Φτάνεις κάποια στιγμή στο γραφείο και κάποιος σε ρωτάει αν έχεις χρόνο για μια επιστροφή. Απαντάς ok και όταν μάθεις τι είναι αυτό που επιστρέφεις, οι εγκεφαλικές λειτουργίες αυτομάτως σε οδηγούν στην τοποθεσία. Για παράδειγμα Nissan! Ξέρεις ότι θα κατευθυνθείς μηχανικά μέχρι το ποτάμι, στην Λ. Αθηνών 169.
Αυτή την φορά όμως αυτό που επιστρέφεις, δεν το έχεις καν παραλάβει! Και η τοποθεσία επιστροφής παραμένει Nissan, αλλά στην άλλη άκρη της Ευρώπης.
Εν ολίγοις το αυτοκίνητο είναι το GT-R και η αποστολή, η παράδοση του εκεί που ανήκει. Το μπλε Nissan GT-R που ήρθε στην Ελλάδα από συναδέλφους των 4Τ, δειγματίστηκε στην «Αυτοκίνηση», οδηγήθηκε από μελλοντικούς πελάτες και δημοσιογράφους και ταυτόχρονα πρόσφερε τεχνογνωσία στο τεχνικό τμήμα της Νικ. Ι Θεοχαράκης, έκανε τον κύκλο του στην Ελλάδα.
Η επικοινωνία με τον Γιάννη Μεθενίτη από το γραφείο τύπου της ελληνικής αντιπροσωπίας ξεδιάλυνε λίγο την κατάσταση:
«
Ο επαναπατρισμός του πρέπει να γίνει μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι της 18 Νοεμβρίου στο Bruhl της Γερμανίας. Θα έχεις μαζί σου budget, εισιτήρια για καράβι και αεροπλάνο και θα παραλάβεις το αυτοκίνητο Τρίτη πρωί στις 15/11.»
Οι χάρτες και οι πιθανές διαδρομές για το επόμενο δεκαήμερο ήταν στάνταρ ανοιχτά παράθυρα στον υπολογιστή μου, προηγήθηκε βέβαια και η γνωριμία με το GT-R στα Μέγαρα όπου επιβεβαίωσε ένα μέρος των δυνατοτήτων και έφτασε η μέρα της παραλαβής-αναχώρησης.
Είναι η ίδια ημέρα που ο Μπάρακ Ομπάμα ανακάλυπτε πόσο γρήγορα μπορείς να φτάσεις από το ένα σημείο της Αθήνας στο άλλο, αν είσαι πλανητάρχης!
Γιατί αν δεν είσαι μπορείς απλά να περάσεις την μισή σου μέρα σημειωτόν στην κίνηση. Κάπως έτσι το πρωί έγινε σχεδόν μεσημέρι, όταν το GT-R κούνησε το μαντήλι στις εγκαταστάσεις και στους ανθρώπους που το φιλοξένησαν στην παραμονή του στην Ελλάδα.
Στους ασφυκτικούς από κίνηση δρόμους το μακρύ και φαρδύ GT-R δείχνει μια πειθήνια προσαρμοστικότητα. Σαφώς δεν γεννήθηκε για να ζει έτσι, όμως μπορεί να εξυπηρετεί ρόλο καθημερινού αυτοκινήτου ακόμα και αν σταβλίζει 570 ίππους και 637 Nm ροπή.
Ούτε δυσανασχετεί, ούτε προσφέρει βαριά και δύστροπα χειριστήρια που θα σε κουράσουν. Μόνο οι πληθωρικές του διαστάσεις μπορούν να προβληματίσουν γιατί μην ξεχνάμε ότι δύσκολα βολεύονται 4,7 μέτρα μήκους και σχεδόν 1,90 πλάτους. Τα χαμηλά αεροβοηθήματα στους προφυλακτήρες είναι ένας ακόμα λογος προβληματισμού όταν πλησιάζεις σε κράσπεδα, πεζοδρόμια. Όσο τα χρειάζεσαι όταν σημαδεύεις την τελική του ταχύτητα, τόσο δεν τα θες όταν αναγκάζεσαι να το υποβάλεις στην αστική καθημερινότητα.
Το διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο, εκτός από την αστραπιαία και εύστοχη δουλειά του σε συνθήκες οδηγικής παρόξυνσης, διευκολύνει στην αστική τρέλα του στάματα-ξεκίνα και μετά από τέτοια άσκηση υπομονής, κάποια στιγμή ο δρόμος ανοίγει προς την Βορινή έξοδο της πόλης.