ΟΔΗΓΟΥΜΕ στην Ελλάδα το νέο Volkswagen Polo

Το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί την επιστροφή της γερμανικής μάρκας στην κορυφή των σουπερμίνι

  • -
  • -
με μια ματιά

Η έκτη γενιά του σουπερμίνι της Volkswagen κάνει μία γενναία μεταστροφή προς ένα πιο νεανικό κοινό. Οι επιδόσεις του σε κάθε τομέα του επιτρέπουν να «κουμπώσει» ιδανικά στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. 


Στα 42 χρόνια που μεσολάβησαν από το λανσάρισμα του πρώτου Polo, το γερμανικό σουπερμίνι έχει... απλωθεί σε πέντε γενιές και άνω των 14 εκατ. πωλήσεων. Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα από τα πιο δυνατά brand names στη γκάμα της Volkswagen, με ισχυρή παρουσία και στην ελληνική αγορά (110.000 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στη χώρα μας).

Στην έκτη γενιά του, το Polo είναι ταυτόχρονα πιο ώριμο και πιο νεανικό από ποτέ. Πώς το κατάφερε αυτό; Αφενός μεγάλωσε σε διαστάσεις και χώρους (+8 cm σε μήκος, +7 cm σε πλάτος, +75 lt σε χώρο αποσκευών) και απέκτησε πλούσιο εξοπλισμό ασφάλειας, αφετέρου «ζωήρεψε» σε σχεδίαση και δυνατότητες εξατομίκευσης. Διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, το σουπερμίνι της Volkswagen θα... ρίξει τον μέσο όρο ηλικίας πελατών της μάρκας, απευθυνόμενο σε νέα ζευγάρια και οικογένειες με 1-2 παιδιά. «Να γίνει το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ελλάδα το 2018», είναι ο υψηλός στόχος με τον οποίο συνόδευσαν τα στελέχη της Kosmocar το λανσάρισμα του νέου Polo.

Βασιζόμενο στη νέα πλατφόρμα MQB A0 του Ομίλου Volkswagen, το νέο Polo είναι πιο άκαμπτο (κατά 30% σε σχέση με τον προκάτοχό του), πιο ελαφρύ (έως 100 kg) και πιο αεροδυναμικό.

ΟΧΙ ΠΙΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ GOLF
Ο τίτλος δεν αφορά την ποιότητα κατασκευής και κύλισης, αλλά τη σχεδίαση. Το πεντάθυρο αμάξωμα των 4,05 μέτρων έχει το δικό του χαρακτήρα, σαφώς πιο νεανικό από το μικρομεσαίο μοντέλο. Θα είναι διαθέσιμο σε 14 χρώματα, 8 εκ των οποίων είναι νέα στην παλέτα της Volkswagen. Η γραμμή χρωμίου στη στενή μάσκα ενώνεται έξυπνα με τα στοιχεία LED στα εμπρός φώτα, ενώ οι έντονες ακμές στο καπό και η σχεδίαση του προφυλακτήρα χαρίζουν sport αίσθηση στο αυτοκίνητο. Μία λεπτή τρισδιάστατη λωρίδα αρχίζει από το εμπρός φτερό και φθάνει μέχρι την ουρά του αμαξώματος, όπου «συναντά» τα πίσω φωτιστικά σώματα.


Η καμπίνα των επιβατών παίρνει άριστα τόσο στον τομέα της πρακτικότητας (δύο ενήλικες θα καθίσουν άνετα πίσω) όσο και στη σχεδίασή της. Φωτεινή, με παιχνιδιάρικες διχρωμίες στο ταμπλό και τις πόρτες, με ποιοτικό αφρώδες υλικό στο ταμπλό, αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και μεγάλες οθόνες αφής (6,5 ή 8 ιντσών) για το σύστημα πολυμέσων. Προαιρετικά μάλιστα το νέο Polo μπορεί να παραγγελθεί και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, διαμέτρου 10,25 ιντσών, γκάτζετ που δεν συναντάμε στην κατηγορία. Το πόσο «μεγάλο» έγινε το Polo αποδεικνύεται και από το χώρο αποσκευών 355 lt, παρά την παρουσία κανονικής ρεζέρβας κάτω από το πάτωμά του!

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Στα δυνατά σημεία του Polo είναι η δυνατότητα να... αλιεύει από μία ευρεία δεξαμενή μηχανικών συνόλων. Με δεδομένη τη στροφή των καταναλωτών προς τη βενζίνη στην κατηγορία των σουπερμίνι, η σχετική γκάμα αποτελείται από πέντε κινητήρες, τρεις εκ των οποίων είναι άμεσα διαθέσιμοι στην Ελλάδα. Στη βάση βρίσκεται ο τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.0 MPI με 75 ίππους (με τιμές από 13.400 ευρώ), ενώ ο turbo 1.0 TSI προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με 95 και 115 ίππους (διαθέσιμος και με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG). Μέσα στο 2018 θα ακολουθήσουν ο 1.5 TSI EVO με 150 PS και ο κορυφαίος 2.0 TSI με 200 ίππους για την έκδοση GTI. Στην πλευρά των diesel συναντάμε το γνώριμο 1.6 TDI, με 80 και 95 ίππους. Ο πιο δυνατός είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά (από 16.600 ευρώ), ενώ και εδώ υπάρχει η επιλογή του DSG.

