Οδηγούμε το νέο Peugeot E-3008

Ξεχάστε το 3008 όπως το ξέρατε. Η νέα γενιά του SUV της Peugeot άλλαξε ριζικά, έχει νέα εμφάνιση, νέο εσωτερικό, κορυφαίες τεχνολογίες και πρωτίστως, δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση.

  • -
  • -

Η Peugeot φέρνει για μια ακόμη φορά τα πάνω-κάτω στην κατηγορία των SUV, δημιουργώντας ένα μοντέλο, το οποίο ελάχιστη σχέση έχει με το τωρινό best-seller. Οι Γάλλοι, αναμφίβολα πήραν μια τολμηρή απόφαση, αφού άλλαξαν ριζικά το αυτοκίνητο που γέμιζε με χρήματα τα ταμεία τους. Το αν αυτό θα μετατραπεί στην απόλυτη εμπορική επιτυχία, όπως οι ίδιοι θεωρούν, μόνον ο χρόνος θα το αποδείξει. Η πρώτη εικόνα ωστόσο, η οποία έχει πάντοτε και τη μεγαλύτερη σημασία, είναι εντυπωσιακή.

e 3008

Το νέας γενιάς 3008, που θα δείτε στις εκθέσεις σύντομα, είναι βέβαιο πως θα σας εκπλήξει. Η γαλλική φίρμα, με μεθοδικότητα μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο από ένα σύγχρονο C-SUV σε ένα προηγμένο αισθητικά και τεχνολογικά fastback SUV. Ναι, καλά διαβάσατε. Το 3008 δεν είναι πλέον το παραδοσιακό οικογενειακό SUV με τη μοντέρνα εμφάνιση, αλλά ένα αυτοκίνητο με στυλ και άποψη. Δυναμικό με ισχυρές επιδόσεις, κομψό με κεκλιμένες γραμμές, καινοτόμο με έξυπνες τεχνολογίες.

Η μεταμόρφωση του best seller

Αρκεί μια ματιά για να αντιληφθείς πως το νέο E-3008 είναι ακόμη πιο γοητευτικό. Οι Γάλλοι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα από τα πιο καλαίσθητα αυτοκίνητα της αγοράς, με έντονα αισθητικά στοιχεία και εξαιρετική αεροδυναμική. Τα φώτα LED εμπρός-πίσω τονίζουν την παρουσία του οχήματος, με τους κάθετους προβολείς στη μάσκα να λειτουργούν τόσο σαν φώτα ημέρας, όσο και σαν φλας.

Το νέο E-3008 βασίζεται στην  πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, με το μήκος του αμαξώματος να αγγίζει τα 4,5 μέτρα, το πλάτος τα 1,9 μ. και το ύψος τα 1,64 μ. Όσο για το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.74 μ., εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με την απουσία κεντρικού τούνελ, ιδανικούς χώρους στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων.

e 3008

Ανοίγοντας τις πόρτες, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι το νέο Panoramic i-Cockpit, με την εντυπωσιακή, υψηλής ανάλυσης, κυρτή οθόνη των 21 ιντσών που αιωρείται πάνω από το ταμπλό. Για τη βέλτιστη εργονομία είναι ελαφρώς κυρτή προς την πλευρά του οδηγού, ενώ παραμένει απόλυτα προσβάσιμη και από την μεριά του συνοδηγού.

Στην αριστερή πλευρά της πανοραμικής οθόνης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων εμφανίζει όλες τις πληροφορίες οδήγησης (ταχύτητα, ένδειξη ενέργειας/power meter, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ροή ενέργειας κλπ.) πάνω από τη στεφάνη του μικρού τιμονιού. Από τη δεξιά πλευρά, στο μέσον του ταμπλό, βρίσκεται το τμήμα της οθόνης αφής, το οποίο είναι προσβάσιμο από τον οδηγό και το συνοδηγό. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το χειρισμό του συστήματος θέρμανσης/κλιματισμού, της πλοήγησης, των συστημάτων πολυμέσων/δικτύωσης κλπ.

e 3008

Στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενούνται τα i-Toggles, που είναι πλήρως εξατομικευμένα πλήκτρα αφής, και μπορούν να προγραμματιστούν ώστε να εξασφαλίσουν γρήγορη πρόσβαση σε 10 από τις προτιμώμενες λειτουργίες του χρήστη, όπως να πραγματοποιήσει μία κλήση σε κάποια επαφή του, να ξεκινήσει την πλοήγηση σε έναν επιλεγμένο προορισμό, να συντονίσει έναν σταθμό του ραδιοφώνου ή να ρυθμίσει τη θερμοκρασία στο σύστημα κλιματισμού.

