Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Mitsubishi L200

Με επιθετική εμφάνιση, πλούσια τεχνολογία και τιμή εκκίνησης τα 27.300 € το L200 ξεκινάει την καριέρα του στην ελληνική αγορά

  • -
  • -

Μετά την πρώτη επαφή στο εξωτερικό με το Mitsubishi L200 έφτασε η στιγμή να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκος και επί ελληνικού εδάφους, σε πραγματικές συνθήκες. Σε μια διαδρομή μέχρι τη Βυτίνα, που είχε μπόλικα χιλιόμετρα ασφάλτου και άλλα τόσα εκτός δρόμου. Σε σκληρές συνθήκες, με χώμα, πέτρες, νεροφαγώματα και λόγω βροχής κατά περιόδους και αρκετή λάσπη.

Ξεκινώντας από την αρχή, στο νέο Mitsubishi L200 μπορεί οι αδιαμφισβήτητες μεταφορικές και εκτός δρόμου δυνατότητές του να το έχουν καθιερώσει στην αγορά, αλλά σε αυτή την έκτη γενιά του, αυτό που το κάνει ξεχωριστό και αποτελεί είδηση με κεφαλαία γράμματα, είναι η τεχνολογία του.

Ανάλογη ενός επιβατικού αυτοκινήτου, θέτει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία του και προσθέτει νέες αξίες σε αυτή. Το νέο L200 κουβαλά στις αποσκευές του περισσότερη τεχνολογία από όσο είναι… το ωφέλιμο φορτίου του, αξιοποιώντας τις πιο πρόσφατες με τις οποίες εφοδιάζονται τα αδελφά μοντέλα.

Πιο συγκεκριμένα εξοπλίζεται με σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας, με λειτουργία υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης οπίσθιας κίνησης, σύστημα περιορισμού επιπτώσεων εμπρόσθιας σύγκρουσης και περιορισμού πρόσκρουσης σε στενούς χώρους στάθμευσης. Επιπλέον, τέσσερις κάμερες συμβάλουν στην πλήρη εποπτεία 360 μοιρών.

Εν γένει, το Mitsubishi L200 για περισσότερα από 40 χρόνια έχει αποτελέσει ιδανικό σύντροφο 4,7 εκατομμυρίων επαγγελματικών που το έχουν επιλέξει. Χαρακτηριστικό της αξιοπιστίας του είναι ότι 416.00 από αυτά συνεχίζουν να κυκλοφορούν απροβλημάτιστα στην Ευρώπη. Εκτός από σημαντική μονάδα στην κατηγορία του, το L200 διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και στη γκάμα της Mitsubishi, αφού κατέχει τη δεύτερη θέση, ανάμεσα στα Outlander και ASX.

Στην έκτη γενιά του το L200 παρουσιάζεται ριζικά ανανεωμένο, με αιχμηρή σχεδίαση, υιοθετώντας την εταιρική ταυτότητα και σχεδιαστική φιλοσοφία «Dynamic Shield» που έχουμε συναντήσει στα Outlander, Eclipse Cross και ASX.

Η νέα πιο κάθετη μάσκα είναι το κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα, με τις νίκελ λεπτομέρειες να πρωταγωνιστούν στη νέα γενιά. Τώρα οι ακμές κυριαρχούν, αφήνοντας πίσω τους τις καμπύλες και το στρογγυλεμένο σχήμα της προηγούμενης γενιάς. Παραπέμπει σε SUV και αυτό του χαρίζει πόντους.

Για την εξέλιξή του αφιερώθηκαν 26 μήνες, με περισσότερα από 2.400 τμήματα του αυτοκινήτου να είναι νέα. Έτσι, με την αναβάθμιση να ξεπερνάει το 51% του μοντέλου, δικαιωματικά το L200 παίρνει τον τίτλο του νέου. Διαθέσιμο σε δυο τύπου αμαξώματος, Club Cab και Double Cab με διπλή καμπίνα για περισσότερους χώρους, το L200 διαθέτει στάνταρ την τετρακίνηση, αλλά και πέντε χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.

Από την πρώτη επαφή κιόλας διαπιστώνεις ότι το αυτοκίνητο αυτό έχει φτιαχτεί για να μακροημερεύσει. Καλή κατασκευή, γεροδεμένη, στιβαρή. Τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Σκαρφαλώνοντας στο εσωτερικό του η νέα πιο σύγχρονη εικόνα κλέβει τις εντυπώσεις. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί δίνουν έμφαση στην αντοχή, στην κακομεταχείριση που θα υποστεί το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της ζωής του στα επαγγελματικά λημέρια.

Τα μαλακά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί τα συναντάμε στο κάτω μέρος και στις πόρτες αντίθετα από τα επιβατικά αυτοκίνητα. Η συναρμογή άψογη, κάτι που διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όπου παρά τις δυσκολίες της διαδρομής δεν ακούστηκε ο παραμικρός θόρυβος, τόσο από τα πλαστικά, όσο και λόγω προσεγμένης μόνωσης από το εξωτερικό. Ο πίνακας οργάνων με τους έγχρωμους δακτυλίους, το στροφόμετρο στα αριστερά και το ταχύμετρο στα δεξιά, έχει ανάμεσα μια έγχρωμη οθόνη υψηλής αντίθεσης που προβάλει επιμέρους πληροφορίες.

