Κάτω από το καπό συνυπάρχουν και συνεργάζονται τα συστήματα Hybrid Performance και Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD).
Τρεις διαφορετικοί κινητήρες, δυο ηλεκτροκινητήρες και ο 2λιτρος i-VTEC, που λειτουργεί με τον κύκλο Atkinson, μια κεντρική μονάδα ελέγχου ισχύος και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης. Η απόδοση του βενζινοκινητήρα είναι στους 145 ίππους, ενώ η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 184 ίπποι και η αντίστοιχη τιμή ροπής 315 Nm
Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V Hybrid από στάση στα 100 km/h σε 9,2’’ στο μοντέλο AWD (σε 8,8’’ σε FWD εκδοχή), ενώ η τελική ταχύτητα οριοθετείται στα 180 km/h.
Σύμφωνα με την Honda οι προδιαγραφές του εξασφαλίζουν χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (από 120 έως 126 gr/km - σύμφωνα με τον κύκλο NEDC), ενώ η μέση εργοστασιακή κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι στα 5,5 lt/100 km για την τετρακίνητη έκδοση (5,3 lt/100 km για την FWD). Οι αντίστοιχες τιμές σύμφωνα με τον κύκλο WLTP είναι 156 gr/km για τη FWD έκδοση και 166 gr/km για την AWD και η συνδυασμένη κατανάλωση βάσει του ίδιου κύκλου 6,9 lt/100 km (FWD) και 7,3 lt/100 km (AWD).
Στην πράξη αν κυνηγάς την επιβεβαίωση των επιδόσεων δεν θα φτάσεις το διψήφιο νούμερο, ενώ σε αστική χρήση που διευκολύνει το υβριδικό σύστημα να βγάλει λαγό από το καπέλο, τα 6,6 lt/100 km είναι εφικτή τιμή. Σε μη αστικό περιβάλλον όπου δικαιολογεί την SUV ταυτότητα και περιλαμβάνει ανοιχτό δρόμο, ποικιλία στροφών σε επαρχιακό δίκτυο και λίγο χωματόδρομο, όπως η συνολική διαδρομή της εκδρομής μας (που ξεπέρασε τα 1.000 km στο σύνολο) άγγιξε τα 8 lt/100 km.
Με μια μέση συνολική στα 7,2 lt/100 km το Honda CR-V Hybrid κινήθηκε πάντα σβέλτα και ουσιαστικά ισοφάρισε καταναλώσεις supermini κάτι που αποτελεί επιτυχία.