Οδηγούμε το νέο Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Η νέα γενιά του Ranger Raptor πάτησε επί ελληνικού εδάφους, κάνοντας επίδειξη των εκπληκτικών δυνατοτήτων και των προηγμένων τεχνολογιών σε βουνά, άσφαλτο και πίστα.
- -
- -
Το Ford Ranger Raptor είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο. Είναι το pick-up που κατάφερε να κερδίσει την εκτίμηση ακόμη και του απαιτητικού κοινού των premium SUV. Αυτό το όχημα συνδυάζει με δεξιοτεχνία των επιβλητικότητα των διαστάσεων με την πληθωρικότητα και τις επιδόσεις σε κάθε επιφάνεια. Από το 2018, οπότε έκανε την παρθενική του εμφάνιση, κυριάρχησε στην αγορά, με τους πελάτες να το εξυμνούν σε κάθε ευκαιρία.
Στη δεύτερη γενιά ωστόσο, η Ford το αναβάθμισε σε τέτοιο βαθμό, ενθουσιάζοντας από τους αμετανόητους petrolhead έως τους θιασώτες της ηλεκτροκίνησης. Το νέο Raptor αποτελεί συνώνυμο της περιπέτειας, των επιδόσεων σε κάθε τερέν και της υπέρβασης οποιουδήποτε εμποδίου.
Το διαπιστώσαμε κατά την παρουσίασή του στη χώρα μας, όπου είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στο βουνό της Πεντέλης αλλά και στο Iaveris Park στη Μαλακάσα. Το φορτηγάκι της Ford Performance μπορεί να κάνει θαύματα σε κάθε έδαφος, με τις αρετές του να συναντώνται μόνο σε αντίστοιχα μοντέλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.
Ανεβαίνει και κατεβαίνει ολόκληρα βουνά
Χάρη στο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που συνοδεύεται με ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, τα 7 modes (Normal, Sport, Slippery, Rock crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja), τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και την εκπληκτική Fox ανάρτηση, το Raptor διαχειρίζεται μαεστρικά οποιαδήποτε συνθήκη.
Διαβάστε επίσης: Τιμές και εξοπλισμός του νέου Ford Ranger Raptor
Κατά τη διάρκεια του σύντομου test-drive, το δοκιμάσαμε σε κάθε είδους έδαφος, περάσαμε από αυλάκια βάθους μισού μέτρου και κατωφέρειες που ούτε με τα πόδια μπορείς να προσεγγίσεις με ασφάλεια. Το σύστημα Trail Control, που μοιάζει με το cruise control αλλά είναι σχεδιασμένο για χρήση σε συνθήκες off-road διαχειρίζεται εξόχως «ημιάγριες» καταστάσεις, όμως εκεί, που έχει γίνει η περισσότερη βελτίωση είναι στην άσφαλτο, με το Raptor να κινείται πλέον ως ένα επιβατικό SUV μεγάλων προσδοκιών.
Ο V6 3.0 twin-turbo κινητήρας αποδίδει 292 ίππους και ροπή 491 Nm προσφέροντας τη δύναμη και κυρίως την αγωνιστικών προδιαγραφρών απόλαυση στο χώμα, με το 10άρι αυτόματο κιβώτιο την εξάτμιση με τα τέσσερα προφίλ να χαρίζει έναν μεθυστικό ήχο όταν το θελήσει ο οδηγός.