Το Νοέμβριο θα γίνει γνωστή η τιμή του Polo με διπλό καύσιμο, βενζίνη και φυσικό αέριο. Πρόκειται για μία έκδοση με εξαιρετικό ενδιαφέρον, καθώς μπορεί να κινείται μέσα στις πόλεις με φυσικό αέριο και να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις με τη σιγουριά του ντεπόζιτου βενζίνης. Η έκδοση ονομάζεται TGI και βασίζεται στον 1.0 turbo με ελαφρά μειωμένη ισχύ (στους 90 ίππους). Η συνδυαστική αυτονομία ξεπερνά κατά πολύ τα 1.000 km, ενώ το κόστος είναι εξαιρετικά χαμηλό. Μόλις 3 ευρώ ανά 100 km!


ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ
Στη διάθεσή μας για μία ημερήσια απόδραση με προορισμό την πανέμορφη και γεμάτη ιστορία πόλη της Αργολίδας είχαμε το Polo με τον 1.0 TSI 95 ίππων και το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Ο τρικύλινδρος κινητήρας λειτουργεί πολιτισμένα κάτω από το καπό του μικρού Volkswagen, χάρη στο σαφές σύστημα μετάδοσης. Η πολύ καλή ηχομόνωση για την κατηγορία δεν επιτρέπει να περνούν στο εσωτερικό έντονοι θόρυβοι από τον κινητήρα (μόνο σε στιγμές έντονης επιτάχυνσης ακούγεται το χαρακτηριστικό κροτάλισμα) ή την αεροδυναμική αντίσταση και το Polo ταξιδεύει εξαιρετικά σε υψηλές ταχύτητες (τα 100 km/h έρχονται από στάση σε λιγότερο από 11 sec και η τελική του αγγίζει τα 187 km/h). Ο μικρός turbo βρίσκεται στο... στοιχείο του όταν λειτουργεί στο εύρος των 2.000-3.000 rpm, καθώς εμφανίζει καλή απόκριση χωρίς να ανεβάζει την ένδειξη κατανάλωσης στον υπολογιστή ταξιδίου. Σε μεικτή διαδρομή στην εθνική οδό και το επαρχιακό δίκτυο και με σβέλτο ρυθμό δεν ξεπέρασε τα 6,2 lt/100 km.


Η συνολική αίσθηση από την ποιότητα κύλισης, τη συνεργασία κινητήρα-κιβωτίου και την πληροφόρηση από το τιμόνι, είναι κορυφαία στην κατηγορία του. Το όμορφο σε σχεδίαση εσωτερικό, τα άνετα καθίσματα και το εύχρηστο σύστημα πολυμέσων καθιστούν απολαυστικές τις ώρες που θα περάσεις μαζί του και καθιστούν το Polo ως ιδανικό όχημα... διαφυγής από την πόλη. Είτε για κοντινούς προορισμούς όπως το Ναύπλιο, είτε για πιο μακρινά ταξίδια.

Η υψηλότερη τιμή του σε σχέση με ορισμένους εκ των ανταγωνιστών του, δικαιολογείται από τον πλούσιο εξοπλισμό, ακόμη και στη βασική έκδοση Trendline. Περιλαμβάνει μία σειρά από συστήματα υποβοήθησης (επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με αυτόνομο φρενάρισμα, ανίχνευση πεζών, αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων - Multi-collision Brake, Hill Hold Assist), όπως επίσης κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω.

ANAΛΥΤΙΚΑ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ VW POLO

Το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού Comfortline προσθέτει ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, εξωτερικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους, Cruise Control, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, διπλό δάπεδο χώρου αποσκευών, θήκες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Στην κορυφαία έκδοση Highline οι πελάτες της Volkswagen θα συναντήσουν επίσης 16άρες ζάντες αλουμινίου, ρυθμιζόμενο Cruise Control, αυτόματο κλιματισμό, πίσω φώτα LED, sport εμπρός καθίσματα και κρυφός εσωτερικός φωτισμός.

Οι... ανήσυχοι θα λατρέψουν την ειδική έκδοση Beats (σε συνεργασία με τον ομώνυμο οίκο ηχοσυστημάτων), για τα αυτοκόλλητα στο καπό και την οροφή, τα λογότυπα beats στις μεσαίες κολόνες, τις επενδύσεις στο κατώφλι των εμπρός θυρών, τα sport καθίσματα από ύφασμα/δέρμα και βέβαια για το ηχοσύστημα Beats με 8κάναλο ενισχυτή, 6 ηχεία και συνολική ισχύ 300 W.

συμπέρασμα

Η Volkswagen ακολουθεί πιστά το τρίπτυχο «μεγαλύτερο, πλουσιότερο, ομορφότερο» στο νέο Polo. Ένα αυτοκίνητο που έχει όλα τα φόντα για να διευρύνει το κοινό της μάρκας στην Ελλάδα και να γίνει το best seller της κατηγορίας. 


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: VOLKSWAGEN


VIDEOS

Volkswagen Polo 6th gen official video

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...