Δείτε επίσης: Αυτό είναι το Νο1 SUV στην Ελλάδα - Το έχουν αγοράσει 2.739 Έλληνες το 2024

Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει μεταφερθεί δεξιά του τιμονιού, ακριβώς δίπλα στο πλήκτρο Stop / Start του κινητήρα. Η θέση αυτή είναι απόλυτα εργονομική, και εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στον έλεγχο του κιβωτίου και στην εκκίνηση/σβήσιμο του κινητήρα με μία απλή κίνηση του χεριού.   

e 3008

Το τιμόνι διατηρεί τις συμπαγείς διαστάσεις, έχοντας όμως πιο μοντέρνο σχεδιασμό. Ουσιαστικά, δίνει την εικόνα του αιωρούμενου, παρόμοια με την πανοραμική οθόνη στο ταμπλό. Όσο για τα χειριστήρια που ενσωματώνει, αναγνωρίζουν αυτόματα το δάχτυλο του οδηγού αλλά ενεργοποιούνται μόνο όταν πιεστούν, για να αποφευχθούν τυχόν λάθος κινήσεις.

Φυσικά, από την καμπίνα δεν λείπει ο LED φωτισμός, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα υφάσματα και τις επενδύσεις αλουμινίου, να αναδεικνύουν έναν premium αέρα.

e 3008

Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 520 lt, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να τοποθετήσει εύκολα 4-5 μεγάλες βαλίτσες χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της πόρτας και του χαμηλού πατώματος.

Ποια είναι η αυτονομία του νέου E-3008

Η 3η γενιά του premium SUV θα λανσαριστεί αρχικά σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδοχές. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται προσθιοκίνητη έκδοση με τους 214 ίππους και την μπαταρία 77 kWh, ακολουθεί η επίσης προσθιοκίνητη με τους 232 ίππους και τη μπαταρία των 103 kWh, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η τετρακίνητη με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ – ένα σε κάθε άξονα – τους 327 ίππους και την μπαταρία των 77 kWh. Η αυτονομία ανέρχεται στα 527 km, 680 km και 525 km, αντίστοιχα.

e 3008

Οι μπαταρίες του νέου Peugeot E-3008 είναι ιόντων λιθίου NMC και φορτίζουν με μέγιστη ισχύ φόρτισης 160 kW. Μέσω wallbox η αναπλήρωση ενέργειας πραγματοποιείται σε περίπου 4 ώρες και 50 λεπτά, ενώ από τα ταχυφορτιστή η διαδικασία από το 20 στο 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.

Στις Κάννες, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την βασική έκδοση του γαλλικού μοντέλου με την μπαταρία των 77 kWh και τους 214 ίππους. Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι πως έχεις στα χέρια σου ένα εξαιρετικά ευέλικτο αυτοκίνητο παρά το βάρος των 2 τόνων. Το SUV της Peugeot με τη fastback προσέγγιση, κινείται στην άσφαλτο με περίσσια άνεση, επιταχύνει γραμμικά και διαθέτει αξιοθαύμαστη ποιότητα κύλισης.

e 3008

Η ανάρτηση απορροφά υποδειγματικά τις όποιος κακοτεχνίες του οδοστρώματος, με την καμπίνα να παραμένει τελείως ηχομονωμένη από εξωτερικούς θορύβους. Η φιλοσοφία των Γάλλων ήταν να παρέχουν στους οδηγούς ένα premium από κάθε πλευρά αυτοκίνητο και όπως αποδεικνύεται, τα κατάφεραν.

Δείτε ακόμη: Πόσα χιλιόμετρα βγάζει το νέο Peugeot E-3008 με μία φόρτιση;

Ο μικρός κύκλος στροφής και το γρήγορο τιμόνι κάνουν τους ελιγμούς μέσα στην πόλη εύκολη υπόθεση ακόμη και για έναν αρχάριο, με τα δεκάδες συστήματα υποβοήθησης να βρίσκονται πάντοτε σε εγρήγορση επεμβαίνοντας άμεσα, όπου απαιτείται.

e 3008

Η απόδοση της μπαταρίας σε πραγματικές συνθήκες αποτελεί ευχάριστη έκπληξη. Στη Γαλλική Ριβιέρα, επιλέξαμε να κινηθούμε τόσο στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, διανύοντας περίπου 400 km. Όπως διαπιστώσαμε, το E-3008 δεν δυσκολεύεται να «πιάσει» τα 480 km, αριθμός άκρως ικανοποιητικός. Περισσότερα για το οδηγικό κομμάτι, θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε τις επόμενες ημέρες.

Πότε έρχεται Ελλάδα

Το νέο 3008, είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο από κάθε πλευρά, προβάλλοντας την κομψότητα, την πολυτελή αύρα του εσωτερικού, τη δυναμική οδική συμπεριφορά, τους πρακτικούς χώρους και τις έξυπνες τεχνολογίες. Στη χώρα μας θα έρθει τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου.

Οι τιμές θα ανακοινωθούν τις αμέσως επόμενες ημέρες.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...