοοτροπία ανάμεσα στις ελληνικές πόλεις.
Να η ευκαιρία λοιπόν να χαράξουμε πορεία με το e-tron προς τα εκεί και μια που μιλάμε για το e-tron, τι είναι επιτέλους αυτό το e-tron;