Στις ανώτερες εκδόσεις, στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 7 ιντσών με το πιο πρόσφατο σύστημα συνδεσιμότητας Mitsubishi Connect. Νέο, σε μορφή tablet είναι το interface για ευκολότερη πλοήγηση στο σύστημα, ενώ είναι συμβατό, τόσο με Apple CarPlay, όσο και με Android Auto. Επιπλέον, υπάρχουν θύρες φόρτισης, τόσο για τους εμπρός, όσο και για τους πίσω επιβάτες.

Η καμπίνα εκτός από αθόρυβη είναι και αρκετά ευρύχωρη, με την Mitsubishi να διατείνεται ότι προσφέρει τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία. Το σίγουρο είναι ότι ταξιδεύεις με αέρα και ανέσεις επιβατικού. Ο νέος diesel κινητήρας 2.268 cc που χρησιμοποιείται σε αυτή τη γενιά έχει προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 rpm. Για την ιστορία, -αφού ελάχιστα ενδιαφέρουν τους αγοραστές αυτής της κατηγορίας οι επιταχύνσεις- φτάνει τα πρώτα 100 km/h από στάση μέχρι σε 12,4 sec, αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 174 km/h.

Σε σχέση με τον προηγούμενο είναι ελαφρύτερος, ενώ έχει μειωμένες εσωτερικές τριβές και παρουσιάζει ελάχιστους κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, βελτιώνοντας τα επίπεδα άνεσης και μειώνοντας αυτά του θορύβου. Για τη μετάδοση φροντίζουν δύο κιβώτια ταχυτήτων, ένα 6άρι χειροκίνητο και ένα νέο ισάριθμων σχέσεων αυτόματο. Το τελευταίο διαθέτει και paddles αλλαγών πίσω από το τιμόνι, ενώ οι μακριές του κλιμάκωση μειώνει την κατανάλωση και τον θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες.

Όσον αφορά τις διαστάσεις του το νέο L200 έχει μεγαλώσει ελαφρώς φτάνοντας τα 5.225 mm στην έκδοση με τη μονή καμπίνα και στη διπλή αγγίζει τα 5.305 mm με το μήκος του χώρου φόρτωσης να είναι 1.520 mm. Το βάρος ανάλογα με την έκδοση κυμαίνεται από τα 1.895 έως τα 2.035 κιλά. Αρκετά με απόλυτα κριτήρια, αλλά όχι για την κατηγορία, τα οποία σίγουρα καταφέρνει να κρύβει στο δρόμο το L200. Για τη μετάδοση φροντίζει το σύστημα Easy Select με τρεις επιλογές κίνησης που επιλέγονται από έναν περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Πιο συγκεκριμένα στη βασική επιλογή «2H» η κίνηση περνάει στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν και οι επιλογές «4H» και «4L».

Τη διαφορά όμως κάνει το νέο εξελιγμένο σύστημα Super Select 4WD-II. Η κίνηση περνάει μόνιμα στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, με τη ροπή που περνάει στους εμπρός και πίσω τροχούς να είναι σε ποσοστό 40-60% αντίστοιχα. Φυσικά υπάρχουν και κοντές σχέσεις μετάδοσης 4HLc και 4LLc, με κλείδωμα κεντρικού διαφορικού, αλλά ηλεκτρομαγνητικά και πίσω. Τα νεότερα αφορούν τα προγράμματα Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock, με τα οποία αναβαθμίστηκε το software του συστήματος, ενώ και το Hill Decent Control διατηρεί χαμηλά μέχρι τα 20 km/h την ταχύτητα του αυτοκινήτου στην κατάβαση.

Όταν το L200 φύγει από την άσφαλτο, όπου διακρίνεται για την άνεση που προσφέρει, μεταμορφώνεται σε θηρίο. Ένα αγρίμι που δεν σταματάει σχεδόν πουθενά. Οι γωνίες του εντυπωσιακές, με την προσέγγισης να είναι 30 μοίρες, την αποφυγής να είναι 22 και την ράμπας 24. Ο τρόπος που αντιμετωπίζει τις δυσκολίες εκτός δρόμου είναι εντυπωσιακός, με τη λειτουργία της ανάρτησης και της τετρακίνησης να είναι υποδειγματική. Ισοπεδώνει τις κακοτεχνίες και βρίσκει πρόσφυση εκεί που δεν υπάρχει, κερδίζοντας το τίτλο του σκληροτράχηλου. Αυτού που οι δυνητικοί αγοραστές αναζητούν σε ένα μοντέλο του είδους.

 

Mitsubishi L200 MY20

ΕΚΔΟΣΗ                                               ΤΙΜΗ

Club Cab Invite                                  27.300 €

Club Cab Intense Plus                     30.500 €

Double Cab Invite                            29.500 €

Double Cab Intense Plus               33.200 €

Double Cab Instyle                           37.900 €

Double Cab Instyle auto                40.100 €

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...