Kymco K-XTC 300i

Σπορ, αστική και περιαστική χρήση σε fast forward, υπόσχεται το νέο Kymco K-XCT και πέφτει σε όλα μέσα.

  • -
  • -
με μια ματιά

Το σπορ μεσαίο scooter της Kymco με δημιουργική σχεδίαση, πλούσια απόδοση και επιδόσεις, δυναμισμό συμπεριφοράς και κολακευτική τιμή.

Στο αγκυροβολημένο Sir Winston Churchill, ένα βρετανικό εκπαιδευτικό ιστιοφόρο του 1966 για τους αξιωματικούς του Βασιλικού Πολεμικού Ναυτικού στα ντουζένια του, έγινε η παρουσίαση του νέου scooter της Kymco, στην Μαρίνα Ζέας. Οι κλασικές του γραμμές ήταν σαγηνευτικές στο μάτι, όμως το αντικείμενο συζήτησης σύντομα πέρασε στις σύγχρονες της σχεδίασης, της τεχνολογίας και των χαρακτηριστικών του K-XCT 300i.   

 

Κεϊ ιξ σιτι…

Το νέο μεσαίο scooter της Kymco στηρίζει τις βάσεις του στο Downtown 300i, όμως η σύγχρονη τάση το παρέσυρε σε άκρως επιθετικές γραμμές και κόμπακτ διαστάσεις για να εξωτερικεύσει τον sport χαρακτήρα του. Το μαζεμένο μέγεθος, οφείλει στην τοποθέτηση του ψυγείου χαμηλά μπροστά κάτι που διευκόλυνε το σφηνοειδές σχήμα, που τονίζει την αεροδυναμική γραμμή του και φυσικά τον δυναμισμό του χαρακτήρα του. Με προσεγμένες λεπτομέρειες σε αεραγωγούς, φωτιστικά σώματα(φώτα ημέρας εμπρός και LED πίσω), στις χειρολαβές της ουράς, στην ίδια την ουρά, στην τριγωνική εξάτμιση που μιμείται τον κόσμο των μοτοσυκλετών, στις ψηφιακές ενδείξεις των οργάνων το K-XCT 300i σερβίρει υψηλή αισθητική στον κόσμο των μεσαίων scooter. Σε κοινή θέα παραμένουν και οι διπλοί δίσκοι μαργαρίτα με δαγκάνα τριών εμβόλων μπροστά και ο μονός δίσκος με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω, καθώς και τα σωληνάκια υψηλής πίεσης. Κάτω από την αισθητική υπάρχει ένα στιβαρό πλαίσιο τύπου, διπλό χωροδικτύωμα, που υπόσχεται συμπεριφορά μοτοσυκλέτας, ενώ παράλληλα προσφέρει καλή χωροταξική μελέτη. Κάτω από την αναπαυτική για δυο αναβάτες σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για full face κράνος και μικροπράγματα, με τον φωτισμό του να ελέγχεται από αισθητήρα κίνησης (κάτι που προστατεύει την μπαταρία).

 

Από το Sir Winston Churchill, στους δρόμους του Πειραιά

Από θεωρία στην πράξη και σύντομα στον θρόνο που χρησιμοποιεί για σέλα το K-XCT. Η θέση οδήγησης είναι καλή φυσιολογικός έως το 1,80m, άντε και λίγο παραπάνω. Διαφορετικά, ψηλότερος λεβέντης θα νιώσει τα γόνατα του να βρίσκουν στα πλαϊνά του fairing. Τα χέρια βρίσκουν σωστές λαβές που δεν κουράζουν, η εργονομία και η θέση μάχης είναι κάτι ανάμεσα στο πρακτικό των scooter και το επιθετικό των street μοτοσυκλετών. Ανάμεσα από τα πόδια υπάρχει η τάπα που δίνει πρόσβαση στο ρεζερβουάρ των 11 λίτρων και συμβάλει στην πρακτικότητα γιατί δεν απαιτεί να κατέβει ο αναβάτης. Ο γνωστός μονοκύλινδρος 298 cc, τεχνολογίας G5, διαθέτει νέο σώμα ψεκασμού της Keihin, έχει δεχθεί αλλαγές στη χαρτογράφηση και αποδίδει 28 ίππους στις 7.800 rpm και 29 Nm ροπής στις 6.250 rpm. Σε συνδυασμό με τα 164 κιλά της κατασκευής δημιουργούν καλές προϋποθέσεις για απόδοση και επιδόσεις κάτι που διαπιστώνεις με απλή περιστροφή του γκαζιού, χωρίς απαραίτητα να εξαντλήσεις την διαδρομή του. Η σύντομη επαφή με το K-XCT 300i στους δρόμους του Πειραιά,  δεν ήταν αρκετή για να διαπιστώσουμε την οικονομία καυσίμου (3,2 lt/100 km σύμφωνα με την εταιρεία), όμως αρκετή για να το κάνουμε όσον αφορά την απόκριση στο γκάζι και την ψυχή του κινητήρα. Ταυτόχρονα έδειξε ότι είναι δραστήριο σε ευελιξία, συμπαγές και στιβαρό με ανάρτηση που ακούει και δεν κοπανάει, ποιοτικό σε συναρμολόγηση με απουσία τριγμών και με φρένα που θυμίζουν μοτοσυκλέτα. Με λίγα λόγια μια μοτοσυκλέτα, σε συσκευασία σκούτερ.

γλυκά
  • Δυναμισμός 
  • Σπορ αίσθηση και αισθητική
  • Οδική συμπεριφορά
  • Επιδόσεις
  • Φρένα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Βάρος
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή
ξυνά
  • Χώρος στα γόνατα(για αναβάτες άνω του 1,80 m)
…μέχρι που το κερδίζεις με ένα test drive!

Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 4.495 € και όσοι θέλουν να το οδηγήσουν πριν αποφασίσουν, δεν έχουν παρά να συμμετάσχουν στο προωθητικό  πρόγραμμα Test the Best & Win", που αφορά σε ένα κύκλο test drive ανά τη χώρα μέχρι τις 29 Ιουνίου. Οι συμμετέχοντες σε αυτό θα βγαίνουν κερδισμένοι με εκπτώσεις σε περίπτωση αγοράς, ενώ ο μεγάλος τυχερός θα φύγει με ένα ολοκαίνουργιο K-XCT 300i χωρίς να πληρώσει ούτε ευρώ!

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...